Spring naar bijdragen

Dinsdag 17 oktober


Lars

Aanbevolen berichten

In het kader van " doe es gek, t is dinsdag" net twee ovenkroketjes gegeten bij de bammetjes. Kan me niet heugen wanneer ik dat voor t laatst deed. 

Maar ach, ik drink niet;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Suikertje:

Lichamelijk ben ik bijna weer de oude, met paracetemol sleep ik me er door.

Vanmorgen tutti frutti klaar gemaakt, hele tijd geleden dat ik dat heb gegeten.

Klinkt grotendeels goed, Suikertje. Tja hier ook nog steeds 3x per dag paracetamol. Huisarts wilde het 4 x met evt sterker spul. Nou, effe niet weer. Ben net zo blij dat ik met het autootje weer naar activiteiten kan. 

Lekker ouderwets tutti frutti. Alleen de gedroogde en gewelde pruimen daarin vind ik minder. Je hebt een productief ochtendje achter de rug als ik het zo lees. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Operatie geslaagd. We mogen nog niet naar hem toe, noch naar t ziekenhuis. 

Toch heeft hij ons allemaal al gebeld, nog half verdoofd en verward. "Yes you can pick me up now. The doctor doesn't need te know, it is ok". 

Dank voor het duimen. 

Dochter Is gehoorzaam. Die gaat niet totdat het ziekenhuis belt dat t mag. Ik Had allang voor de deur gelegen. Grijns. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Astma en allergie. Pufje erbij die langer werkt en ik moet naar de longverpleegkundige. Zo met begeleider op pad voor ander dekbed heb nu een dons dekbed. Vogels kunnen voorlopig blijven maar in de nacht niet op mijn kamer en kijken of het beter gaat met met nieuw pufje erbij 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte ermee, Lars. Hier ook geen dons dekbed, vrouw met astmatische bronchitis... Maar ik heb het er niet koud door.
Apart dat die vogeltjes juist 's nachts niet op je kamer mogen. Dan maken ze de minste 'rommel'. Maar ik hoop dat je ze gewoon
kunt houden. (Gewoon met haarlak overspuiten.. ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lars, fijn, dat er een ander dekbed komt. Zo'n verschil... Een goed synthetisch dekbed ( wel een goeie, ik heb de duurdere van die zweedse winkel die begint met i en eindigt met a. ). Dat scheelt zoveel. Doe mij een donsdekbed, donskussen, verenkussen( ook je kussen dus goed synthetisch)  etc en dat gaat het niet best met mij. Ook nog heftiger ervaringen met zoon indertijd qua beddengoed, kussen etc.  Dus zeer de moeite waard dat te wijzigen .zoon kan daardoor inmiddels tegen parkietjes en ik tegen een hondje en eerder katjes. 

Ik hoop dat je goed geslaagd bent en vooral heeeel lekker slapen vannacht met voor jou geschiktere spullen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn Jopie dat het voorbij is meis, het is me alleen ontschoten wat hij precies mankeert. Sorry.

Mensen houd je vast. Daar komptie.

Al mijn indicaties waren toch stop gezegd? Taxivervoer, huishoudelijk werk, Valys enz. ja en een indicatie voor een schootmobiel,

Vorige week zijn ze toch van de WMO geweest hé?  Twee personen waaronder een Jodokus. Hij had een zwarte bril op, die zo groot was dat je hem als w.c. bril kon gebruiken.

Heel afstandelijk en ik dacht nog dit wordt niets. Laat ik vanmiddag nou een allerliefst tel. krijgen. Alle indicaties zijn weer verlengd. En volgende week hoor ik of ik nog meer dagdelen erbij krijg. Dus meer op de dagbesteding.

Ik ben zooooooo blij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...