fleurtje Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Ik heb een leuke quote op t werk hangen nl. 'je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn' Soooo true! Een andere 'I can only please one person a day. Today isn't your day and tomorrow doesn't look good either' Ik moet zeggen...ik kan er wat van. Slaaptijd Liefje en Gypsy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daan040580 Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Mijn eerste avond weer nuchter, kan geen slaap vatten, moeilijk om te accepteren wat afgelopen weekend gebeurd is zit vol met zelfverwijt en spanning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Zoek iets te lezen voor de afleiding, Daan. Een goed boek, of wat bijdragen op dit forum. En denk maar zo: het mag slecht zijn wat je deed, maar het is goed wat je nu doet. In plaats van je te schamen over wat geweest is kun je je ook verheugen op het inzicht en de verbetering van nu. En de verdere toekomst kun je dan in gedachten ook vast meenemen. Dan wordt het pas echt prettig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daan040580 Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 1 minuut geleden zei Bob: Zoek iets te lezen voor de afleiding, Daan. Een goed boek, of wat bijdragen op dit forum. En denk maar zo: het mag slecht zijn wat je deed, maar het is goed wat je nu doet. In plaats van je te schamen over wat geweest is kun je je ook verheugen op het inzicht en de verbetering van nu. En de verdere toekomst kun je dan in gedachten ook vast meenemen. Dan wordt het pas echt prettig. Dank je voor de tip en steun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Ik wens je mildheid Daan, dat helpt je misschie meer dan jezelf straffen en op je kop geven. Hier een mild voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Welterusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daan040580 Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 13 minuten geleden zei Jannigje: Ik wens je mildheid Daan, dat helpt je misschie meer dan jezelf straffen en op je kop geven. Hier een mild voor jou dat is lief van je dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Sterkte @Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 5 uur geleden zei daan040580: Mijn eerste avond weer nuchter, kan geen slaap vatten, moeilijk om te accepteren wat afgelopen weekend gebeurd is zit vol met zelfverwijt en spanning. Ja zo herkenbaar @daan040580 Welkom en ook van mij en veel sterkte en succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daan040580 Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 43 minuten geleden zei zeilbootbewoner: Ja zo herkenbaar @daan040580 Welkom en ook van mij en veel sterkte en succes Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden