jowan Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Ha mannen! @Suikertje wat een mooie berichten over je. Heerlijk. @jowan gaat het goed met je? een eerste jaar droog vandaag. Mooi. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Proficiat! @Lika, een jaar begint substantieel te worden! Afgezien van wat lichamelijke (?) malheur gaat het goed met me, dank je wel. @Suikertje gaat ook goed van wat ik zo lees, mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Wat een goed gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Goedemorgen jowan en Lika, van harte gefeliciteerd Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Goedemorgen, Lika gefeliciteerd met je eerste jaar droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Goedemorgen frummers. Het is krabben geblazen als je nu weg moet, het heeft gevroren... Maar binnen is het lekker warm en staan koffie en thee klaar Lika, van harte, wat moet je dit een goed gevoel geven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Goedemorgen. Lika van harte met je 1 jaar een topper ben je! Dagpact: jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Jezus @Harp dat is wat. Hopelijk zakt het nu snel af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Jeetje Harp, wat ellendig, ik hoop dat het snel een stuk beter zal gaan met die lip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Goedemorgen allemaal. Lika, gefeliciteerd. Harp, sterkte d'r mee. vanDaag pacT jowan Lars harald Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Wat gaan jullie allemaal doen vandaag? Het is wel koud buiten maar de zon schijnt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 M'n moeder is vandaag jarig. We gaan zo met de hele familie parachutespringen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Gefeliciteerd en dat parachute springen geloof ik niet Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Gezellig naar relatietherapie eerste sessie ..... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Moghu. Sterkte Harp. Veel mensen zouden jaloers zijn en laten botox inspuiten. Vandaag naar nichtje en haar kleintje. Hoop dat ik mag blijven eten. Ze is kokkin en schijnt erg goed te kunnen koken. Wil dat wel eens mee maken. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Zojuist zei Lika: Gezellig naar relatietherapie eerste sessie ..... Ga er voor Lika Ik wil vandaag sinterklaas kadootjes gaan kopen wij hebben lootjes getrokken en ik koop wat voor de kleinkinderen. Heb mijn oudste dochter gelukkig heeft ze een verlanglijstje gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Goedemorgen Likaaaaaaaaahtjeuuuuuuh!!! Gefeliciteeeeeeerd!!! Urgll Harp..das minder. Miss een allergische reactie of zijn ze zeker van de ontsteking? Parachutespringen. Op t verlanglijstje hier. Alleen wil niemand mee. Subtiel hinten bolletje. En als dat niet werkt gewoon mes en vork pakken, aanschuiven aan tafel en schaapachtig kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Ik zou vanalles kunnen doen maar heb geen zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Dan maak je zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 (bewerkt) Ik ga wat lawaai maken. Ik hoor vreemde geluiden vanuit dochters slaapkamer. Eerder haar al twee keer de konijnendans horen doen. Drie keer wordt traumatisch 25 november 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 4 minuten geleden zei Lars: Dan maak je zin Zeg pa, hou je broek aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Die uitdrukking klopt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Ja die hou ik aan veel te koud zonder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden