Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 november 2017


Antoinnette

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal, (middag al bijna)

Vandaag vrij

De ochtend begon zo mooi, maar nu donker
Kapper geweest, postzegels gehaald, en meer van dit soort "boeiende "dingen

Kohtje,

Meer eten hoor, je mag bij die lengte wel 10 kg. zwaarder wegen :)

Bor,

Sterkte met je vader,
Laat je het weten als je bericht hebt ?

Herstel,

ook voor jou een zware dag , hoop dat het allemaal ergens goed voor is he

Suiker,
Ook voor jou, hoop ik op goede berichten uit de ziekenhuizen straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geprobeerd om me te verdiepen in de internetprovider
Moet allemaal veel goedkoper kunnen
Gechat met medewerker, moet de pakketten vergelijken, of de andere aanbieder echt wel zo goedkoop is
Als ik dan alsnog wil overstappen, moet ik naar een speciale link, dat opzeggen mogelijk maakt
Dan zou ik gebeld worden door een medewerker, die me dan waarschijnlijk een aanbod gaat doen :face-icon-small-shocked:

Zelfde met de zorgverzekering
Wordt weer 5 euro per maand duurder, en vond het al duur
Vorig jaar net overgestapt
Je wordt echt belazerd waar je bij staat
Laat los, Rapi, laat los
Zen...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Rapilos, jij ook al aan het pluizen in de administratie dus. Ik zit hier ook te rekenen en vergelijken. Rentevaste periode van de hypotheek loopt af. Nieuw voorstel gekregen maar ja, 10 jaar vast of 20. En wat scheelt dat totaal. En hoeveel extra aflossen. Wat levert dat op. En wat achter de hand houden.  

Zorgverzekering ook al mee bezig. Maar de vergelijkingssite houdt weer geen rekening met collectiviteitskorting van het werk. Puzzel me suf. En bij betalen van de jaarpremie ineens krijg je 7 euro korting per maand. Maar ja, dan wél zometeen in één klap 3200 betalen. En dan wordt de aflossing van de hypotheek weer anders. Of mijn buffer minder. Wel lagere maandlasten waardoor maandelijks extra aflossen weer mogelijk is. Pffff

Ik kom er uiteindelijk wel uit denk ik maar het blijven aannames en het blijft risico's inschatten. En dát vind ik zo lastig. Ik geloof dat ik maar wat anders ga doen straks :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik word er inderdaad simpel van soms. Maar ja, als je het niet uitzoekt ben je weer een dief van je eigen portemonnee. Die maandelijkse lasten wil ik omlaag hebben maar ja, zoveel overbodigs zit er niet meer in. Ach ja, moet ook niet mopperen, komen niks tekort gelukkig. Niet drinken scheelt ook wel in de boodschappen trouwens dus dat is vast verdiend:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Sugartje hoe is het met de zieken in het ziekenhuis. b.v.b. met de teen van je vader? De grote teen heeft best wel een belangrijke functie.

En Bor. Hoe is het met je Heit?

Ik ga ervan uit dat het met mijn zoon wel de goede kant op gaat, anders krijg ik wel bericht. Hoe het met mijn vader gaat, hoor ik later, 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen. Even op mn mobieltje. 

Suiker nog wat grhoord van zoon en vader?

En Bor?

Ik ben inmiddels op mn logeeradres. Daar gedut en net lekker gegeten. Ik mocht onder deze voorwaarde weg. Maar supernieuws. De slokdarmverdikking en keel is geen kanker. !!!!!!@ de okselklieren zijn vergroot en  ontstoken door slechte lymfedoorvoer andere kant. Bleek uit de echo. Puncties en biopties hoefden niet. Ik hoor woensdag verder tekst en uitleg maar dit weet ik alvast. Ik heb tot het laatst daar in bed  moeten liggen ( was en ben nog een zompie) . Ook tranport v d ene naar de ander afd. Maar door dit logeren mocht ik weg. Wat een nieuws he????? Vrienden zijn schatten. Verpleging en artsen idem. 

En droog uiteraard. Straks vroeg weer in t mandje. En er moet wel vervolgen komen maar he le maal niet vanwege hernieuwde kanker. Niks nada. Schoon. 

 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Suikertje:

 

33 minuten geleden zei NickyLJ80:

Goed Herstel! Dat zijn nog eens goede berichten. Nou weer even tot rust komen bij die lieve vrienden.

Nou he. Ik ga zo maffen in t logeerbed. Hondje wordt nu uitgelaten. Echt lief. 

Ik meld me droog af. En vooral heel dankbaar. ( en nederig) 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn Herstel. Hier weer een goede dag gehad. Merk dat ik veel minder op de computer zit. Ik zit veel in de keuken. Krant lezen aan tafel gesprekje aan knopen helpen in de keuken. Ook wel op mijn kamer vogels laten vliegen de blauwe zit steeds meer bij mij. Dagen vliegen voorbij. Meld me dan ook droog af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...