Spring naar bijdragen

Paasmaandag 2 april 2018

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Lars:

En toen is de dag heel anders verlopen dan ik dacht. Om 11 uur stond mijn dochter hier opeens. Pa Djana is heel erg ziek en kan niet meer beter worden. Haar nieren werken niet meer. Ben mee gegaan en afscheid genomen. Mijn kameraad mijn hond. Ze lag stil in haar mand kwispelde toen ze me zag en likte mijn hand. In mijn oude huis wat mijn huis niet meer is. Dat was verder wel goed koffie gedronken en samen gepraat over Djana. Ik mocht mee naar de dierenarts maar dat kon ik niet. Dus ik met jongste mee naar huis en hun (ex en nieuwe partner) zijn naar dierenarts gegaan. Uit eten hadden we geen zin in hebben dus chinees gehaald. Ben net terug wil niet in de woonkamer. Wil alleen zijn en het liefste zou ik nu willen drinken maar het lost niets op helemaal niets

Ik kan het helemaal navoelen, Lars. Ook ik heb vaker een beest weg moeten brengen. Uit ouderdom  maar ook wegens ziekte. Trieste aangelegenheid. 
Bij mij werd er stevig in m'n emotiepot geroerd. Ik wens je alle sterkte. En als je denkt dat je de zucht niet kunt doorstaan, bel voordat het te laat is. Volgens mij heb je mijn nummer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei jowan:

Kwoot:
"Het opvallende is dat de hevige discussies meestal later op de avond ontstaan."

Ik vermoed dat er dan ook mensen met een slok op achter hun toetsenbord zitten.

Wie quote je nou Jowan? Dat is wel zo netjes om te vermelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Reacher:

En op je werk drink je niet toch? Goed zo :)

Heb daar nog bier staan in de kast,of ik geef ze weg maar denk nog beter dat ik ze weg gooi.

Er word op.het werk ook stevig gedronken,zelf heb ik een tijd lang niet gedronken op het werk.maar later is dat er weer bij ingeslopen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga morgen afspraken met me collega s maken.

Ik zal ze hun bier niet verbieden,dat zou ik hypocriet vinden,maar ze moeten wel rekening met me houden.

Refusal heb ik niet meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt reacher

Online AA,zal er eens op Google

Wel ga ik weer naar NA als ik terug ben.daar kwam ook elke keer iets tussen en dat moet voorrang krijgen op alles

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier kan ik me successvol afmelden voor deze dag w.b. Het dagpact. 

Ik had vanmiddag een gezellige middag met iemand in plantencentrum. Onze balkons opfleuren, samen koffie/ thee daar gedronken met wat lekkers. En vanavond een erg mooie, steunende meeting van mijn groep gehad. Al met al een positieve dag dus. 

Slaap lekker ieder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Lika:

Wow, iedereen droog vandaag die dat van plan was? 

Nou ik plan mijn niet drinken niet echt maar toch bedankt :D:rose:   

Ik bedacht me net dat ik inmiddels als (af en toe) drinker weer bijna drie maanden droog ben. Dat is langer dan een behoorlijk aantal van de (af en toe) drinkers door terugval hier.

Interessant

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...