jowan Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 2 uur geleden zei Lars: En toen is de dag heel anders verlopen dan ik dacht. Om 11 uur stond mijn dochter hier opeens. Pa Djana is heel erg ziek en kan niet meer beter worden. Haar nieren werken niet meer. Ben mee gegaan en afscheid genomen. Mijn kameraad mijn hond. Ze lag stil in haar mand kwispelde toen ze me zag en likte mijn hand. In mijn oude huis wat mijn huis niet meer is. Dat was verder wel goed koffie gedronken en samen gepraat over Djana. Ik mocht mee naar de dierenarts maar dat kon ik niet. Dus ik met jongste mee naar huis en hun (ex en nieuwe partner) zijn naar dierenarts gegaan. Uit eten hadden we geen zin in hebben dus chinees gehaald. Ben net terug wil niet in de woonkamer. Wil alleen zijn en het liefste zou ik nu willen drinken maar het lost niets op helemaal niets Ik kan het helemaal navoelen, Lars. Ook ik heb vaker een beest weg moeten brengen. Uit ouderdom maar ook wegens ziekte. Trieste aangelegenheid. Bij mij werd er stevig in m'n emotiepot geroerd. Ik wens je alle sterkte. En als je denkt dat je de zucht niet kunt doorstaan, bel voordat het te laat is. Volgens mij heb je mijn nummer. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 5 minuten geleden zei jowan: Kwoot: "Het opvallende is dat de hevige discussies meestal later op de avond ontstaan." Ik vermoed dat er dan ook mensen met een slok op achter hun toetsenbord zitten. Wie quote je nou Jowan? Dat is wel zo netjes om te vermelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Binges zijn ook heel slecht voor je ZBB. Slik je vanavond vitaminen bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Die probeer ik morgen nog te halen voor ik naar me werk ga Wel weer een beetje kunnen eten gelukig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Heb net terug gerekend , een binge van 6 dagen,en dacht 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 En op je werk drink je niet toch? Goed zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Dzju! Geen wonder dat je beroerd was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Bedankt allemaal. Meld me droog af. jowan heb je nummer jowan en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 2 minuten geleden zei Reacher: En op je werk drink je niet toch? Goed zo Heb daar nog bier staan in de kast,of ik geef ze weg maar denk nog beter dat ik ze weg gooi. Er word op.het werk ook stevig gedronken,zelf heb ik een tijd lang niet gedronken op het werk.maar later is dat er weer bij ingeslopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Hier is nog wat chocolade voor @fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Ga je dan nu refusal slikken op de boot ZBB? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Misschien online ook AA bijeenkomsten volgen op de boot? Ik ga mijn messen slijpen en the walking dead kijken. Tot snel ZBB. Lars welterusten. Fijn dat je niet gedronken hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Ik ga morgen afspraken met me collega s maken. Ik zal ze hun bier niet verbieden,dat zou ik hypocriet vinden,maar ze moeten wel rekening met me houden. Refusal heb ik niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Bedankt reacher Online AA,zal er eens op Google Wel ga ik weer naar NA als ik terug ben.daar kwam ook elke keer iets tussen en dat moet voorrang krijgen op alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Ik ga slapen de wekker gaat weer vroeg af Welterusten en bedankt iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Hier kan ik me successvol afmelden voor deze dag w.b. Het dagpact. Ik had vanmiddag een gezellige middag met iemand in plantencentrum. Onze balkons opfleuren, samen koffie/ thee daar gedronken met wat lekkers. En vanavond een erg mooie, steunende meeting van mijn groep gehad. Al met al een positieve dag dus. Slaap lekker ieder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 @Reacher je vergeet captain Jon Archer. Onderweg naar bed, nog volgehouden tot zover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daan040580 Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Goedenavond, moet de draad weer oppakken na terugval, afgelopen weekend helemaal uit de hand gelopen, mezelf behoorlijk voor schut gezet en letterlijk met mijn neus op de straat gevallen pff moeilijk allemaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Wow, iedereen droog vandaag die dat van plan was? Toppers zijn jullie allemaal! Het was een dag met veel kanten voor mij. Weer een stap verder denk ik. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 (bewerkt) @daan040580: Welkom Daan. Je bent hier niet alleen en er is van allerlei hulp. Vraag wat je weten wil. 2 april 2018 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Ik meld me droog te kooi, lange dag geweest, de rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Ja @daan040580 ik had mijn bericht geplaatst, maar het jouwe niet goed gelezen. Welkom. Je kunt je voorstellen bij wie is wie. Blijf schrijven, blijf lezen, blijf komen hier. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 (bewerkt) 39 minuten geleden zei Lika: Wow, iedereen droog vandaag die dat van plan was? Nou ik plan mijn niet drinken niet echt maar toch bedankt Ik bedacht me net dat ik inmiddels als (af en toe) drinker weer bijna drie maanden droog ben. Dat is langer dan een behoorlijk aantal van de (af en toe) drinkers door terugval hier. Interessant 2 april 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Ik plan mijn drinken ook niet echt btw.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 @Lars, wat een ellendig nieuws . Sterkte @Reacher, jij lief scheetje @Sandro, t was lieve die dat zei dacht ik. Datgene dat jowan quotte. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden