Spring naar bijdragen

Maandag, 9 oktober 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Herstel:

Goedemorge. 

Sterkte vandaag Bolletje.

ik was gister naar mijn hoogbejaarde moeder in t verpleeghuis. IN het midden v h land. Flnk end rijden hiervandaan. Nu echt zo triest. Ach.

ik heb daarmee even zelf mn kruid verschoten. Gister supervroeg op bed, nu nog flink koorts. Hondje ontbeten en uit geweest. Vrouwtje weer ff dr mandje in. Ik kan niet zo veel meer, dus ff pas op de plaats.tot later.

Aha, vandaar dat je er niet was. Moeilijk voor je, maar goed dat je geweest bent. Nu maar proberen te slapen dan. Beterschap!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat eigenlijk best goed met me. Het oefenen gaat heel goed en kom meer de deur uit dan in het verleden. Prive zijn er helaas voor mij zaken die mij erg bezighouden en waar ik dan ook over droom. Ik weet dat er geen oplossing komt eerst. Ik ga nu eerst maar een lekker bakje koffie drinken van Yvonne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry

Dat ik niks heb laten horen van me

Het lukt me niet te stoppen,Heb er ook de kracht niet meer voor.

Probeer het ook niet meer,Ben klaar met dit gevecht.

Als het klaar is, is het klaar.

Ga goed lieve mensen 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom dit bericht, zeilbootbewoner?
Tóch een hulpvraag, ook al giet je het in de vorm van het tegenovergestelde?
Júist als je klaar bent met het gevecht is er ruimte om je over te geven. Met drinken houd je het gevecht in stand,
met overgave stop je met drinken en laat je de gevolgen over je heen komen.. aan jou om daar een geborgen plek voor te vinden.
(bijv. een verslavingskliniek en/of een behandeling...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei zeilbootbewoner:

Sorry

Dat ik niks heb laten horen van me

Het lukt me niet te stoppen,Heb er ook de kracht niet meer voor.

Probeer het ook niet meer,Ben klaar met dit gevecht.

Als het klaar is, is het klaar.

Ga goed lieve mensen 

 

Daar ben je dan! Je bent blijkbaar nog niet klaar, je bent er juist klaar voor! Nu nog dat telefoontje en laat je ophalen. Je wilt het alleen doen, dat kan je dus niet. Geen schaamte, het is gewoon zo. Bijna niemand kan het zonder hulp en dat is niet erg. Door hier te komen, vraag je hulp. Dat is goed, maar nu moet jij echt de volgende stap nemen. 

Het is klaar ja! Klaar met het alleen proberen. Elke keer hetzelfde doen en een andere uitkomst verwachten, dat werkt dus niet. 

Raap jezelf bij elkaar en bel! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje ik vind het leven nog steeds niet makkelijk en ik denk dat het ook nooit makkelijk zal worden. Natuurlijk had ik 100 keer liever hier niet gewoond maar op mezelf. Maar dan weet ik dat het mis gaat en niet alleen met drank ik kan niet alleen wonen. Kan ik om janken blijven of me erin berusten en het beste er van proberen te maken. Ik heb het laatste besloten en dat bevalt me wel. Met up en downs dat zeker. Ik moet het doen maar niet alleen heb het niet alleen gedaan en zal het in de toekomst ook niet alleen kunnen. Maar he ik leef nog ik ben er nog en ik voel. Mindere dingen maar ik voel ook weer liefde en kan naar dingen uit kijken. Nog altijd dag voor dag. Elke dag is er weer 1 tenslotte. Zbb ik hoop dat je echt hulp gaat zoeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...