Lars Geplaatst 20 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Een spleet heb ik ook zeg alleen niet waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 (bewerkt) Kijk, en ik dacht dan weer dat iedereen t wist Ko . Voor alle duidelijkheid..ik begrijp dat t voor anderen soms moeilijk te begrijpen is waarom ik voor dit pad koos. En daarmee soms in twijfel trekken hoe oprecht ik naar mezelf kijk. Ik zou naar een ander even kritisch kijken. Maar soms kwetst t ook. 20 januari 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Nu naar de soep en de pattatten. De spleetjes zijn teveel van t goede voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Daar kan ik niet tegen op Bor. Ik ga eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Noem het naïef. Mijn man zei je moet "this side up" laten tattoeren want dat doen ze op dozen . Toen ik zei dat ik er niet mee kon lachen zei hij dat zet er ook maar "fragile" bij . Vond ik wel weer grappig. @Larsgeloof ik dus niet dat jij ook maar enigerlei piercing of tattoo hebt . Heb bij jou een heel ander beeld in ieder geval . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 1 uur geleden zei Francoise: Eén roze lotus bloem met groene vertakkingen links en rechts en daarlangs de tekst : Look past limitation / See the gift . Hij komt aan de zijkant boven mijn heup. Met de vertakking naar mijn buik en mijn rug . Kijk maar uit dat die vertakking niet in je navel groeit, dan heb je kans op een vette lotusvleesboom. En als die tak naar beneden groeit heb je dadelijk maatje 48. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Zei wel tegen mijn man dat ik nu begraven wilde worden , want zonde om op te stoken . Vond ik dan wel weer grappig maar misschien omdat ik m zelf maakte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Ik had al, ik denk zo'n 40 jaar geleden tattoos. Was misschien wel een van de eerste vrouwen in Nederland. Als het aan mij lag had ik helemaal vol gestaan maar dat vond mijn liefje niet zo mooi. Ik vind het lekker ruig staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Goeienavond Drukke dag gehad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Hoera, koortsvrij vanavond. Gisteren nog 40,6, nu 37,3.. voelt een stuk beter. Lars, ik snap nu ook je stotteren. Er hangt gewoon téveel metaal rond je mond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 23 minuten geleden zei Kohtje: Hoera, koortsvrij vanavond. Gisteren nog 40,6, nu 37,3.. voelt een stuk beter. Lars, ik snap nu ook je stotteren. Er hangt gewoon téveel metaal rond je mond... Grapjas. Fijn dat het beter gaat Kohtje. Hier gaat het een beetje op en af. Ene moment weinig last en dan opeens weer pijn in de keel koud en rillerig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Poeh best hoge temperaturen Koh! Hou je het wel goed in de gaten? @Lars: knapperd!! Heerlijk gewerkt vanavond en terecht bekaf nu. Nog even een filmpje opsnorren... Weltrusten alvast! rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 Thuis , droog . Ben trots op mezelf. Wat een geleuter zeg die dronken mensen . Welterusten, ben gebroken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden