jowan Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Goedemorgen jowan en natuurlijk ook alle frummers die nog op één oor liggen. Koffie en thee staan klaar, laat maar komen die paaszaterdag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 31 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Het wil nog niet hard hier, Yvonne...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Daar zijn pilletjes voor Jowan Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Goedemorgen! Heerlijk weertje al even een wandeling gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Goedemorgen zo het slapen gaat weer wat beter gelukkig. Waar zijn pilletjes voor? Dat men hier eerder op het forum komt? Dagpact: jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Het wil nog niet hard hier.... geschreven door Jowan. Ok, mijn humor word niet begrepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Maar fijn dat het slapen beter gaatt Lars, veel waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Goedemorgen Dagpact jowan Lars Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Goedemorgen mensen. Dank voor de koffie, helpt altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Goedemorgen mensen. Laat op voor mijn doen. Ziet er naar uit dat het een mooie dag wordt qua weer hier. Daar gaan we dan maar eens goed van genieten Maar éérst nog een beker koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Goedemorgen allemaal Dan wil ik ook wel zo'n pilletje Dagpact: jowan Lars Antoinnette Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Leuke verjaardag gehad @rosa45 ik heb mijn pilletjes alweer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 En Lars, 45 staat niet voor mijn geboortejaar maar voor mijn leeftijd. Maar dat is alweer een poos geleden, was ik ooit Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Wist ik anders was je nu met pensioen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Ja ik had een leuke verjaardag. Eerste Paasdag vier ik het nog wat uitgebreider. Heb al weer aardig wat drank in huis want er zijn nog altijd mensen die dat erbij vinden horen. Daar heb ik geen probleem mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Haha ja, moet dat ook maar zien te halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Dat is fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Zeker, langere tijd niet drinken geeft rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Ja dat ervaar ik ook. Heb mijn momenten nog wel maar veel minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Even n.a.v. de dagdraag gisteren: Ik lees het UWV-blaadje dat o.a. mensen met een arbeidsongeschiktheidsuitkering krijgen wel eens. Om begrip voor mensen met een (arbeids)handicap te vergroten schrijft een blinde conferencier daarin “grappige” stukjes over situaties waarmee hij door zijn blindheid wordt geconfronteerd. Hij stond ooit bij een zebra (niet zo’n paard, zo’n geverfde op de weg) en iemand wilde hem helpen de weg over te steken. Ondanks zijn protesten dat hij niet eens wilde oversteken stond hij toen toch door aandrang van die behulpzame persoon aan de overkant en wist niet hoe hij terug moest komen. Natuurlijk verzonnen kletskoek, maar ja, je krijgt je vergoeding voor je column niet voor niks natuurlijk. Ik denk dat we soms wel erg op onze tenen moeten lopen om met mensen, al dan niet met handicap, om te gaan. Stel dit was echt gebeurd, misschien was de behulpzame sukkel wel doof en had hij de protesten van de ander gewoon niet gehoord. Maar als je die blinde zou zeggen dat mensen meer begrip voor gehandicapten moesten hebben zou hij misschien stomverbaasd vragen “Wie, ik?”. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Ik ga er weer vandoor, fijne dag Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Nog van harte Rosa, en een fijne dag gewenst morgen alvast Ik heb helemaal niks meer in huis qua alcohol. Alles is de deur uit. Stoppen gaat me eigenlijk wel makkelijk af, maar het is toch een soort zelfbescherming denk ik. Heb ook nooit echt bezoek meer van drinkers, dat scheelt natuurlijk ook rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Moggel mensen, Lieve Spirit, Blijf voor jezelf vechten meisie niet voor ZBB. Je doet het nu zo goed, je kan trots zijn. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen leven. Ook voor het eerste glas. Slecht geslapen hiero. Het gips is er af en m'n pols ziet er uit als iets wat niet op deze planeet thuis hoort. Nou ja. Vandaag komt m'n rollator, maar moet hem nog wel in elkaar zetten. Leuk, maar ik vraag dat aan de buurman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 1 minuut geleden zei bolletje: Moggel mensen, Lieve Spirit, Blijf voor jezelf vechten meisie niet voor ZBB. Je doet het nu zo goed, je kan trots zijn. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen leven. Ook voor het eerste glas. Slecht geslapen hiero. Het gips is er af en m'n pols ziet er uit als iets wat niet op deze planeet thuis hoort. Nou ja. Vandaag komt m'n rollator, maar moet hem nog wel in elkaar zetten. Leuk, maar ik vraag dat aan de buurman. balen om te horen hoop dat het beter word Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden