NickyLJ80 Geplaatst 5 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Trek me er ook lekker niks van aan. Ik vond mezelf eigenlijk ook veel 'maller' toen ik nog 2 flessen rosé dronk per dag. En nu richting mijn voorverwarmde bed. Boekje aan en daarna slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 welterusten boekje aan?? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Slaap goed, lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Ik heb een chocoladeletter gekregen en een fotolijstje waar meer foto's in kunnen en de parkieten hebben een knabbelstaaf gekregen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Gaaf, lars. Wel te rusten voor nu of straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Ik wacht nog even jij welterusten Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Boekje aan.....Boekje aan...@Nicky wat bedoel je nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Van mij ook niet @Bor. Ik houd er ook niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 5 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 E-reader mensen, niks geks hoor Leuk Lars, dat Sint ook aan de parkieten heeft gedacht. Hier is Sint de poezen vergeten. Alhoewel ik er net wel eentje aantrof met de nieuwe eenhoornknuffel op bed bij mijn dochter, was schattig. Truste! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 1 minuut geleden zei Bor: Kerst hoeft van mij ook niet. Zojuist zei Bor: Oud- en nieuw ook niet. Voor mij ook niet Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Waarom nit @Bor? Je zoon komt vast wel thuis met die dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 @Jannigje als je in de buurt woont mag je vast hier wel een dag komen met kerst Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Ik wil in die arrenslee! Veel leuker! Legpuzzel maken in de arrenslee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Ik heb heel erg trek nu. Maakt niet uit kan niet meer halen maar man man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Zojuist zei Bor: Nou nee hoor. Waarom niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Eerder had je hem toch ook met de feestdagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Lars: Ik heb heel erg trek nu. Maakt niet uit kan niet meer halen maar man man Nee nee , die. Trek gaat weer over, lars. Echt samen vechten.? Ik heb ook last van trigger. Maar we gaaaaan toch? 5 december 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Komen en laten gaan herstel kan er toch niets mee nu het trekt wel weer weg. Ik meld me droog af. Ga nog even ontspannen en dan slapen welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 (bewerkt) . 6 december 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Nog niet zo heel lang geleden was het toch zo dat hij vaker naar huis mocht? En vakantie toch ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 De sint komt maar pas vannacht toch? T is te hopen dat we morgen chocolade ventjes krijgen op t werk Ikke heeel braaf! Toen mijn ouders uit elkaar gingen vierden we kerst ook niet echt meer. Sinds papa overleden is maak ik er een punt van toch iets met broer, zus, moeder en kids te eten rond kerst. Kerstboom, lichtjes, hapjes, etc. Belangrijk voor de kids en onszelf. Ik heb altijd fijne herinneringen aan kerst gehad. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 2 minuten geleden zei fleurtje: De sint komt maar pas vannacht toch? T is te hopen dat we morgen chocolade ventjes krijgen op t werk Ikke heeel braaf! Toen mijn ouders uit elkaar gingen vierden we kerst ook niet echt meer. Sinds papa overleden is maak ik er een punt van toch iets met broer, zus, moeder en kids te eten rond kerst. Kerstboom, lichtjes, hapjes, etc. Belangrijk voor de kids en onszelf. Ik heb altijd fijne herinneringen aan kerst gehad. Dat is in Belgie toch dat de sint in de nacht van 5 op 6 december komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Oud en nieuw 'vier' ik alleen. Vind ik niet erg. Anderen lijken t erger voor me te vinden Liever alleen thuis dan t vijfde wiel aan de wagen. Been there, done that. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Zojuist zei Lars: Dat is in Belgie toch dat de sint in de nacht van 5 op 6 december komt Oeff..nog niets gemist dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Nee denk dat hij belgie even aan doet op zijn terug reis naar spanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden