Spring naar bijdragen

Dinsdag 3 april


Gast

Aanbevolen berichten

Het dagpact..

Ik heb mezelf er eens één keer op gezet nog niet zo superlang geleden. Gewoon om ne keer gedaan te hebben en toen viel iemand die op de lijst stonf van de wagon. Ik vind dat nogal lastig want ik ben nogal van de belofte maakt schuld type en ben dan teleurgesteld in t pact. Ook al doet ieder die zogenaamde belofte aan zichzelf. Ik doe die dan meer aan anderen en verwacht dezelfde inzet terug.

Mijn droog jaar startte ik met mijn toenmalig maatje. Drie maand om te beginnen. Ik herinner me nog dat zoiets niet haalbaar leek. Drie maand...in mijn hoofd leek dat wel een eeuw. En natuurlijk deden we t dag voor dag. Maar de belofte stond voor drie maand en daar weken we, al moesten we over de grond kruipen, niet van af. Ook toen heb ik me nooit op t dagpact gezet, om eerder vernoemde reden.

Dat werkte t beste voor mij toen.

T dagpact heeft nu voor mezelf als (af en toe) drinker geen zin. Dat zou willen zeggen dat ik mijn drinken zou plannen. En dat is een no go

No no go go

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Kohtje:

Kan dat trouwens, een bericht op de ene pagina citeren en op de volgende pagina verder gaan? Ik krijg het niet voor elkaar. Ook niet met citaten van bijvoorbeeld de vorige dag...

Met de citeer functie kun je citaten uit eerdere pagina's van dezelfde discussiedraad oppakken. Maar niet uit andere draadjes, dus ook niet uit een eerdere dagdraad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje confused?
Ik bedoel dat je mensen op het dagpact hetzelfde toewenst (uit liefde, neem ik aan) als wat je jezelf belooft als je je op het dagpact zet en dat je chocolade zó liefhebt dat je
een uur sporten tegen je zin voor lief neemt...

Tenminste, dat haal ik uit je berichtjes. Maar ik zal het wel weer mis hebben. Heb ik wel vaker bij jou. Maar geeft niet, zou jopie zeggen. En zo is het ook.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Kohtje:

Fleurtje confused?
Ik bedoel dat je mensen op het dagpact hetzelfde toewenst (uit liefde, neem ik aan) als wat je jezelf belooft als je je op het dagpact zet en dat je chocolade zó liefhebt dat je
een uur sporten tegen je zin voor lief neemt...

Tenminste, dat haal ik uit je berichtjes. Maar ik zal het wel weer mis hebben. Heb ik wel vaker bij jou. Maar geeft niet, zou jopie zeggen. En zo is het ook.
 

Ik vond t een lief bericht.

Ik gaf confused aan omdat ik er even moest over denken :D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei kunsie:

Tja lieve mensen ik heb nog een lange weg te gaan en voor nu is het goed met de refusal. Ik moet de echte motivatie en overtuiging nog vinden....dat is me wel duidelijk uit de verhalen die ik hier lees vandaag ( en ook eerder al natuurlijk )

Ik heb heel lang gedacht dat ik een gezelligheidsdrinker was en dat zit nog steeds in mijn kop. Die kop denkt dat het nu nooit meer gezellig zal zijn en dat is het verslaafde brein waar jowan het vaak over heeft. 

En controle willen hebben over alles wat er gebeurd is ook heel herkenbaar...niet in het nu leven maar al ver vooruit kijken en plannen terwijl je er al genoeg aan hebt om de dag een beetje goed door te komen. Zoals ik al zei...ik heb nog een lange weg te gaan maar ik ga ervoor:)

Begin nou maar gewoon met vandaag.

(oh, bijna voorbij, begin maar met morgen, dan...;-))

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jowan:

Begin nou maar gewoon met vandaag.

(oh, bijna voorbij, begin maar met morgen, dan...;-))

Ja, haha.. dat bedoelde ik met: Ondertussen ben je precies dáár waar je klaarblijkelijk móet zijn. Anders was je d'r niet. :P;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...