Lars Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Goedemorgen. Vandaag op pad met dochter. Ze is hier rond 12 uur. Dagpact: Lars Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Moghu Lars, Ga je gewoon wat rond rijden of specifiek ergens naar toe? Hoe is het nu met slapen? Minder pijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Morgen @bolletje pijn is stukken minder en ik slaap ook beter. Hoe gaat het mey jou? Nog veel pijn? We gaan gewoon een eindje rijden en zien wel waar we uit komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Goedemorgen frummers. Koffie, thee en cola... Lars, fijn dat je arm aan het opknappen is... En hoe is het met de blauwe plekken en bulten van Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Goedemorgen allemaal Lekker op tijd eruit. Fijn is dat. Veel plezier Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 (bewerkt) Moghu Vonnie. Lars ik heb aardig wat pijn gehad vannacht. Een teentje van m'n slepende been heeft ook een flinke opdoffer gehad. M'n knie is warm en flink opgezet, ga vandaag op een hoge stoel zitten, van de bank afkomen lukt niet, omdat ik ook van m'n schouder last heb. Wat een geklaag zeg, over tot de orde van de dag. Beetje poetsen. Maar verder heb ik geen bulten Vonnie. Ja de normale bulten die bij het ouder worden horen. Een bochel op m'n rug, een grote bult op m'n gokkerd enz. Moghu Jopske 14 januari 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Misschien verstandig om even een dokter er naar te laten kijken Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Goedemorgen lieverds. Fijne dag voor jullie. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Goedemorgen! Ik ben pas wakker zeg! Zalig! Oei bollie . Klinkt pijnlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Veel plezier Lars Ik ga ff iets eten Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Eet smakelijk ik heb het al op ben al onder de douche geweest. Om 10 uur koffie drinken. Maar eerst moeten de vogels terug in hun hok de blauwe lijkt er geen zin in te hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Goedemorgen Fleurtje, Lika en Jopie. Bol, als ik er zo eens over na zit te denken dan krijg ik het gevoel dat het niet zo verstandig is om op de fiets te klimmen meis. Afstand in kunnen schatten is best heel belangrijk, zeker als je fietst. Het loopt tot nu toe nog steeds betrekkelijk goed af, maar dat kan den volgende keer heel anders uitpakken.... Hoe naar en hoe beperkend ook.... zolang dat afstand inschatten niet lukt, niet op de fiets klimmen Bolletje... Reacher, Lars en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Goedemorgen, ik begin maar eens met een bak koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Goedemorgen @Suikertje goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 (bewerkt) Een hele goede morgen allemaal, Hier nog wat suffig Gisteren voor mijn doen laat geworden Naar een balletuitvoering van het Zwanenmeer geweest Wel mooi hoor Vanochtend eerst gewerkt, maar nu dus niet echt fit Waardeloos hoor, als je zoveel slaap nodig hebt Lars Veel plezier vandaag Bol, Ik sluit me bij Yvonne aan, hoewel ik je wel erg goed kan begrijpen hoor Je wilt tenslotte alles zo lang mogelijk normaal blijven doen (waaronder fietsen dus) 14 januari 2018 bewerkt door rapilos spelfout lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Mogge Suiker, Gaat het al weer wat beter met je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Het gaat wel ietsje beter, kleine stapjes. Veel plezier Lars rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Moghu Sugartje Ja jullie hebben gelijk. Ze hebben het al over een driewieler gehad. Dacht daar gisterenavond aan en dacht gelijk "duvel op met je driewieler "en kreeg spontaan een fikse huilbui. Maar moet er toch aan geloven denk ik. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Pimpen bolletje. Pimpen dat ding. Mét bak voor de diertjes. Én picknickmand. Maar....verdrietig is het óók! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 geen nieuws , dus goed nieuw maar wel even lekker dagpacten ! Dagpact : Lars MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Goedesmorreges Dagpact : Lars MarQ Amethist Zo... even een kopje koffie erin mikken. Gisteren 30 dagen droog en vandaag dus precies 1 maand. Lekker! @bolletje waarom poetsen vandaag? Misschien even een dagje rustig aan? Beterschap. @Lars leuk zo'n ritje, benieuwd wat er op jullie pad komt! @rapilos gaaf het zwanemeer! Staat ook nog op mijn to do list. En vanmiddag dan maar een middagdutje? Iedereen een fijne zondag! rapilos en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 (bewerkt) Gaan we dan picknicken Jopske. Gezellig samen met die ukkies van mij? Te gek, doen we. Ow Amé ik heb een stel diertjes, en morgen komt na 3 weken de thuiszorg weer, dus wil ik de dingen toch een klein beetje schoon hebben. Het is geen werkster hoewel ze alles wil doen, maar wat ik zelf kan hoeft zij niet. 14 januari 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 (bewerkt) Ik ga mee bolletje. Heb zelf sinds eergisteren weer een mooie fiets dus kom maar op! En verder moet ik nu even echt een keus maken: of in de benen, óf naar een camping, óf even crashen bij vrienden. Alleen zittend is het te koud en ik sla even wat lam. Klinkt vast heel campergerelateerd maar in feite zal t niets anders zijn dan waar jullie in je huizen ook tegenaanlopen: je moet t wel zelf dóen. Lui wijf. Hop! De berg op daar. 14 januari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Zo een driewieler is mega handig! Moest t ni zoveel kosten kocht ik er zelf eentje! Boodschappen kunnen in de mand vanachter maar vooral t is altijd stabiel! Je hoeft je voeten niet meer op de grond te zetten aan t rood licht. De kans dat je omvalt is heel klein. T enigste nadeel misschien is dat het breder is dan een gewone fiets maar dat went vast ook. Een poetsvrouw op t werk heeft er ook eentje. Ze heeft nooit geleerd te fietsen op twee wielen vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Bolletje Ik heb even gegoogled op driewielers volwassenen en ik zag vooral plaatjes van twintigers en dertigers met driewielers. Er zaten mooie exemplaren bij. Inderdaad een paar met grote bakken waar je hondjes in kunnen Leuk Lars, een roadtrip! Ging het slecht Suikertje? Fijn dat het dan weer beter gaat. Gisteren heb ik voor het eerst in mijn leven mijn haar laten (ont)kleuren bij de kapper. Ik zie er niet langer uit als een gevlekt luipaard. Hoop dat mijn vrienden me nog herkennen Laatste tijd moeilijke momenten op het gebied van alcohol. Elf maanden niet gedronken, maar nog steeds van die perioden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden