Spring naar bijdragen

Donderdag 7 december 2017


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

Hier ook naar de psycholoog. Laatste keer. Blij mee. Het is wel goed zo. Baas gaat mee, dus geen zware sessie. Meer bespreken hoe nu verder en voorkomen in het vervolg enzo. En dan klaar!!

Jij succes Lars. 

En dat klinkt leuk SoWhat. Veel plezier! Kan je uitslapen morgen zonder kat:D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker fleurtje! Ik moet morgen nog 4 uur, maar dat mag thuis dus ik mopper ook niet.

Het waait flink hier. Er kraakt en klappert van alles rondom het huis. Heerlijk weer vind ik dit, lekker uitwaaien. Ben ook wel benieuwd naar die voorspelde sneeuw.

bewerkt door NickyLJ80
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne aan nachtdiensten voor mij, is het ritme en het leven als een mol bijna. Je ziet nauwelijks daglicht want dan slaap ik en mensen claimen mij irl minder omdat ze weten dat ik in de nachtdienst zit. Als ik het zo neer tik kan ik mij voorstellen dat het voor sommigen ook heel deprimerend kan overkomen haha. Maar voor mij werkt het. Ook geen trek of drang om te drinken. Moet juist heel alert zijn tijdens mijn werk en dat zou nooit drinkend kunnen met een kater. Moet er niet aan denken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat iets beter al is het evenwicht nog wankel. Maar nu er een aantal zaken in gang gezet zijn voel ik iets meer berusting en hoop. Lief dat je ernaar vraagt. Ga nu weg. Heb geen ouders meer maar nog wel een lieve oma van 92, elke week gaan we samen boodschappen doen. Ons uitje, altijd zo gezellig. Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...