nancy Geplaatst 4 april 2018 Rapport Share Geplaatst 4 april 2018 Goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2018 Kopje koffie in de tuin gedaan, zo leuk om de vogeltjes al te horen! Nu snel richting badkamer voordat ie weer bezet is . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 april 2018 Rapport Share Geplaatst 4 april 2018 Goedemorgen @nancy is het niet koud buiten? Dagpact Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 april 2018 Rapport Share Geplaatst 4 april 2018 Goeiemorgen. Dagpact Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2018 Rapport Share Geplaatst 4 april 2018 9 minuten geleden zei jowan: Goeiemorgen. Dagpact Lars jowan Kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2018 Rapport Share Geplaatst 4 april 2018 Goeiemorgen, Lijkt mij ook wat fris Nancy! Maar idd prachtig die vogels, ik hoor ze binnen gelukkig ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 april 2018 Rapport Share Geplaatst 4 april 2018 Goedemorgen @kunsie en @jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2018 Rapport Share Geplaatst 4 april 2018 Mogge Lars, nog plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 april 2018 Rapport Share Geplaatst 4 april 2018 Ik ga vanmorgen naar dagbesteding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2018 Rapport Share Geplaatst 4 april 2018 Oké, dat lijkt me leuk. Hier komt de poes net binnen met een prachtig vogeltje...Pfff ik heb haar gelukkig kunnen redden, ze vloog net weer weg...dat is het grote nadeel van katten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 april 2018 Rapport Share Geplaatst 4 april 2018 Pech voor poes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2018 Rapport Share Geplaatst 4 april 2018 8 minuten geleden zei Lars: Pech voor poes Ze eet ze niet eens op...het gaat haar om het jagen en de trofee thuis brengen. Ik vind het een drama....muizen vind ik iets minder erg....maar toch ook wel zielig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2018 Rapport Share Geplaatst 4 april 2018 Goedemorgen frummers. Een voorzichtig zonnetje en een heel leger vogels al. Drukke dagje voor de boeg, maar heb heerlijk geslapen en heb er zin in. Maar eerst... E Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2018 Rapport Share Geplaatst 4 april 2018 Goeie morgen mensen, Wat ben je aan het maken op de dagbest. Lars? Ik Ga er zo ook weer naar toe. Nee Kunsie het is geen trofee maar een cadeautje voor jou. Mijn katten leggen ook vaak van alles voor m'n voeten. Niet kwaad worden en zeker niet afpakken want dan straf je haar voor iets wat ze heel goed bedoeld n.l. dat ze van je houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 april 2018 Rapport Share Geplaatst 4 april 2018 Hier net een duif met de omvang van een Brahma kip bij de kattenbrokjes buiten. Socrates kon zich er net langswurmen naar binnen. Volgens mij zijn je duiven bij mij aangekomen @Jannigje smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 april 2018 Rapport Share Geplaatst 4 april 2018 1 minuut geleden zei bolletje: Goeie morgen mensen, Wat ben je aan het maken op de dagbest. Lars? Ik Ga er zo ook weer naar toe. Nee Kunsie het is geen trofee maar een cadeautje voor jou. Mijn katten leggen ook vaak van alles voor m'n voeten. Niet kwaad worden en zeker niet afpakken want dan straf je haar voor iets wat ze heel goed bedoeld n.l. dat ze van je houdt. Goedemorgen dames. Bol ik maak een poppenhuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 april 2018 Rapport Share Geplaatst 4 april 2018 Ook help ik mee met de koffie kopjes klaar zetten en weer afruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 april 2018 Rapport Share Geplaatst 4 april 2018 Fijn dat je gisteren niet gedronken hebt, @zeilbootbewoner. Je werk klinkt wel veel te zwaar, zeg. Ik moet naar het werk, bedankt voor de cola Yvonne. En fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 april 2018 Rapport Share Geplaatst 4 april 2018 Jij ook lieve @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 april 2018 Rapport Share Geplaatst 4 april 2018 Ga er ook van door snel de douche in @nancy is eindelijk klaar nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 april 2018 Rapport Share Geplaatst 4 april 2018 Goedemorgen Kunsie Veel plezier op de dagbesteding bolletje en Lars Dagpact Lars jowan Kunsie Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 april 2018 Rapport Share Geplaatst 4 april 2018 (bewerkt) Goedemorgen Ik ga dadelijk naar de fitness. Beetje spierpijn maar loop t wel los hoop ik. Vriendin is al aan t slabakken. De toekomst zal uitwijzen wanneer dat bij mij inslaat. Morgen verjaardag van dochter. Haar fuif geeft ze volgende vrijdag met een vriendin. Ik sta in voor de verkoop van de drankbonnetjes. Wordt interessant mijn dochter bezig te zien in deze setting 4 april 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 april 2018 Rapport Share Geplaatst 4 april 2018 (bewerkt) 28 minuten geleden zei Reacher: Hier net een duif met de omvang van een Brahma kip bij de kattenbrokjes buiten. Socrates kon zich er net langswurmen naar binnen. Volgens mij zijn je duiven bij mij aangekomen @Jannigje Brahma kip Jij bent zooooo grappig! En ook lief Maar van de cola moet je nog steeds met je fikken afblijven 4 april 2018 bewerkt door fleurtje Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 april 2018 Rapport Share Geplaatst 4 april 2018 @nancy, hoe gaat t met de nieuwste aanwinst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlJo Geplaatst 4 april 2018 Rapport Share Geplaatst 4 april 2018 Goedmorgen Dagpact Lars jowan Kunsie Antoinnette AlJo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden