Lika Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Kan echt geen stap meer zetten. Ik wil alleen nog maar zitten in die slee voorlopig. Eerst slepen nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Afscheid van Parijs. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 december 2017 Rapport Share Geplaatst 16 december 2017 Ik volg jullie met mijn drone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 december 2017 Rapport Share Geplaatst 16 december 2017 Zo, vandaag vertrekken we uit Parijs. Ben benieuwd waar de reis ons nu naar toe brengt... Heeee Smart, ik zag je net vliegen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2017 Ja we zijn nu onderweg naar Zwitserland. We hebben hier een groepshuis gehuurd. Dat betekent 2 slaapzalen maar even uitvechten wie boven en onder gaat slapen. Vanmiddag gaan we boodschappen doen en vanavond zelf koken. Even wennen na elke dag uit eten in Parijs. Wie gaat er koken vandaag en wie doet de afwas? Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 17 december 2017 Rapport Share Geplaatst 17 december 2017 O leuk Zwitserland! Bergen! Ik doe de afwas wel, geen probleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2017 Rapport Share Geplaatst 17 december 2017 20 uur geleden zei nancy: Heeee Smart, ik zag je net vliegen! Nee, we knappen echt een heel eind op als we niet meer drinken Broem broem tuf tuf. Zo ik heb m'n scootmobiel bij me. heb er een ski's onder laten zetten maar ging per ongeluk een berg op. Raar gezicht als je alles voorbij ziet komen achterste voren. En er stond EEN boom. Tja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2017 Wat een nacht! Wij heren wilden graag slapen maar tot diep in de nacht lawaai vanuit de slaapzaal naast ons van de dames. Spirit die ging zingen en Jannigje die de tweede stem zong. Bolletje die het hoogste woord had en een wedstrijd begon wie de hardste boer kon laten. Hard lachen en kwekken pfff. Hoop dat jullie een beetje fit zijn dames want vandaag gaan we verder reizen. We gaan naar Oostenrijk. Hier blijven we 2 dagen en morgen gaan we een dagje skieen. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 december 2017 Rapport Share Geplaatst 18 december 2017 Ha fijn! Mooi door de besneeuwde Alpen rijden door Zwitserland en Oostenrijk. Ik heb er zin in, Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 december 2017 Rapport Share Geplaatst 18 december 2017 (bewerkt) Ik oefen vast in het jodelen heel zachtjes!! 18 december 2017 bewerkt door Jannigje Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 18 december 2017 Rapport Share Geplaatst 18 december 2017 Hij gaat lekker mensen!! Lekker nuchter op de slee!!! Knop is weer om!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 december 2017 Rapport Share Geplaatst 18 december 2017 Goed zo Tine! De alpen zijn prachtig, goed gekozen,Lars. Ennuhh....ik heb niks gehoord van de dames hoor, waren het geen sneeuwganzen buiten?? Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 december 2017 Rapport Share Geplaatst 18 december 2017 Lawaai...pfoeh. Beetje lol.... Vanavond ga 8k vroeg slapen. Nu dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 december 2017 Rapport Share Geplaatst 18 december 2017 Jodelahi-hi! O nee, sorry, Lars wil slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 (bewerkt) Vandaag gaan we skieen toch? Ik hoop dat ik het beter doe dan vorig jaar. Toen is deze foto genomen. 19 december 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Hadden ze je niet verteld dat de ski’s onder horen en jij boven? Rare jongens die skileraren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Ehhm, ik geloof niet dat ik op dat moment nog enig idee had wat onder of boven was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Ik durf de slee niet goed uit..... bangerd ben ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Ja, nou is Lars er niet en zitten we mooi zonder reisleider. Ik heb maar even gevraagd of we hier nog wat langer mogen blijven en dat is geen probleem, zeiden ze. Dan kunnen we dus morgen nog een dagje extra blijven skieen. Bij mij ging het al een stuk beter dan vorig jaar, maar ik heb het dan ook heel voorzichtig gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Zag er inderdaad goed uit Bob. Heb gegluurd vanuit de slee. Mijn motoriek is niet zo geweldig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Lika ik blijf lekker bij je in de slee zitten hoor, ik heb een kruikje voor ons allebei. Ik heb vreselijke skiverhalen, ik ben ook erg bang geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bobje Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Nou ik vind het skiën heerlijk hoor en vind het erg gezellig met jullie! Fijn dat we er nog een dagje aan kunnen plakken!! Slaap lekker en tot morgen aan het ontbijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 (bewerkt) Lars is weer terug uit het ziekenhuis waar hij heen moest vanwege een gebroken elleboog. Kijk maar op de dagdraad. Die zit dus voorlopig met zijn arm in het gips en vandaag doet hij het nog een dagje rustig aan. We kunnen er dus inderdaad nog een dagje sneeuwpret aan vastplakken maar wie liever rustig aan doet kan natuurlijk hier blijven en Lars gezelschap houden. Het uitzicht is hier fantastisch dus niemand hoeft zich te vervelen. 20 december 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 Snif snif mmmmmm heerlijk die sneeuwlucht 's ochtends. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 We overnachten wel in een hotel toch? Ik zit lekker in de lobby bij de open haard. Laat de boeren maar dorsen. Heerlijk hier. Kom helemaal tot rust... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden