Aline38 Geplaatst 18 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 3 minuten geleden zei Rosee: @Nina geen warrig verhaal hoor, een goed idee, visualiseren. Dank voor de tip, ga ik ook proberen. Nu je die negatieve dingen noemt kan ik me ze ook zo weer voor de geest halen. Die brakheid en dat onrustige gevoel bah bah bah. Ja dat onrustige ook vreselijk . Ik hoop dat het je helpt, visualiseren. En dat gevoel echt voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Wat een goede tip dat visualiseren zeg! Je bent je eigen therapeut @Nina. Ik ga hem zeker toepassen als ik de wijn weer een x in mijn hoofd haal Aline38 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 19 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 @Sensitief laat het me weten als het werkt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 19 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Het word een prachtige dag vandaag. Wel werken, hele dag binnen zitten. Daar baal ik van. Gisteren weer vroeg naar bed gegaan, ongelooflijk moe. Ik hoop in het weekend wat bij te kunnen trekken. De T van Tired dus ben benieuwd wat dit vandaag met me gaat doen . De S van Summer. Gisteren nergens last van gehad spannend afwachten hoe het vandaag gaat. Bovenal zou ik het liefste rustig aan gaan doen zo moe. Maar werken weer zit nu op de helft bijna weekend. En het is dag 16 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Succes weer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 19 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 1 minuut geleden zei bumperjim: Succes weer!! Dankjewel jij ook vandaag! Zet m op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Dank je! Ik heb de hele week vrij, klusweek, zal wel een zesde zintuig hebben gehad voor wat het weer betreft. De S trigger heb ik zo de hele week lang, dan maar dwars er door heen Aline38 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Balen dat je hele dag binnen moet zitten, ik had dat gister en het voelt gewoon onnatuurlijk met dit weer! ik herken dat zo die moeheid of zei ik dat al? Dacht dat t nooit meer over zou gaan. Sleepte me s ochtends het bed uit en ook voortdurend hoofdpijn heb jij dat ook? Maar nu is er een wereld van verschil! Ik word uitgerust wakker en kan het amper bevatten! Dat geeft hoop voor jou toch? Kennelijk is jouw lichaam jou nu heel erg aan het helpen om die troep eruit te krijgen en jezelf op te schonen, zo moet je het maar zien Aline38 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 19 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Dat geeft heel veel hoop ! Gewoon uitzitten dus. Wat een feest voor jou dat je je weer fit voelt ! Fijn voor je zeg. Ik heb inderdaad ook hoofdpijn. Dat was paar dagen weg , maar is nu weer elke dag. Het idee dat mijn lichaam aan het ontgiften is , is een fijne gedachte dan weet ik waar ik het voor doe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 4 uur geleden zei Nina: @Sensitief laat het me weten als het werkt ! Ga ik zeker doen... wat ik mij in ene ook bedenk is dat de visualisatie ook toegepast kunnen worden bij hoe het voelt om energiek te zijn. Ik weet n.l. zeker dat het werkt, heb hierin ooit een training gehad (Ander leven, Alexander Concept) waarin visualisaties en metaforen werden toegepast om je belemmerende overtuigingen om te zetten in helpende overtuigingen. Aline38 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 14 uur geleden zei Nina: @Rosee ik sta zoveel mogelijk stil elke dag hoe drinken voor me voelde. Ik breng dat gevoel dan naar boven. Zoals misselijk voelen , hoofdpijn , schaamtevol, angstig enzovoorts. Ook als ik bijvoorbeeld op een terras zit. Ik voel het dan ook echt. Onevenwichtig, duizelig. Direct daarna breng ik mezelf terug naar de realiteit en voel ik mezelf , nuchter helder , sterk , evenwichtig. Dan voel ik het verschil en dat laatste voelt veel beter. Ik kan dan onmogelijk voor drank kiezen, dat willen. Misschien warrig verhaal Wat een goede visualisatie. Mooie tip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 19 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 @Sensitief andersom doe ik het ook inderdaad en veel vaker. Het is goed om te voelen hoe je je wilt voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 19 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Vandaag stuk minder moe ondanks drukke werkdag. Voel me stuk fitter. Langs terrassen geweest geen trek hele dag niet gehad. Ik geniet van deze zomer mensen buiten gezelligheid. De geur van barbecue. Ik voel me actief maar nu wasje gedaan met de kinderen buiten geweest tijd voor een filmpje. Het is erg prettig alles en iedereen helder waar te nemen, mee te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Wow De laatste 2 weken zijn er een paar meiden hier binnen gekomen die allemaal vreselijk goed bezig zijn, alles begrepen hebben en met de vinger in de neus gestopt zijn of nou ja zo lijkt het bijna. Go go ladies!! Kohtje en Aline38 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 19 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 12 minuten geleden zei bumperjim: Wow De laatste 2 weken zijn er een paar meiden hier binnen gekomen die allemaal vreselijk goed bezig zijn, alles begrepen hebben en met de vinger in de neus gestopt zijn of nou ja zo lijkt het bijna. Go go ladies!! Wat een opsteker dankjewel. Met de vinger in de neus gestopt dat lijkt zo maar dat is niet zo hoor. Het is een erg lang proces. Van vele, vele halfbakken stoppogingen. Het gaat goed maar ik heb dan ook lang geoefend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 20 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Toch weer erg moe wakker geworden. Sliep door de wekker heen. Dit soort dingen gebeurde me gek genoeg nooit toen ik dronk. Gisteravond wat later gaan slapen dan anders , spannende film kijken. Goed voor mezelf zorgen luistert nauw merk ik. Vanavond weer wat vroeger gaan slapen. Vrijdagavond, een trigger voor mij. Hard werken daarna de beloning, zo zag ik dat dan. En ook weer een warme dag vandaag. Ben heel benieuwd. Zo brak als ik me voel voelt het erg verkeerd alcohol te drinken. Ik deed dat continu, even een boost nog , wilde dat de avond langer duurde. Vroeg naar bed gaan leek zo saai. Nu verlang ik elke dag naar mijn bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 9 uur geleden zei Nina: Wat een opsteker dankjewel. Met de vinger in de neus gestopt dat lijkt zo maar dat is niet zo hoor. Het is een erg lang proces. Van vele, vele halfbakken stoppogingen. Het gaat goed maar ik heb dan ook lang geoefend. Ja dat dacht ik wel dat het de eerste poging niet was Maar t is net als dat je vroeger verkering kreeg hè, geeft niet als je de eerste niet bent, als je maar de laatste bent hihi wat een lieve periode achteraf Aline38 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 4 minuten geleden zei Nina: Toch weer erg moe wakker geworden. Sliep door de wekker heen. Dit soort dingen gebeurde me gek genoeg nooit toen ik dronk. Gisteravond wat later gaan slapen dan anders , spannende film kijken. Goed voor mezelf zorgen luistert nauw merk ik. Vanavond weer wat vroeger gaan slapen. Vrijdagavond, een trigger voor mij. Hard werken daarna de beloning, zo zag ik dat dan. En ook weer een warme dag vandaag. Ben heel benieuwd. Zo brak als ik me voel voelt het erg verkeerd alcohol te drinken. Ik deed dat continu, even een boost nog , wilde dat de avond langer duurde. Vroeg naar bed gaan leek zo saai. Nu verlang ik elke dag naar mijn bed. Succes vandaag! TGIF!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 20 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 @bumperjim nu ik fris gedoucht buiten ben toch stuk beter en fitter als bij wakker worden de koffie moest nog indalen denk ik en bedankt maar wat is tgif?! Jij ook succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Thank God It’s Friday Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 20 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 1 uur geleden zei bumperjim: Thank God It’s Friday Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 20 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Een actieve vrolijke werkdag gehad. Mijn energiepeil is duidelijk aan het stijgen. Niet meer afgepeigerd. Het is vrijdagavond maar geen trek tot nu toe . Moeilijke telefoontjes gehad zowel werk als prive . Dat was eerst altijd aanleiding tot wijn kopen. Ik wist niet hoe snel ik dan in de winkel moest zijn. Die stress en onrust is weg. De telefoontjes goed positief afgehandeld. Geeft een voldaan gelukkig gevoel . Vooral om te constateren dat de craving ontbreekt. Flink eind gewandeld langs terrassen. Vakantiegevoel. Ik begin er lichtelijk vertrouwen in te krijgen dat dat ook leuk kan zijn zonder alcohol. Nu filmpje kijken en vroeg bed in. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Fijn, Nina. Gaat prima zo! Aline38 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Wat fijn @Nina! Heerlijk dat de moeheid verdwijnt. Gaat lekker he? Aline38 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden