toine Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst 8 oktober 2017 Goedemorgen Sheila en Jowan, Voetballoos dagje vandaag... Gaat hier gelukkig beter met de hoofdpijn. Fijne dag gewenst, hopelijk houden we het eens wat droger.. Groet..
Lika Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst 8 oktober 2017 Goedemorgen. Hoofdpijn is vervelend Sheila. Van mij nog een verlate felicitatie voor alle jarigen. En Lars, hoe is het? rustig dagje voor de boeg. Heerlijk.
toine Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst 8 oktober 2017 Hoi Sheila, Verstappen ligt nu 2de dus het kereltje is weer goed bezig hoor... Had een soort van migraine aanvallen, was er gewoon misselijk van, maar goed gaat stuk beter, laatste tijd veel te druk geweest en dan geeft het lichaam aan, van nu evekes rustig aan...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst 8 oktober 2017 Goedemorgen frummers. Heerlijk uitgeslapen hier en zo te zien zijn er nog een hele hoop meer slaapkopjes, wat een rust hier.... Buiten is het inmiddels droog geworden en is de wind gaan liggen, binnen staan koffie en thee klaar.
bolletje Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst 8 oktober 2017 12 minuten geleden zei toine: Had een soort van migraine aanvallen, was er gewoon misselijk van, maar goed gaat stuk beter, laatste tijd veel te druk geweest en dan geeft het lichaam aan, van nu evekes rustig aan... Misschien komen daar ook die steken achter je oog vandaan Toine. Is dat nu over? Goeie morgeniedereen.
Antoinnette Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst 8 oktober 2017 Goedemorgen, heerlijk uitgeslapen hier na een drukke dag gisteren. Vandaag een rustig dagje
toine Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst 8 oktober 2017 Ja Boll, heb nog wel een beetje hoofdpijn maar die nare pijnscheuten zijn weg. Vroeger kon ik qua werk eeuwig doorgaan, maar nu zegt het lichaam even rustig nu, dus dat doen we dan maar..
bolletje Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst 8 oktober 2017 Goeie morgen Sugartje. Hartstikke goed dat je luistert naar je lichaam Toine. Te hard werken is nooit goed. Aan te hard werken is nog nooit iemand dood gegaan was het spreekwoord vroeger. Nu ben ik daar helemaal niet zeker van.
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst 8 oktober 2017 Heel verstandig Toine. En misschien ook wel goed dat er vandaag toevallig even geen voetbal is, dus geen stress op dat gebied ook. Bol, hoop dat je vandaag weer een betere dag hebt. Vandaag jouw vriendinnen toch? Suiker ook een goedemorgen, jij ook lekker uitgeslapen he? Mooi man. Ben benieuwd hoe het met Lars gaat. Zouden die vogels dan toch ...... zou ik wel heel sneu voor hem vinden.
Lars Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst 8 oktober 2017 Goedemorgen na een slechte nacht net weer wakker. Ik geloof niet dat het de vogels zijn. Heb vannacht ook enorm liggen te hoesten. Ze zijn nu weer terug als het vandaag in ieder geval niet erger word komt het niet door hun. Ik denk dat ik vrijdag wat te optimistisch was buiten een wandeling gemaakt niet toegeven aan mijn moeheid. Dus maar even rustig aan dan komt het wel weer goed. Vanmiddag komt dochter en familie. Voor de eerste keer dat de kleinkinderen hier op bezoek komen. Zo fijn dat het nu in mijn eigen kamer kan en we niet een lege ruimte hoeven te zoeken of naar buiten moeten. Al mag je hier met het bezoek ook in de keuken zitten Dagpact: jowan Lars
Kohtje Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst 8 oktober 2017 Goedemorgen allemaal. D a g p a c t : jowan Lars Kohtje
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst 8 oktober 2017 Goedemorgen Joop. Je klinkt weer wat monter... voel je je ook prettiger dan gisteren?
rapilos Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst 8 oktober 2017 Goedemorgen allemaal, Vandaag de laatste vrije zondag Dan is het vanaf volgende week weer werken geblazen (nieuwe client) Nog maar even genieten dan
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst 8 oktober 2017 Lekker van genieten Rapi. Heb je al kennis gemaakt met jouw nieuwe client? Lijkt me best wel weer spannend even, op een gezonde manier dan natuurlijk, leuk!
Kohtje Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst 8 oktober 2017 Toine, Lars, jopie.. allemaal rustig aan. Ik probeer dat ook te doen. Sommigen noemen me sloom, ik noem me " 't zal wel maar ik kan me d'r niet druk om maken"... Wat niet wil zeggen dat ik de kalmte zelve ben.. integendeel zelfs. Ben toch wel een zenuwepees...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst 8 oktober 2017 1 minuut geleden zei Kohtje: " 't zal wel maar ik kan me d'r niet druk om maken"... Jij ook een goedemorgen Koh, en jaaaaaaaa, dat heb ik ook steeds vaker, en die houding bevalt me over het algemeen heel goed... Kohtje reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst 8 oktober 2017 Nee, nog geen kennis gemaakt met nieuwe client Yvonne (is een ouder echtpaar) Donderdag voor het eerst er naar toe.
rapilos Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst 8 oktober 2017 Lieve, De migraine kan ook komen, van langer slapen dan door de week, en door minder of later koffie drinken Wens je sterkte Misschien toch even nadenken of je je loopbaan niet kan veranderen (weet het, makkelijker gezegd dan gedaan he)
rapilos Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst 8 oktober 2017 Dat klinkt niet goed lieve Misschien eens voorzichtig orienteren in een andere richting, of in dezelfde richting maar dan wat minder uren Googelen, solliciteren, omscholen zoeken op internet Het idee, dat je zelf wezelijk iets doet om de situatie te veranderen kan al helpen he
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst 8 oktober 2017 2 minuten geleden zei jopie: (En .. als je een rijbewijs hebt kan je morgen aan de slag als buschauffeur in omgeving Amsterdam haarlem. t Is maar een idee ) Jaaaa, weet nog zo goed dat jij vertelde naar die open dag te zullen gaan... én dat je werd aangenomen... én dat je geknokt hebt voor een vast contract... én dat je meer ging werken omdat... én dat je nu weer....
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst 8 oktober 2017 (bewerkt) Tsja.... het kan raar lopen... Maar Lieve, als ik jou zo lees krijg ook ik het gevoel dat het hoog tijd wordt om je te gaan bezinnen over 'verder' of 'anders'... Tuurlijk, het kan een periode van grote drukte op jouw werk zijn en dat het dus een tijdelijk iets is. Maar als dit de gewone gang van zaken is dan klinkt het allemaal niet goed, echt. Zo, en nu sluit ik af. Fijne dag allemaal... 8 oktober 2017 bewerkt door Yvonne Plaatje was wel erg groot uitgevallen...
Kohtje Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst 8 oktober 2017 23 minuten geleden zei lieve: ...Moet misschien gewoon een rustige baan zoeken, maar ik kan nooit maat houden met niets, dus die 'rustige' baan zal ook weer snel een baan worden waar ik weer alles wil (moet) geven. 't Lijkt mij dan dat je niet zozeer meteen op zoek moet naar een andere baan maar naar een nieuwe manier van leven en/of met je leven omgaan. Op zoek (in jezelf) naar een "nieuwe Lieve".. de 'mindfulness kant' op, yoga, meditatie of misschien zelfs de 12 stappen. (ja, die van AA). In elk geval proberen rust in jezelf te creëren en zoeken naar wegen om die rust te bewerkstelligen... op zoek naar veroorzakers van je "moeten"..
fleurtje Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst 8 oktober 2017 Goedemorgen! Gisteren een fijne dag gehad Net de pralines geprobeerd maar werd een fiasco. De chocolade wou niet lopend worden . Maar mezelf zijnde heb ik t toch in de vormpjes geduwd. Zit nu in de vriezer maar ik denk dat de chocolade winnen zal. Ik kan niet tegen mijn verlies. Dus eten zal ik t. Of t moest echt goor zijn natuurlijk. Sophie60 reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden