Spring naar bijdragen

Maandag 5 februari 2018


Momentum

Aanbevolen berichten

Zo. Uurtje hardlopen, halfuurtje zwemmen, kwartiertje auto laten lopen en best bord brinta met havermout, roomboter en suiker...... ik ben tevreden!

Nu op voor de middagdut. Dat dienstje daarna gaat vast ook wel vanzelf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi piepels. Internet storing hier vandaar mijn late aanmelding maar beter laat dan nooit. @Francoise bij dagbesteding hebben ze ook verschillende projecten. Hier hebben ze eigen kringloop winkel. Andere doel groep mensen met niet aangeboren hersenletsel Maar hebben ze vast ook wel zoiets voor jou zoon. @Reacher wat goed van je en leuk dat ik mee mag. Zullen we een paar dagen naar zee gaan lekker knus in een huisje? Kaarsjes aan chocomelk met slagroom 

 

Dagpact

Momentum

Tessa

Rosee

jowan

Reacher

Francoise

Amethist

Lia

IJsvogel

Spirit 

Lars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb een zenuwontsteking in m'n rechterschouder. De schouder die al tijden voor problemen zorgt. Naast de longontsteking kwam daar
ook de koorts vandaan. De antibioticakuur heeft wel wat geholpen maar die ontsteking had wat langer tijd nodig. Nu redelijk onder
controle wat betreft pijn, wel tijdelijk hogere dosis pijnstiller. 't Zal m'n tijd wel duren.. ben al oud, immers.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Lars:

Kohtje en ik zijn in het zelfde jaar gemaakt en in het zelfde jaar geboren @Antoinnette schelen een paar week 

Ja, haha... en dan ben ik nog de oudste ook.. :angry: Scheelt twee weken. ;)

Maar alle gekheid op een stokje, ik heb me wel eens beter gevoeld... Niet tijdens m'n actieve drankperiode overigens. Die/dat sloeg echt alles.. !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel kalmte, moed en wijsheid, @zeilbootbewoner straks met je NA bijeenkomst.
Stel je er niet teveel van voor, hou de verwachtingen laag. Zie het als een gelegenheid om gelijkgestemden te ontmoeten en te leren kennen. Niet als een plek waar meteen wonderen gebeuren. Als het even kan: vertel je verhaal! Ga gewoon achterover in je stoel zitten als "God" aan bod komt. Het staat slechts voor Geven, Ontvangen en Delen. Het is geen hocus-pocus, geen sekte. Tel even tot twintig als je een oordeel voelt opkomen. Het kost wat tijd, je zou vanavond alleen de moed moeten opdoen om nóg een keer te gaan, meer niet. En vertel wat je kwijt wil, vraag wat je weten wil. Het wonder gebeurt in jezelf, ik beloof het je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei jowan:

Veel kalmte, moed en wijsheid, @zeilbootbewoner straks met je NA bijeenkomst.
Stel je er niet teveel van voor, hou de verwachtingen laag. Zie het als een gelegenheid om gelijkgestemden te ontmoeten en te leren kennen. Niet als een plek waar meteen wonderen gebeuren. Als het even kan: vertel je verhaal! Ga gewoon achterover in je stoel zitten als "God" aan bod komt. Het staat slechts voor Geven, Ontvangen en Delen. Het is geen hocus-pocus, geen sekte. Tel even tot twintig als je een oordeel voelt opkomen. Het kost wat tijd, je zou vanavond alleen de moed moeten opdoen om nóg een keer te gaan, meer niet. En vertel wat je kwijt wil, vraag wat je weten wil. Het wonder gebeurt in jezelf, ik beloof het je.

Als ik eerlijk ben een beetje vreemd en onwennig zo voor de eerste keer,maar de NA voelt voor mij beter aan als toendertijd de AA. 

Ben erg blij dat ik geweest ben ook al vond ik het doodeng.

Ga zeker vaker voordat ik een definitief oordeel velt.

Maar snap wel dat je ernaartoe gaat jowan.

Het heeft me goed gedaan!

Ga het nu eerst even allemaal op me in laten werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Lars:

. @Reacher wat goed van je en leuk dat ik mee mag. Zullen we een paar dagen naar zee gaan lekker knus in een huisje? Kaarsjes aan chocomelk met slagroom 

Super! :D

Alleen doen we geen kaarsjes maar schijnwerpers aan anders zie ik niets. 

En in plaats van chocolademelk doen we cola. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...