Lars Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Oh ja zou gaan ontspannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Your mind is a garden, your thoughts are the seeds. You can grow flowers or you can grow weeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Das ne goeie he sheila! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 @Lars, die was speciaal voor jou. Ik ga ook ne keer ronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 17 minuten geleden zei fleurtje: Oud en nieuw 'vier' ik alleen. Vind ik niet erg. Anderen lijken t erger voor me te vinden Liever alleen thuis dan t vijfde wiel aan de wagen. Been there, done that. Yep, hier idem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 (bewerkt) Ik ben met Oud en Nieuw ook op mezelf. Al jaren.Voel me er prima bij. 5 december 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 6 minuten geleden zei Bor: Ik weet echt niet waar dit allemaal over gaat. Het is ook iets wat bij ons totaal niet (meer) speelt trouwens. 3 mei dit jaar hij mag vaker thuis komen kreeg een ov pas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 @Bor, wat maakt voor jou dat kerst en oud en nieuw niet meer hoeven voor jou? Als je die vraag te persoonlijk vind, hoef je natuurlijk niet te antwoorden. MAar ik ben er wel echt benieuwd naar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Hm, moet me nog van gister afmelden. Doe dat ook gelijk voor vandaag. En even welterusten wensen... laat, gewerkt maar innig tevreden. Slaapse ZzZz Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Waarom stopgezet Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Ik snap het Bor, en als hij 18 is mag hij gewoon weer thuis wonen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Goed doordacht Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden