Spring naar bijdragen

Woensdag 6 december 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Ook hier  druk geweest met kerst versieringen en boom enzovoort. Huis is klaar en in mijn kamer een mini boom met lampjes erin. En nog wat pruldingen helaas geen echte kaarsen op mijn kamer maar heb wel een mooie gekleurde kaars die steeds van kleur veranderd. Sterkte met de honden allemaal 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit toch, Odi van Suiker is ziek en ook jouw huisdier is er slecht aan toe. Zie je hoe jij elke keer de 'ellende' van een ander op jouzelf projecteert???? 
 

Leuk Lars. En ja, kan me indenken dat je graag ook kaarsjes zou willen hebben. Weet je dat je bij de Action waxinelichtjes op batterijen kunt kopen... die zijn bedrieglijk echt als je ze in een waxinelichthoudertje zet... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Yvonne:

Leuk Lars, en ja, zo'n kerstboom is met die lichtjes echt zooooooo leuk, wat moet jouw dochter daar blij mee zijn... en wat heerlijk toch dat je daar zo fijn woont. 
 

Ik vind het zo fijn dat ik me hier nutiig kan maken. Al zijn we tot 3 keer toe naar de winkels geweest. Maar het is nu klaar ook buiten lampjes opgehangen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk Lars. Hier nog bezig met het verlanglijstje voor de sinterklaaslootjes die we hebben getrokken, door omstandigheden kon dat niet dezer dagen... 
Zo moeilijk te bedenken wat ik zou willen hebben... dat is een luxeprobleem dus... en het cadeautje doet er eigenlijk niet eens zoveel toe, gedicht en surprise zijn de hoofdmoot... en daar heb ik nog twee weken voor gelukkig,.
Fietste eind van de middag nog door het plaatsje hier en zag hier en daar al de kerstlichtjes... en  hoewel ik daar nog even mee wilde wachten begon het toch al wel te borrelen.... ziet er zo gezellig uit dan. Even wachten tot het weekend nog maar :) 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Asterix en Obelix willen hun vriend Hartstochtelix (Franse naam: Alafolix) helpen de hand te winnen van de Griekse prinses Irina. Zij heeft bekend laten maken dat ze zal trouwen met de winnaar van de aankomende Olympische Spelen. Als Hartstochtelix een kans wil maken zal hij mee moeten doen aan deze spelen.

Vergezeld door Asterix, Obelix, Kakofonix en Panoramix gaat Hartstochtelix naar Griekenland. Aanvankelijk denken de Galliërs makkelijk te kunnen winnen dankzij hun toverdrank, maar bij aankomst in Griekenland blijkt er een strenge controle te zijn op stimulerende middelen. Derhalve zijn de Galliërs gedwongen zonder de toverdrank deel te nemen aan de spelen.

Obelix doet uiteraard ook mee Fleur... 
En jaaaaa, Obelix was mijn favoriet in de tijd dat ik ze kocht en las.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

@Jannigje: ik reageer hier even op je vraag hoor want ik blijf steeds zo hangen op de dagdraad van gister omdat men mij dingen vraagt. Ik vind vragen niet erg om te antwoorden maar we zijn toch echt vandaag en op naar de kerst en omdat je vraag daarover gaat dacht ik dan ik antwoord ik je gewoon hier op deze dagdraad. Anders blijf ik zo hangen ook.

Ik heb geen zin de kerstdagen noch oud- en nieuw. Dat heeft niks met mijn kinderen te maken. Ook niet met alcohol. Maar ik vond het afgelopen half jaar niet zo makkelijk in RL. Hierdoor vind ik dat elke dag wel genoeg aan z'n eigen heeft, en elke vorm van wat daarover heen komt mij al snel als ' teveel' voelt. Kerst bijvoorbeeld, het voelt als extra druk(te) erover heen. 

Maar ik ontkom er niet aan. Ik zal wel moeten. Mijn schoonvader van 84 is pas weduwnaar geworden en mijn heit moet ik ook opvangen. Bijvoorbeeld. Dus ik zet morgen maar een boompje op alvast. 

Misschien wordt het toch wat gezellig zo samen maar zin in? Nee, ik niet. 

@Bor, ik dat al zoiets, ik snap het helemaal. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...