Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Vandaag gaan we skieen toch? Ik hoop dat ik het beter doe dan vorig jaar. Toen is deze foto genomen.

Getty-fall_2730371a-xlarge.jpg

bewerkt door Bob
Geplaatst

Ja, nou is Lars er niet en zitten we mooi zonder reisleider. Ik heb maar even gevraagd of we hier nog wat langer mogen blijven en dat is geen probleem, zeiden ze. Dan kunnen we dus morgen nog een dagje extra blijven skieen. Bij mij ging het al een stuk beter dan vorig jaar, maar ik heb het dan ook heel voorzichtig gedaan.

Geplaatst

Nou ik vind het skiën heerlijk hoor en vind het erg gezellig met jullie! Fijn dat we er nog een dagje aan kunnen plakken!! Slaap lekker en tot morgen aan het ontbijt.

Geplaatst (bewerkt)

Lars is weer terug uit het ziekenhuis waar hij heen moest vanwege een gebroken elleboog. Kijk maar op de dagdraad. Die zit dus voorlopig met zijn arm in het gips en vandaag doet hij het nog een dagje rustig aan.

We kunnen er dus inderdaad nog een dagje sneeuwpret aan vastplakken maar wie liever rustig aan doet kan natuurlijk hier blijven en Lars gezelschap houden. Het uitzicht is hier fantastisch dus niemand hoeft zich te vervelen. 

bewerkt door Bob
Geplaatst

We overnachten wel in een hotel toch? Ik zit lekker in de lobby bij de open haard. Laat de boeren maar dorsen. Heerlijk hier. Kom helemaal tot rust...

Geplaatst

Goedemorgen. Vandaag gaan we weer verder reizen. We gaan naar Tsjechië ostrava. Hier blijven we 1 nacht. Veel tijd om te reizen dus we zullen er niet veel kunnen doen. Vanavond op tijd naar bed morgen gaan we verder. Op weg naar kerst zonder alcohol. 

Geplaatst

Brrrr. ben net wakker en wat heb ik het koud. Vannacht maar een extra deken hoor. Zelfs Puck en Mojo lagen te klapertanden.Plaatjes Koud Het Is Berekoud Knuffelende Beren

Geplaatst

Wat leuk, Tjechie, nog nooit geweest! Wel koud op de slee inderdaad. Gelukkig heb ik extra plaids mee. Wie wil??  Straks eventjes een bakkie choco warm maken, bij de eerstvolgende stop.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal. We gaan zo ontbijten en dan weer verder. Vandaag naar Polen naar Warschau. Eerst moet ik vandaag douchen. Vrijwilligers gezocht graag. Niet allemaal tegelijk. :lol:

Geplaatst

Polen???  Hmmmmm  ben benieuwd...druilerige dag vandaag, waar blijft het winterse zonnetje? Zeg wat is er met die olifant aan de hand Bob? Hij loeit zo hard! Wil zeker liever naar India of Afrika...

Geplaatst

Wacht maar tot ie volwassen is, dan loeit ie pas echt hard :D

Maar ik heb hem al wat eten gegeven en nu is hij weer lief en rustig.

Winterse zon is besteld. Hoop dat ze dat in Polen straks netjes aflleveren als we daar doorheen rijden.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...