Spring naar bijdragen

Zaterdag 20 januari 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Kijk, en ik dacht dan weer dat iedereen t wist Ko :D. Voor alle duidelijkheid..ik begrijp dat t voor anderen soms moeilijk te begrijpen is waarom ik voor dit pad koos. En daarmee soms in twijfel trekken hoe oprecht ik naar mezelf kijk. Ik zou naar een ander even kritisch kijken. 

Maar soms kwetst t ook.

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Noem het naïef.  Mijn man zei je moet "this side up" laten tattoeren want dat doen ze op dozen . Toen ik zei dat ik er niet mee kon lachen zei hij dat zet er ook maar "fragile" bij . Vond ik wel weer grappig.  @Larsgeloof ik dus niet dat jij ook maar enigerlei piercing of tattoo hebt . Heb bij jou een heel ander beeld in ieder geval . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Francoise:

Eén roze lotus bloem met groene vertakkingen links en rechts en daarlangs de tekst : Look past limitation / See the gift . Hij komt aan de zijkant boven mijn heup. Met de vertakking naar mijn buik en mijn rug .

 

Kijk maar uit dat die vertakking niet in je navel groeit, dan heb je kans op een vette lotusvleesboom. En als die tak naar beneden groeit  heb je dadelijk maatje 48.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Kohtje:

Hoera, koortsvrij vanavond. Gisteren nog 40,6, nu 37,3.. voelt een stuk beter. :)

Lars, ik snap nu ook je stotteren. Er hangt gewoon téveel metaal rond je mond... :huh:

Grapjas. Fijn dat het beter gaat Kohtje. Hier gaat het een beetje op en af. Ene moment weinig last en dan opeens weer pijn in de keel koud en rillerig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...