NickyLJ80 Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 9 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Ah fijn, een hapering dus een dubbele dagdraad Geen wit stukje te zien buiten hier, wel regen. Koffie nu eerst maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Goedemorgen. Net wakker. Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Goedemorgen frummers. Nat en koud en donker buiten. Binnen is het lekker warm en staan koffie en thee inmiddels klaar. Laat de dag maar komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Koffie heerlijk. Goedemorgen trouwens Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Goedemorgen Lars.. staan de kaarsjes inmiddels ook, kamer helemaal klaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Ja die is klaar. Dit weekend me langzaam aan maar voorbereiden op Parijs wat ik mee moet. Komt erg dichtbij nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Leuk, en jaaaa, Parijs komt nu heel dicht bij.... spannend voor je denk ik want je schrijft 'mee móét' .... , terwijl je er hartstikke veel zin in hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Bedoel wat voor spullen en kleren ik mee moet. Maar zo lang gaan we nu ook weer niet dus dat komt goed en ze helpen mij wel daarmee. Heb er inderdaad veel zin in maar ook wel spannend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Hihihi... dat was even spraakverwarring dus. En ja hoor, dat gaat ongetwijfeld goed komen... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Goeie morgen Hier wel een pak sneeuw. Denk van zo'n 3 cm. Hondjes renden naar buiten en gleden uit. Hahahahahaha. fleurtje en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Goedemorgen! Hier geen sneeuw maar volgens mij wel koud. Zal t dadelijk voelen als ik naar buiten moet . Dochter ligt al te studeren in bed. Heeft last van faalangst denk ik want haar examens zijn nog een maand ver. Veel truien meenemen lars en dikke sokken, muts en wanten. Je ondergoed ni vergeten Wordt een mooi reisje! Heel de kerstsfeer ginder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Ik ben gisteren naar de AH geweest. Die 1+1 gratis actie kan me wel bekoren. Heb twee flessen drank en twee pakken chips gekocht voor kerst. Wordt ook dit jaar bij mij gevierd. De drank vormt geen gevaar maaaaaar die chips. Urggllll... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Ik zal mijn schoen en eens gaan aantrekken. De cola is bijna op. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Druktemaker Maar je tip van muts en wanten is goed ik heb niet meer dus daar vandaag maar eens achteraan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Morgen Suikertje onze bloemenman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 5 minuten geleden zei Pelle2: Goeiemorgen! Goedemorgen Pelle we zitten hier was een dubbel draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 3 minuten geleden zei Lars: Morgen Suikertje onze bloemenman ?. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Je had toch kerstukken gemaakt oke misschien geen bloemen kerstman dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Ja klopt Lars, ben nog niet helemaal wakker. Vanmiddag verder met kerstdingen maken. Heb ook al foute kersttrui gekocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Een foute kerstman dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Hier ook dan maar goeiemorgen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Goedemorgen allemaal. Geveld door de (een?) griepje... (doe-het-zelf pact * geef er je eigen draai aan * maak er zélf wat van * richt het zélf in) = a = a = c = d = g = p = t = (voor jezelf in goede volgorde denken) Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden