jowan Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Goeie zondagmorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Goedemorgen, starten met knallende hoofdpijn. Duidelijk er nog niet aan gewend om de verwarming aan te hebben, dus vergeten lager te zetten. Garantie voor hoofdpijn.... balen. Nu veel water drinken dan maar. Fijne dag iedereen, hopelijk wat beter weer dan gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Goedemorgen Sheila en Jowan, Voetballoos dagje vandaag... Gaat hier gelukkig beter met de hoofdpijn. Fijne dag gewenst, hopelijk houden we het eens wat droger.. Groet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Mogge Toine, Dank dat je jouw hoofdpijn aan mij hebt gegeven.... Geen voetbal, maar wel Verstappen dan? Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Goedemorgen. Hoofdpijn is vervelend Sheila. Van mij nog een verlate felicitatie voor alle jarigen. En Lars, hoe is het? rustig dagje voor de boeg. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Hoi Sheila, Verstappen ligt nu 2de dus het kereltje is weer goed bezig hoor... Had een soort van migraine aanvallen, was er gewoon misselijk van, maar goed gaat stuk beter, laatste tijd veel te druk geweest en dan geeft het lichaam aan, van nu evekes rustig aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Dat is vervelend Toine, ik ben er ook wel wat misselijk van. Maar het is dit keer geen migraine gelukkig. En ja, dan moet je even rustig aan doen. Ik heb net even een wandeling gemaakt, dat is wel even lekker. Het is niet weg, maar wel meer te handelen.... Nu even een bakkie koffie. Niet veel op het programma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Goedemorgen frummers. Heerlijk uitgeslapen hier en zo te zien zijn er nog een hele hoop meer slaapkopjes, wat een rust hier.... Buiten is het inmiddels droog geworden en is de wind gaan liggen, binnen staan koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 12 minuten geleden zei toine: Had een soort van migraine aanvallen, was er gewoon misselijk van, maar goed gaat stuk beter, laatste tijd veel te druk geweest en dan geeft het lichaam aan, van nu evekes rustig aan... Misschien komen daar ook die steken achter je oog vandaan Toine. Is dat nu over? Goeie morgeniedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Goedemorgen, heerlijk uitgeslapen hier na een drukke dag gisteren. Vandaag een rustig dagje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Ja Boll, heb nog wel een beetje hoofdpijn maar die nare pijnscheuten zijn weg. Vroeger kon ik qua werk eeuwig doorgaan, maar nu zegt het lichaam even rustig nu, dus dat doen we dan maar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Goeie morgen Sugartje. Hartstikke goed dat je luistert naar je lichaam Toine. Te hard werken is nooit goed. Aan te hard werken is nog nooit iemand dood gegaan was het spreekwoord vroeger. Nu ben ik daar helemaal niet zeker van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Heel verstandig Toine. En misschien ook wel goed dat er vandaag toevallig even geen voetbal is, dus geen stress op dat gebied ook. Bol, hoop dat je vandaag weer een betere dag hebt. Vandaag jouw vriendinnen toch? Suiker ook een goedemorgen, jij ook lekker uitgeslapen he? Mooi man. Ben benieuwd hoe het met Lars gaat. Zouden die vogels dan toch ...... zou ik wel heel sneu voor hem vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Klopt Vonnie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Goedemorgen na een slechte nacht net weer wakker. Ik geloof niet dat het de vogels zijn. Heb vannacht ook enorm liggen te hoesten. Ze zijn nu weer terug als het vandaag in ieder geval niet erger word komt het niet door hun. Ik denk dat ik vrijdag wat te optimistisch was buiten een wandeling gemaakt niet toegeven aan mijn moeheid. Dus maar even rustig aan dan komt het wel weer goed. Vanmiddag komt dochter en familie. Voor de eerste keer dat de kleinkinderen hier op bezoek komen. Zo fijn dat het nu in mijn eigen kamer kan en we niet een lege ruimte hoeven te zoeken of naar buiten moeten. Al mag je hier met het bezoek ook in de keuken zitten Dagpact: jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Goedemorgen allemaal. D a g p a c t : jowan Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Goedemorgen allemaal. Brinta op en koffie in de deur. Vogels, kraaien en in de verte de snelweg. t geluid draagt weer ver. Verwarming helemaal niet nodig. Lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Goedemorgen Joop. Je klinkt weer wat monter... voel je je ook prettiger dan gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Goedemorgen allemaal, Vandaag de laatste vrije zondag Dan is het vanaf volgende week weer werken geblazen (nieuwe client) Nog maar even genieten dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Lekker van genieten Rapi. Heb je al kennis gemaakt met jouw nieuwe client? Lijkt me best wel weer spannend even, op een gezonde manier dan natuurlijk, leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Toine, Lars, jopie.. allemaal rustig aan. Ik probeer dat ook te doen. Sommigen noemen me sloom, ik noem me " 't zal wel maar ik kan me d'r niet druk om maken"... Wat niet wil zeggen dat ik de kalmte zelve ben.. integendeel zelfs. Ben toch wel een zenuwepees... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 1 minuut geleden zei Kohtje: " 't zal wel maar ik kan me d'r niet druk om maken"... Jij ook een goedemorgen Koh, en jaaaaaaaa, dat heb ik ook steeds vaker, en die houding bevalt me over het algemeen heel goed... Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 migraine, allemaal even te veel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Zojuist zei lieve: migraine, allemaal even te veel.. Wanneer ga je nou eens op de rem staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 ik sta in het weekend op de rem, wat maakt dat ik dan gewoon bijna niets doe. Ik heb ook niet echt een alternatief vrees ik.. ontslag nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden