Spring naar bijdragen

Donderdag 7 december 2017


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

Als ik bovenstaande zie wat ik er weer van gemaakt hebt schiet me een zinnetje van Wim Sonneveld te binnen... " geknoei, repetitie .........." :blush:

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Herstel, heb niet echt een advies voor je, wil je wel een hart onder de riem steken.

Heb je nu ipv de tramadol nu of straks wel andere pijnstillers.

Ik ben bezig met het invullen van diverse testen voor de psycholoog, erg veel moeite mee. Als het over mijn gevoelens gaat is het moeilijk voor me. Maar ik weet wel dat het goed voor me is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, afbouwen tramadoltramadol en dan Alleen paracetamol , maar  daar ben ik onderhand immuun voor geloof is ik. Dank je Suikertje, ik moest ff mn hart luchten.

ja zulke formulieren kunnen heel confronterend zijn. Sterkte. 

Ik ga me maar eens vermannen, dit werkt dus niet zo. Ik heb de neiging mn kop onder mn dekbed te doen, maar dat maakt alleen meer depri.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei spirit:

Herstel: als je een paar dagen aan huis ben gekluisterd, hoor je alles van je buren. Dat heb ik ook hoor.

Iedere ochtend gaat de buurvrouw, of buurman douchen en die kranen piepen als een gek. Ik kan het als storend ervaren, maar het hoort er een beetje bij hé?

ZIjn leefgeluiden nu eenmaal en ik woon nu eenmaal in een appartement met boven en onder buren. 

Moet nog steeds even een babbeltje maken met de boven en onderbuurvrouw, over het af en toe repeteren, wat we hier doen.

Zet anders een gezellig muziekje op ofzo?

Helaas zijn dit geen leefgeluiden. De meubels vlogen door de kamer daar. Hij had weer aan de coke gezeten, gillen, krijsen etc etc. leefgeluiden vind ik helemaal niet erg. Maar dit is enorm heftig. Politie was er wel ff maar daarna gaan ze gewoon door. En een muziekje is niet voldoend , ik kon gisteravond niet eens tv kijken en een telefoongesprek ging ook amper. Aan de andere kant hoorde mn schoonzus het letterlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Spud:

sorry herstel geen opbeurends te zeggen. Blijk dat ik dat nooit genomen heb, want de afbouw en niet meteen kunnen stoppen als je weet dat het niet werkt lijkt me super zwaar.

 

 

Ja en dat terwijl ik het pas vanaf vrijdag heb geslikt. Ik bel de huisarts nog maar even voor advies en zal het apothekersadvies wel ook noemen. 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch afbouwen en dagen uitzingen. Nou ja, dat moet dan maar. Zo direct de regen in met t hondje. Allebei hebben we niet echt zin, maar ja. Daarna maar es ff verder met mn boompje. Afleiding zoeken maar. Sorry voor mn gemekker hoor. 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herstel, ik heb er gewoon moeite mee dat je iets neemt in goeder trouw en het later zo rampzalig kan zijn.

En ik had Spirit graag gelezen die een nummer aanvroeg. Nu mag ik het doen wat ik gelezen heb en geïnterpreteerd maar hoeft niet te kloppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Spud:

Vet is beter hoor Koh, anders mag je je vrouw wel zeggen dat ze haar verband niet meer door de plee mag spoelen. En een prullenbak kopen.

Vet is beter? Hoebedoelu?

De plee doet 't prima. Dit ging om de keukengootsteenafvoer. En prullenbakjes koop ik niet, die hebben we al zat en worden ook gebruikt.
We doen alles altijd keurig netjes B) maar zitten in een oud huis met erg bochtig leidingwerk. En dan slibt er wel eens wat dicht.
Elf jaar geleden is er wel een ontstoppingsbedrijf geweest voor de doucheruimte bij de achterkamer, m'n atelier. Die douche wordt nooit gebruikt en daar
zat een opgedroogde prop in de afvoer. Hoorde ik gisteren pas. Waarom heb ik dat toen niet verholpen? Ik zat toen in de kliniek om
behandeld te worden voor mijn alcoholverslaving. M'n vrouw heeft het me toen niet eens gevraagd omdat ik veel beloofde maar niks deed.
Dat is zowel een pluspunt als een minpunt van het niet meer drinken. M'n vrouw vraagt me weer om dingen te doen..:o^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben twee keer NP in witte letters in de straat liggen voor onze garagedeur. Nu waren er net vier!!! man bezig om die letters (straatstenen) er
uit te halen en met nieuwe witte stenen opnieuw te leggen. Gaat het dan echt zó goed met de economie dat ze hun geld in dit soort mallotige
werkjes gaan stoppen? :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei rosa45:

Lijkt mij onzinnig om tramadol af te bouwen als je het nog maar een paar dagen slikt. Lijkt mij inderdaad een goed plan om nog eens met de huisarts of apotheek te overleggen. 

Heb ik gedaan, maar de  assistente zegt dat ik het toch zo moet Afbouwen. Ik vind het ook wel gek, maarze zegt dat dat moet omdat het een vrij zwaar medicijn is. Tja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hou me verre van adviezen en wat dies meer zij waar het medicijnen betreft. Ik heb er echt geen bal verstand van en kan dan ook niks zinnigs
voorstellen. Vind de pijnstiller die ik zelf slik eigenlijk ook niks, maar het zorgt er wel voor dat ik gewoon m'n dingen kan doen. Gelukkig is de dosis
laag en heb ik niet de behoefte om steeds een beetje meer te slikken, al wordt gezegd dat het erg verslavend is en daar kan ik wel wat bij voorstellen.
Misschien heb ik, ondanks dat ik steeds zei dat je het op wilskracht alléén niet redt, toch meer werkende wilskracht dan ik weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon stoppen met die rotzooi het is geen anti depressie of zo. Zwaar medicijn tja het is geen paracetamol maar er zijn zoveel mensen die dit gebruiken en er zo mee stoppen. Zo naar psycholoog geweest en nu weer thuis wat is het godsklere koud buiten zeg 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...