Spring naar bijdragen

Maandag 4 december 2017

NickyLJ80

Aanbevolen berichten

54 minuten geleden zei Spud:

Sorry Herstel, dat ik bovenstaande er nog effe tussen moest frotten.

Ik hoop dat de sfeer goed blijft.

Doe wat je niet laten kan. Als iets niet meer goed voelt is het tijd om weer een stapje verder te gaan. Zo werk ik hier ook op het forum.

Ga goed!

Dank je wel Spud, jij alle goeds. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh ik dacht eigenlijk dat uit het verleden gebleken is dat we allebei nogal temperamentvol zijn en we daarom eigenlijk niet meer met elkaar spraken. en elkaar bewust een beetje uit de weg gingen.Maar feedback en mening geven kan toch gewoon? Waarom zou ik je kop af moeten rukken als jij mijn mening niet deelt? Ik probeer alleen iemands hoofd af te rukken als deze hier publiekelijk mijn maatjes ten schande brengt. Maar dat gebeurt nu niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@spirit, zou een dagboekje je misschien van dienst kunnen zijn? Mij helpt het enorm om mezelf terug te lezen. Niet dat ik nou daardoor evenwichtiger word....maar het relativeert.

Overigens zit ik ook heel vaak in de emotionele achtbaan. Roetsj..... daar gaan we weer! Hou je taai.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Smaragd:

fleur omdat ik mij niet aan mijn afspraken hou en dat frustreert mij enorm. Kan ik nog zoveel goeds doen maar maakt alles teniet, zo ben ik. Ben dan wel alcoholist maar ook nog eens een perfectionistische. Walgelijke combinatie en lees ik meer hier.

Erg herkenbaar de combi. Ik heb de moderator gevraagd mijn account eruit te doen? Was dat slim? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn die afspraken echt wel zo belangrijk? Ik sla mezelf ook regelmatig flink tegen t hoofd omwille van de belachelijke verwachtingen die ik mezelf opleg. Ik ben een neuroot, perfectionist etc..I know the feeling.

Wees lief voor jezelf. Er is er maar eentje van jou en voor zover ik je lees hier ben je behoorlijk aardig.

Hopelijk voel je je vlug beter :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Herstel:

Erg herkenbaar de combi. Ik heb de moderator gevraagd mijn account eruit te doen? Was dat slim? 

Nee

Niemand wil je hier weg. Ik ook niet. Ik ben wat hevig van tijd tot tijd, toegegeven. Je went er aan ook al zou dat waarschijnlijk niet moeten. 

Maar hey...soms ben ik ook best grappig :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, fleur, een andere nick? Tuurlijk niet. Hoezo? Kan dat dan? Nee uiteraard niet. Ik ben Herstel en anders niet. Ik hou het graag simpel en overzichtelijk. En raar , opnieuw, dacht het niet . Ik kwam binnen met een erg herkenbare naam, de moderator gaf me toen de suggestie een andre nasm te kiezen, dat wetd herstel. Die naam vind ik mooi en houd ik. Dag 42.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei fleurtje:

T is zeker, hand op mijn hart, absoluut niet mijn bedoeling iemand hier te laten wenen. T spijt me dat ik daar de oorzaak van was 

Dank je wel Fleurtje. Het wenen, zoals jullie dat zeggen , was pittit, met in 4 weken 3 opnames in t lumc, dat was ff genoeg. 

Word ik weer in genade aangenomen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik heb ook geen controle op wat andere schrijven, en ik heb ook geen controle op in welke moodswing iemand deze draad leest.

Afgelopen zondag kwam ik hier, en las de discussie en kwam tot de conclusie dat ik hier effe niet moest zijn met mijn nonsens. Zoveel mensen zoveel verschillende aanpakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huh wat heb ik nu gemist? Was wennen dat mensen hun nick veranderde, ik vond het heftiger dat een zeker persoon waar ik de naam niet van noem keer op keer terug kon komen op het forum en opnieuw mensen kon kwetsen. In mijn beschermingsdrang heb ik daarmee nu juist hele lieve mensen de kop afgebeten. Albert bijvoorbeeld, nu een vriend van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...