Mai Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Mwhaaa.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Kan me laten opnemen Blijft een lastige Hvj Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 1 uur geleden zei Francoise: Ja klinkt een beetje dom inderdaad Ik snap m heel goed, daar niet van, maar je zou een andere beloning moeten verzinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Wat heb je nodig @Mai? Ik begrijp dat je relatie over is? Je kan je op laten nemen maar wat wil jij wat denk jij wat nodig is en sta je erachter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Je laten opnemen klinkt als het ergste wat er is; mij is het het beste wat mij ooit is overkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Even tussendoor, gesprek over vrijwilligerswerk is een week later, dame is ziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Moeten we nog een week langer wachten @Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Dit klinkt destructief Dat is het uiteindelijk ook Mocht ik zo doorgaan Dat is aan mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 5 uur geleden zei Lars: @Jannigje en @Mai krijgen een dikke knuffel van mij en @Kohtje ook maar dan En @Reacher ook maar anders krijg ik daar weer problemen mee Inderdaad mannetje! Je mag al op vakantie met fleurtje maar als je gaat knuffelen dan krijg ik, je verkering, er zeker 1! Of nog n ring Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ik ben vaker opgenomen geweest, etc Nu is wat het is Ik lief mijn lief Take care, so long Verwachtingen zijn desastreus In dit geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Waarom vernietigen Mai? Vind je wat je bent niet mooi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 2 minuten geleden zei Mai: Dit klinkt destructief Dat is het uiteindelijk ook Mocht ik zo doorgaan Dat is aan mij Iedereen heeft t recht te sterven op de manier dat ie zelf wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Jawel Reacher Ik vind mezelf oke Jou oke Mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Tenminste....in theorie Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 2 uur geleden zei bumperjim: Overigens kijk ik zelf alvast naar de kerstdagen en weet ik nog niet of ik dan de poot ga stijfhouden. Het zou zo mooi zijn als een "normaal mens" 2 glaasjes te drinken op kerstavond en dan de dag erna helemaal niet aan alcohol denken. Dan drink ik misschien nog liever helemaal niks. Wat wil je nou, bumperjim? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Jup Fleur Dat is zo Mooi mens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Verslaving is maar een naampje voor gedrag. Je bent geen verslaving maar soms ben je jezelf kwijt door de gevolgen ervan. Ik hoop dat je weer opkrabbelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ik neem niemand mee op reis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ik ben nog niet dood hoor En ook nog niet van plan Pfffff.... rebel-in-me Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 1 minuut geleden zei Mai: Mooi mens! Idem dito! Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 4 minuten geleden zei Kohtje: Wat wil je nou, bumperjim? Gelukkig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Waarom dan destructief zijn Mai? Je maakt toch pas iets stuk als je het niet meer wil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 (bewerkt) O. (antwoord voor bumperjim) 11 oktober 2017 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Dat weet ik @fleurtje @Fruitvlieg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Reacher, teveel om uit te leggen nu Samen met mijn verslaving kan ik niet veel hebben Als ik stop al helemaal niet Mss lachwekkend Ik lief jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden