Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 December


MarQ

Aanbevolen berichten

Vandaag gewerkt en ik vond dat zeer gezellig, zo de kerstsfeer te beleven, ongedwongen. Werk ook altijd het liefst met kerst dat maakt voor mij het droog houden een stuk makkelijker en dat gaat vanavond ook lukken. Uit eten met 3 vriendinnen over een half uurtje(Japans), waarvan er 2 zwanger zijn en de ander niet van alcohol houdt. Goede match met/voor mij haha. Fijne avond allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk terug op een drukke 2de Kerstdag, 20 man in huis. Het paste net! Hoefde gelukkig niet te koken, dat zag ik echt niet zitten. De dag droog doorgekomen. Duik nu weer in mijn boek. Was me aangeraden: "Recovery" van Russell Brand. Het boek is een bestseller in Amerika. Gaat over verslavingsgedrag en afkicken. Helaas wel een Engelstalig boek, dus lees het met het woordenboek ernaast. Moet dus wel droog blijven, is anders niet te doen! ;) Iedereen nog een hele fijne avond!! 

bewerkt door Amethist
Tikfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier schudden in ons busje(storm) en langs elkaar heen kriepen en kruipen maar nog steeds bereknus. Regen klettert op het dak maar de verwarming werkt uitstekend. Jammer dat ik er  zo nog met de hondjes uit moet maar daar helpt dierenliefde me weer een handje.. Morgen weer stukje richting huis. Kerst was helemaal ok zo. Voor herhaling vatbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn kohtje!!

(Die houden van elkaar. Dat móet haast wel. Haha)

 

En welterusten allen. Ik ben morgen vrij. Wel een lastige verjaardag maar kort en in goed gezelschap. Morhen vrij dus, vind ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik de enige die nog wakker is? Ehm. .... Vast niet? Ha Joop! Nou, ik lig er ook zo.

Ben geschrokken van het bericht dat Joost is overleden! Idioot jong: 48

Wat een aardige man...

Leuk gewerkt deze dagen. Soms is het confronterend op het werk... een deel had alcoholproblemen. . Soms komt dat ter sprake. Maar de meesten staan droog en hebben er geen problemen meer mee. D.w.z. .... (...)

En dan proberen met een stel individualisten er toch wat gezelligs van te maken. Als dat dan lukt dan zijn dat kleine succesjes op mijn afdeling. Ik geniet daar de volle 100% in mee.

Ben tevreden. Zowiezo. Ik voel constant... en meer dan vroeger.. de eigen verantwoordelijkheid te pakken als iets waar het om gaat. Soms eens een domper. Wetend dat verslavingen K zijn en daar zo goed als mogelijk mee om te  gaan. Niet zeuren en dooooor!

Dan hou je van het leven.... ja DOEN!

En geef het kwaliteit mee. Helder hoofd.

Ik denk even aan Joost.  

Maar toch ook aan veel onbedoelde schade en overleden mensen die ook het leven lief hadden.

Ships... tikje treurig ook nog...

Welterusten mensen :musicnote:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...