Spring naar bijdragen

Donderdag 5 april 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Had je gisteren totaal niet gezien @Yvonne maar fijn dat je er bent. In goed slapen en fris wakker worden geloof ik niet zo hard (voor mezelf dan), maar dat niet drinken beter is voor heel veel dingen weet ik. Vandaag weer op pad dus.

Je hebt gelijk hoor @bolletje over het geruzie, maar ook over het toch gaan schrijven in plaats van drinken. 

@Gypsy thanks, ik probeer vandaag ergens mijn hulpverlening te bellen. Kijken of ze me nog kennen.

Nu eerst maar eens douchen en er work appropriate uit gaan zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei bolletje:

Moghu  ALJo en Bor.

Quinn:sun:

Gyps. met olieverf? Wat schilder je het liefst? Ik kan geen plaatje van mijn schilderijen plaatsen. Weet niet hoe dat moet.

Wat je kunt doen, is bijv naar www.tinypic.com toegaan. Daar je plaatje uploaden. Dan krijg je een link. Die kun je dan hier ophalen via 'andere media invoegen' en dan de URL optie kiezen.

Maar zo kan het ook. Knap hoor! Ik kan helemaal niet schilderen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel voor de felicitaties! 

Heb me net een half uur lopen doodergeren dus ff diep in en uit ademen nog. 

Ik had een half jaar geleden dochter haar naam en haar leeftijd gekocht in zo van die opblaasletters en cijfers. Had ik t zo goed verstopt en wist ik toch niet meer waar zekers.

Uiteindelijk gevonden maar uuuurrrgggllll heb lopen vloeken :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha... ik dacht eerst ook niks te zien, maar toen zag ik ineens dat je een andere avatar had. En toen herkende ik daar ook één van je schilderijen
in. Wel erg petieterig in zo'n avatar, maar ik klaag niet, kan zelf ook geen plaatjes plaatsen hier. Geen eigen plaatjes tenminste. Soms lukt het wel
om een plaatje te kopiëren van het internet, maar meestal ook niet.. te groot of te weer wat anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O,  goedemorgen iedereen..

Huttula, gefeliciteerd met je verjaardag en dat je je mooie werk achter de schermen nog maar lang mag blijven doen.
Laat je ons zo af en toe ook nog even wat horen?
En fleurtje gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...