Spring naar bijdragen

Zondag 14 januari 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Moghu Vonnie.

Lars ik heb aardig wat pijn gehad vannacht. Een teentje van m'n slepende been heeft ook een flinke opdoffer gehad. M'n knie is warm en flink opgezet,  ga vandaag op een hoge stoel zitten, van de bank afkomen lukt niet, omdat ik ook van m'n schouder last heb. Wat een geklaag zeg, over tot de orde van de dag. Beetje poetsen.:)

Maar verder heb ik geen bulten Vonnie. Ja de normale  bulten die bij het ouder worden horen. Een bochel op m'n rug, een grote bult op m'n gokkerd enz.

Moghu Jopske :lips:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Fleurtje, Lika en Jopie. 
Bol, als ik er zo eens over na zit te denken dan krijg ik het gevoel dat het niet zo verstandig is om op de fiets te klimmen meis. 
Afstand in kunnen schatten is best heel belangrijk, zeker als je fietst. 
Het loopt tot nu toe nog steeds betrekkelijk goed af, maar dat kan den volgende keer heel anders uitpakken.... 
Hoe naar en hoe beperkend ook.... zolang dat afstand inschatten niet lukt, niet op de fiets klimmen Bolletje... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Hier nog wat suffig
Gisteren voor mijn doen laat geworden
Naar een balletuitvoering van het Zwanenmeer geweest
Wel mooi hoor
Vanochtend eerst gewerkt, maar nu dus niet echt fit
Waardeloos hoor, als je zoveel slaap nodig hebt

Lars 

Veel plezier vandaag

Bol,

Ik sluit me bij Yvonne aan, hoewel ik je wel erg goed kan begrijpen hoor
Je wilt tenslotte alles zo lang mogelijk normaal blijven doen (waaronder fietsen dus)

bewerkt door rapilos
spelfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedesmorreges :D

Dagpact :

Lars

MarQ

Amethist

Zo... even een kopje koffie erin mikken. Gisteren 30 dagen droog en vandaag dus precies 1 maand. Lekker! 

@bolletje waarom poetsen vandaag? Misschien even een dagje rustig aan? Beterschap.

@Lars leuk zo'n ritje, benieuwd wat er op jullie pad komt!

@rapilos gaaf het zwanemeer! Staat ook nog op mijn to do list. En vanmiddag dan maar een middagdutje?

Iedereen een fijne zondag!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaan we dan picknicken Jopske. Gezellig samen met die ukkies van mij? Te gek, doen we.:lips:

Ow Amé ik heb een stel diertjes, en morgen komt na 3 weken de thuiszorg weer, dus wil ik de dingen toch een klein beetje schoon hebben. Het is geen werkster hoewel ze alles wil doen, maar wat ik zelf kan hoeft zij niet.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga mee bolletje. 

Heb zelf sinds eergisteren weer een mooie fiets dus kom maar op!

En verder moet ik nu even echt een keus maken: of in de benen, óf naar een camping, óf even crashen bij vrienden. 

Alleen zittend is het te koud en ik sla even wat lam. Klinkt vast heel campergerelateerd maar in feite zal t niets anders zijn dan waar jullie in je huizen ook tegenaanlopen: je moet t wel zelf dóen. 

Lui wijf. Hop! De berg op daar. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo een driewieler is mega handig! Moest t ni zoveel kosten kocht ik er zelf eentje! Boodschappen kunnen in de mand vanachter maar vooral t is altijd stabiel! Je hoeft je voeten niet meer op de grond te zetten aan t rood licht. De kans dat je omvalt is heel klein. T enigste nadeel misschien is dat het breder is dan een gewone fiets maar dat went vast ook.

Een poetsvrouw op t werk heeft er ook eentje. Ze heeft nooit geleerd te fietsen op twee wielen vandaar.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje Ik heb even gegoogled op driewielers volwassenen en ik zag vooral plaatjes van twintigers en dertigers met driewielers. Er zaten mooie exemplaren bij. Inderdaad een paar met grote bakken waar je hondjes in kunnen :heart: 

Leuk Lars, een roadtrip! 

Ging het slecht Suikertje? Fijn dat het dan weer beter gaat. 

Gisteren heb ik voor het eerst in mijn leven mijn haar laten (ont)kleuren bij de kapper. Ik zie er niet langer uit als een gevlekt luipaard. Hoop dat mijn vrienden me nog herkennen -_-

Laatste tijd moeilijke momenten op het gebied van alcohol. Elf maanden niet gedronken, maar nog steeds van die perioden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...