Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 december 2017


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

23 minuten geleden zei Kohtje:

O Herstel, lees nu net dat je toch maar blijft...
maar waar blijf je nu? Je moet nog knoeien met het dagpact... :P;)

Daar ben ik dan, ik ga zo knoeien! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen deze morgen,

Voor geen meter geslapen maar wel om gedacht. Vandaag mijn 1e stapje naar volwassenheid tsjonge wat ga ik die schommels missen, maar ik denk de uitvluchten en fouten niet zo zeer.

Dat ding zojuist opgehaald bij de apotheek, tsjonge hadden ze niet nog grotere verpakkingen kunnen maken? Enfin de apotheker zei dat deze uit de verpakking een stuk kleiner is, ik zal haar maar geloven. Nu effe een grotere tas zoeken want om nu zo open en bloot het ziekenhuis in te wandelen met die doos zie ik niet helemaal zitten. Dan draag ik liever een kroon met 40 op zien ze tenminste dat ik jarig ben geweest en dat het leven gewoon een feestje is.

Ben wel blij dat mijn vriendinnetje zo meteen komt, want vlucht gedrag ligt hier nog steeds op de loer. Die kan wel wat zinvollers in mijn brein pompen denk ik

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Spud, ik hoop dat het allemaal wat meevalt. Je lag er inderdaad wakker van zag ik ook aan wat je 's nachts nog schreef op de dagdraad van gister.

Hou in gedachten dat het uiteindelijk een beslissing van jezelf is geweest om dit traject toch in te gaan en dat je met voortdurende twijfels vooral jezelf onnodige pijn doet.

Sterkte! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij betreft was ik gewoon voor de gehele amputatie gegaan, was ik van alle onderzoeken af geweest. Maar blijkbaar mag dat niet zomaar.

Anders gedacht, blijkbaar ziet de gynaecoloog me graag nog eens terug. :D

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei spirit:

nooit leuk, ik vind het altijd hetzelfde gevoel als bij een tandarts..

Oh..... mijn tandarts dáár.....   Sjugt. ...

(Sorry. Kon t niet laten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de benen. Boodschappen doen. Naar buiten. Kleintje ophalen. Lopend. Dan zit er al snel weer 15 km op en ben ik weer fris en fruitig. 

Rare gedachten..foei!! Ga wat dóen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op mijn gemak hier uitgebreid bij gelezen. Vooral bij alle eigen draadjes van wie is wie.  Altijd weer bijzonder te lezen hoe ieder bezig is met zijn of haar proces.

en de prachtige en ontroerende sinterklaasgedichten. Jeempie, echt bijzonder.

nu even een kleine siesta. Ben nog steeds giga " zweverig" van de tramadol. Nou ja, altijd beter dan van de drank. En de pijn is zo wat beter  te behappen. 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat het onderzoek tegenviel, Lars. Het was fijner geweest als het een fijn onderzoek was geweest. (Stomme open deur die ik hier intrap...)
Hoop voor je dat de medicatie de oplossing is. Fijne sinterklaasavond gewenst.

Heb een beetje de pé in... afvoerproblemen in de keuken en het barst daar van de aan- en afvoerleidinkjes onder dat aanrecht... o.a. dubbele gootsteen,
afwasmachine en elektrische keukenboiler.... Heb de roemruchte 'zwanenhals' al los gehad en schoongemaakt maar het zit
volgens mij dieper, ergens áchter het achterwandje van het keukenkastje... hoe kom ik daar in godsnaam bij zonder de keuken te slopen?
Gekruip en geknoei.. heb het er heet van.... En anders morgenochtend de overbuurman maar raadplegen (is/heeft een installatiebedrijfje..)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...