Spring naar bijdragen

Donderdag 9 november 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Lars en Sheila, Sheila veel plezier op je werk.

Ik heb vanmorgen gesprek met UWV over mogelijkheden voor werk/opleiding. Ik neem wel begeleidster mee. Doe dit uit voorzorg, moet er voor zorgen dat ik niet te snel iets wil en dus beetje mijn grenzen bewaken. Voor de rest doe ik bijna alles zelf tegenwoordig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,

Gisteren tel. gesprek gehad met psych. Hij is iemand die antipillen is ook voor mij. Wil liever zien dat je het zelf oplost. Dan is het zo moeilijk om hem ervan te overtuigen dat dit alleen op te lossen is als ik meer uit huis ben (denk ik). Maar ik wil geen onnodig lijden meer, heb daar geen zin in. Dacht ook, jij weet niet hoe ik me voel, jij hebt oogkleppen op en denkt alleen maar dat je het bij het rechte end hebt, maar weet niets van m'n verleden. Luistert  wel, maar hoort me niet. Zegt, kijk naar toen het wel goed ging, ja daar heb ik nu toch niets aan?

Nou uiteindelijk heb ik medicatieverhoging gekregen. Nou maar wachten tot het aanslaat.:sun:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beterschap voor Odi Suiker en succes bij het UWV straks.
Ik hoop voor je dat ze de potjes voor de opleidingen weer gevuld hebben,
een half jaar geleden was alles helemaal leeg... 
En verstandig dat je iemand mee neemt naar het gesprek, sowieso omdat twee meer 
onthouden dan één.... 

Bol, fijn dat je verhoging van je medicatie krijgt. Maar is het niet een idee om eens 
uit te kijken naar een andere psych? Ik krijg de indruk dat het niet echt klikt tussen jullie, 
en dat lijkt me toch wel nodig. Niks mis mee hoor als je vraagt om een ander... 

Las van de slechte uitslagen van de onderzoeken van Herstel, sterkte, wat een moeilijke tijd weer. 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Von.

Ik heb hem in het verleden eens een keer flink de waarheid gezegd. Hij zei toen ook als ik een andere psych. wil, kan dat, maar in vind dat zo ondankbaar.

Maar gisteren dacht ik, als hij me niet helpt is het afgelopen. Dan ga ik naar een andere. Maar ach joh, het is allemaal een pot nat, en ze lezen de dossiers. Ik wacht wel af. Als het echt niet gaat vraag ik om een ander.

Kanjers ik ben werken.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn @bolletjedat je toch medicatieverhoging kreeg, wat je tenslotte wilde. Lastig als je daar zo voor moet soebatten. 

Alles begint een beetje te landen. Raar idee allemaal. Ik ben nu flink somber, en dat mag ook even van mezelf, maar ik wil er keihard tegenaan. Ik heb tenslotte drie keer eerder die kl### ziekte overleefd. Van de haakclub waar ik nog niet zo lang kom lieve berichtjes gehad. Idem qua telefoontjes. En ook fijn dat ik zeer waarschijnlijk in de andere aa groep een sponsor kan vinden. Ik grijp nu alle steun aan die ik aangeboden krijg. Mijn hulpje wil de komende tijd wel elke week komen. ( ik spaar toch geld uit aan drank;)). Een vriend raadde me aan zoon pas in te lichten als alle uitslagen van onderzoeken definitief zijn.  Vanwege de rustgeefpil zo met de bus naar d huisarts, ik heb de fut totaal niet om te fietsen. Tot later. 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Ik sta aan de ringvaart en werd wakker van het ge-gak van eenden. De deur open en binnen de kortste keren niet alleen gezelschap van eenden maar ook waterhoentjes en 2 zwanen. En, pal aan de oever, aan mijn voeten: de meest geurige verse munt die ik ooit zag. 

Tesamen met de trage ochtendgeluiden over het water maakt dat me heel even heel gelukkig. 

Dit zijn de momentjes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat iedereen zo lief en behulpzaam reageert Herstel. 
Maar je zoon.... hij zou op jouw verjaardag komen toch? Dat heb je moeten afzeggen,
heeft hij toen helemaal niets meer van zich laten horen?/ is hij helemaal niet langs gekomen? 
Uiteraard is het helemaal aan jou om te beslissen of je je zoon wel of niet gedurende de tijd van 
de onderzoeken op de hoogte wilt houden... daar kan geen mens verder over beslissen hoor. 

Goedemorgen Joop, aan de rand van de Ringvaart... alweer jeugdsentiment... leuk. 
En ik begrijp dat je even geen koffie hoeft maar een bak heerlijke muntthee nu in je handen hebt?
 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...