fleurtje Geplaatst 4 december 2017 Rapport Geplaatst 4 december 2017 Je kan nog altijd onder een andere nick komen... Geraldine? Sofia? Knabbelpoep? Centwafel? Uuurgggll....centwafeltjes...
fleurtje Geplaatst 4 december 2017 Rapport Geplaatst 4 december 2017 T directe hebben we zeker gemeen spud
fleurtje Geplaatst 4 december 2017 Rapport Geplaatst 4 december 2017 T is zeker, hand op mijn hart, absoluut niet mijn bedoeling iemand hier te laten wenen. T spijt me dat ik daar de oorzaak van was
fleurtje Geplaatst 4 december 2017 Rapport Geplaatst 4 december 2017 Kan helemaal, zeker weten. Bor was ooit Agnieta, Spirit was hiervoor wijffie. A3 is nu adri. Toegegeven, daar zit niet veel verschil op. Alles kan
Spud Geplaatst 4 december 2017 Rapport Geplaatst 4 december 2017 Maar ik heb ook geen controle op wat andere schrijven, en ik heb ook geen controle op in welke moodswing iemand deze draad leest. Afgelopen zondag kwam ik hier, en las de discussie en kwam tot de conclusie dat ik hier effe niet moest zijn met mijn nonsens. Zoveel mensen zoveel verschillende aanpakken.
fleurtje Geplaatst 4 december 2017 Rapport Geplaatst 4 december 2017 Mijn nick komt van mijn inmiddels overleden konijn. Kreng van een beest
fleurtje Geplaatst 4 december 2017 Rapport Geplaatst 4 december 2017 Zojuist zei Spud: Maar ik heb ook geen controle op wat andere schrijven, en ik heb ook geen controle op in welke moodswing iemand deze draad leest Helemaal waar.
Spud Geplaatst 4 december 2017 Rapport Geplaatst 4 december 2017 Huh wat heb ik nu gemist? Was wennen dat mensen hun nick veranderde, ik vond het heftiger dat een zeker persoon waar ik de naam niet van noem keer op keer terug kon komen op het forum en opnieuw mensen kon kwetsen. In mijn beschermingsdrang heb ik daarmee nu juist hele lieve mensen de kop afgebeten. Albert bijvoorbeeld, nu een vriend van mij.
Spud Geplaatst 4 december 2017 Rapport Geplaatst 4 december 2017 Ik hoop iedereen want je krijgt toch een lach op je gezicht als je de sinterklaas draad leest. Ik wel tenminste.
fleurtje Geplaatst 4 december 2017 Rapport Geplaatst 4 december 2017 (bewerkt) Je hebt niets gemist hoor spud. Ik zei tegen herstel dat ze, omdat ze de moderator had gevraagd om haar account te verwijderen, nog steeds kon terugkomen onder een andere nick. Maar iedereen is hier op t moment nog steeds onder dezelfde nick In de loop van al die jaren zijn er wel af en toe mensen geswitcht. Laters 4 december 2017 bewerkt door fleurtje
Sowhat Geplaatst 4 december 2017 Rapport Geplaatst 4 december 2017 Ga goed Herstel,oh je blijft alweer. nancy reageerde hierop 1
Spud Geplaatst 4 december 2017 Rapport Geplaatst 4 december 2017 ook onder je eigen nick kan je terugkomen. Het bewijs lever ik zelf.
Kohtje Geplaatst 4 december 2017 Rapport Geplaatst 4 december 2017 Herstel, jammer als je weggaat. Altijd jammer als iemand weggaat. Helemaal jammer als dan óók nog de 'sporen' gewist worden. Maar als je weggaat, dan wens ik je oprecht een goed en blijvend herstel. In alle opzichten.
Sowhat Geplaatst 4 december 2017 Rapport Geplaatst 4 december 2017 Lieve Spirit, Ook ik geloof je ,maar het valt me ook op dat iedere keer als je gedronken hebt de paniek erger toeslaat,je nergens zin meer in hebt en alles heel donker inziet. Hou je haaks!.
Spud Geplaatst 4 december 2017 Rapport Geplaatst 4 december 2017 Afscheid hoort erbij, maar kan me er niet bij neerleggen dat dit gedaan wordt na 5 uur in de avond en naar aanleiding van iemand anders zijn teleurstelling. Je kiest zelf dus je kiest ook als een ander maatje vertrekt of je blijft of niet.
Sowhat Geplaatst 4 december 2017 Rapport Geplaatst 4 december 2017 Smaragd,niet opgeven! Kom je hier weer wat vaker langs?
Spud Geplaatst 4 december 2017 Rapport Geplaatst 4 december 2017 Ik heb niet zoveel maatjes hier, althans zo voel ik dat. Maar ik blijf hier voorlopig wel. Mijn maatjes zitten hier in de vluchtige gasten die soms een woord hier droppen en die zitten in mijn echte wereld. En ik ben het gevoel van opgenomen worden in de groep nog niet vergeten. Dat voelde gewoon heel fijn. Daarom, hoewel ik ook vaak gezegd heb ik kom hier nooit meer, blijf ik hier altijd terug komen. Ook iets waar je dus niet op kan vertrouwen bij Spud, weg is nooit echt weg. Ik blijf meelezen en uiteindelijk weer meedoen. Daar zit de verbondenheid denk ik in, weten waar je lotgenoten mee te maken hebben.
Bobje Geplaatst 4 december 2017 Rapport Geplaatst 4 december 2017 @herstel, natuurlijk gewoon blijven meissie. Anders alleen misschien lezen en je niet mengen in discussies als een weerwoord of ongenuanceerde opmerking je zou kunnen kwetsen.
Bob Geplaatst 4 december 2017 Rapport Geplaatst 4 december 2017 Ik ben heel blij dat je besloten hebt toch te blijven, @Herstel! Ik vond het zo jammer zoals het liep gister en ik was er zelf eigenlijk de aanleiding voor maar kon het niet meer stoppen. Vergeet niet je verzoek aan de moderator om je account te verwijderen weer in te trekken.
Yvonne Geplaatst 4 december 2017 Rapport Geplaatst 4 december 2017 Good heavens... niet bij te houden dit..., wat een chaos. Ennu Fleur, heeft dochter al die koekies zelf opgegeten dan? ... Spirit.. het is al heel veel gezegd vanavond, maar ook ik ga er absoluut niet van uit dat jij liegt....
Spud Geplaatst 4 december 2017 Rapport Geplaatst 4 december 2017 Oké Herstel, dan hoef je vanaf vandaag nooit meer zo een slecht gedicht te ontvangen, gewoon omdat je lekker op tijd bent om je in te schrijven voor de betere.
Yvonne Geplaatst 4 december 2017 Rapport Geplaatst 4 december 2017 En jij kunt volgend jaar ook gewoon meedoen Spud, toch?
fleurtje Geplaatst 4 december 2017 Rapport Geplaatst 4 december 2017 7 minuten geleden zei Yvonne: Ennu Fleur, heeft dochter al die koekies zelf opgegeten dan? ... Allez johm...ik.was ze juist vergeten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden