Gypsy Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Balen @Quinn Meteen weer oppakken. Misschien is een sponsor ook wat voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Ik denk dat ik maar ga wandelen zonder geld bij me. Ik hou van schilderen, misschien dat ook maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Had je gisteren totaal niet gezien @Yvonne maar fijn dat je er bent. In goed slapen en fris wakker worden geloof ik niet zo hard (voor mezelf dan), maar dat niet drinken beter is voor heel veel dingen weet ik. Vandaag weer op pad dus. Je hebt gelijk hoor @bolletje over het geruzie, maar ook over het toch gaan schrijven in plaats van drinken. @Gypsy thanks, ik probeer vandaag ergens mijn hulpverlening te bellen. Kijken of ze me nog kennen. Nu eerst maar eens douchen en er work appropriate uit gaan zien. smart, Reacher en Gypsy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlJo Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Goeiemorgen. Dagpact: Lars jowan Françoise Kunsie AlJo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Moghu ALJo en Bor. Quinn Gyps. met olieverf? Wat schilder je het liefst? Ik kan geen plaatje van mijn schilderijen plaatsen. Weet niet hoe dat moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Ja, met olieverf en meestal natuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 O kijk, gelukt. Dit is een schilderij dat ik geschilderd heb. Ja de natuur is zo mooi om te schilderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Ik zie niets haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 23 minuten geleden zei AlJo: Dagpact: Lars jowan Françoise Kunsie AlJo Antoinnette Goedemorgen lieve mensen Gefeliciteerd huttula en natuurlijk ook fleurtje met je dochter. Prachtig schilderij bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Gypsy: Ik zie niets haha Heb je goed door je ogen gewreven Gyps? Hahahaha. Dank je Antoinette 5 april 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 14 minuten geleden zei bolletje: Moghu ALJo en Bor. Quinn Gyps. met olieverf? Wat schilder je het liefst? Ik kan geen plaatje van mijn schilderijen plaatsen. Weet niet hoe dat moet. Wat je kunt doen, is bijv naar www.tinypic.com toegaan. Daar je plaatje uploaden. Dan krijg je een link. Die kun je dan hier ophalen via 'andere media invoegen' en dan de URL optie kiezen. Maar zo kan het ook. Knap hoor! Ik kan helemaal niet schilderen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Ik zie hem echt niet, sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Ik ook niet hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 12 minuten geleden zei bolletje: O kijk, gelukt. Dit is een schilderij dat ik geschilderd heb. Ja de natuur is zo mooi om te schilderen. Raar, ik denk als ik op jou bericht reageer zie ik hem misschien wel maar nee dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Zojuist zei Bor: Gypsy; Bolletje haar avatar.. Oh! @bolletje Dat is wel heel mooi. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Dank Bor. Ja Gyps. ik heb veel geschilderd. Fotografisch schilderen. Ooit van gehoord? Ik kan ook niet anders. Het is zo leuk om te doen. Ik schilder alleen na, jij ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 (bewerkt) 5 april 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Nee dat ken ik niet Bolletje, wat is dat? Ik ga meestal het bos in of naar het strand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Dat is met een penseel klein formaat schilderen. Heel precies net als het origineel. Uit m'n hoofd schilderen kan ik niet. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Dank je wel voor de felicitaties! Heb me net een half uur lopen doodergeren dus ff diep in en uit ademen nog. Ik had een half jaar geleden dochter haar naam en haar leeftijd gekocht in zo van die opblaasletters en cijfers. Had ik t zo goed verstopt en wist ik toch niet meer waar zekers. Uiteindelijk gevonden maar uuuurrrgggllll heb lopen vloeken Gypsy, Reacher en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Hahaha... ik dacht eerst ook niks te zien, maar toen zag ik ineens dat je een andere avatar had. En toen herkende ik daar ook één van je schilderijen in. Wel erg petieterig in zo'n avatar, maar ik klaag niet, kan zelf ook geen plaatjes plaatsen hier. Geen eigen plaatjes tenminste. Soms lukt het wel om een plaatje te kopiëren van het internet, maar meestal ook niet.. te groot of te weer wat anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Sorry wipte ff er tussen. Weer verder aan de gang hier. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 O, goedemorgen iedereen.. Huttula, gefeliciteerd met je verjaardag en dat je je mooie werk achter de schermen nog maar lang mag blijven doen. Laat je ons zo af en toe ook nog even wat horen? En fleurtje gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 En ook dit nog: Dagpact: Lars jowan Françoise Kunsie AlJo Antoinnette Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Mooi geschilderd @bolletje! Als ik wat moeilijker in slaap kom, mag zo’n gespierde man mij de weg naar dromenland wel wijzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden