Spring naar bijdragen

Donderdag 12 oktober


MarQ

Aanbevolen berichten

Mogge Lika,

Lag jij er laat op? Ik lag er heel vroeg in... ik had gister migraine. Gelukkig een stuk beter vandaag. 

Als het goed is, begin ik maandag. Maar ze hebben problemen met het systeem, dus nog even afwachten.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Diep geslapen en beetje duf en rillend in de deur. Met koffie. Dat dan weer wel. 

Bewondering voor al die mensen die nu al aan de slag zijn. Ik krijg t al naar van de gedachte aan "haastend" de dag beginnen. 

Ik hoef vandaag niets tot 17 uur, als mijn dienst begint. Heerlijk vind ik dat. Ik hoef niets, alleen de dag waardevol maken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Bor:

Goedemorgen..

Dagpact;

MarQ

Lars

Bor

Francoise 

Grrrr verslapen. Zoon kon niet meer met taxi mee, dag verkeerd begonnen. Voel me nu een slechte moeder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei jopie:

 

Bewondering voor al die mensen die nu al aan de slag zijn. Ik krijg t al naar van de gedachte aan "haastend" de dag beginnen. 

Ik hoef vandaag niets tot 17 uur, als mijn dienst begint. Heerlijk vind ik dat. Ik hoef niets, alleen de dag waardevol maken.

 

Ik heb bewondering voor mensen die zo laat pas willen beginnen. Lijkt mij echt vreselijk. Ik begin liever vroeg en dan lekker vroeg klaar zijn. In de avond ben ik totaal niet actief, dus dan werken vind ik helemaal niets. Ik heb het wel gedaan, maar ik word en bloed sacho van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...