Lars Geplaatst 21 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Zojuist zei fleurtje: Miss is t omdat alle leuke mensen verdwijnen Bor is er nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2017 Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Halleluja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2017 Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Parijs joh? Mijn uitnodiging verloren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Goede bekomst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 november 2017 Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 20 minuten geleden zei Bor: Ik vraag me af of iedereen nu aan de dis zit of in de file staat. Ik sta in de file Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2017 Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Volgende keer moet je londen doen. Heeeel tof! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 november 2017 Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 5 minuten geleden zei fleurtje: Miss is t omdat alle leuke mensen verdwijnen Mensen? Waar? Ik zie alleen ikoontjes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Zojuist zei jopie: Mensen? Waar? Ik zie alleen ikoontjes.. en een geit smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2017 Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Tja jopie, das ni echt interessant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Parijs wil ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2017 Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Camden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 november 2017 Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Ik ben er ook nog wel, maar erg moe. Lars goed bezig joh, maar hoeveel bladeren liggen daar wel niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2017 Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 1 minuut geleden zei Lars: Parijs wil ik Urggglll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 1 minuut geleden zei Suikertje: Ik ben er ook nog wel, maar erg moe. Lars goed bezig joh, maar hoeveel bladeren liggen daar wel niet! Veel er vallen nog steeds van de boom af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Beter dan hele dag binnen achter scherm turen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Ja Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Ik ken het wel maar doe het niet. Ach wat je zegt het houd me bezig ik ben buiten en ik kan dit zonder hulp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 november 2017 Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Heerlijk buiten bladeren vegen: yes! Ik doe dat ook vanwege het buitenzijn en de beweging. Terras en gras netjes, verder laat ik het liggen. Sauna was heerlijk, alleen nu ook last van mijn ene heup. Gedoe met de gewrichten geloof ik. Morgen dokter bellen. Fijne avond nog. Ik kijk een docu... doegh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 21 november 2017 Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Bladeren harken houd je toch juist óp straat? Tis in elk geval mijn hobby niet. Wel de hobby van mijn buren en we delen de voortuin zeg maar. Dat is dan weer mijn geluk. Die kastanjespinnenwebben hebben hier ook al voor het raam gehangen. En versierde dennenappels in een schaal. Plukjes watten ertussen priegelen, oogjes erop en tadaa een uil (met wat fantasie dan hè). En als toetje warme chocomel. Zo blij dat ik een jong kind heb, mooi excuus om dat soort dingen te doen. Ik mag ook schommelen zonder dat mensen je raar aankijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 21 november 2017 Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Hmm..had fotootje gemaakt maar dat kan ik niet plaatsen. Zal wel iets niet goed doen. Ik ga richting bed. Fijne avond nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 november 2017 Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Hier ook naar bed en slapen. Droog nog wel vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 november 2017 Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 (bewerkt) Weet niet of het forum weg is geweest. Het zou wel verklaren dat het een tijd erg rustig was. Maar wat heerlijk wat je beschrijft. Welterusten en slaap lekker. 21 november 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 21 november 2017 Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Welterusten, slaap fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 november 2017 Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Gute nacht Freunde. Helaas waren de files echt, maar goed, kalm blijven, muziek aan en meezingen. Dat waren meteen mijn zangoefeningen voor vandaag. Nu nog een kopje thee en dan slapen. Nog iemand van de nachtploeg aanwezig? Zo niet dan doe ik het licht weer uit. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden