Spring naar bijdragen

Zaterdag, 7 oktober 2017


jowan

Aanbevolen berichten

 @fleurtje gefeliciflapstaart met je verjaardag! Ik heb een forumcadeautje voor je: op deze link staat een heus recept voor colataart! http://www.smulweb.nl/recepten/1396327/Coca-cola-taart

En zo ziet de taart er dan uiteindelijk uit: Colacake-005.jpg              :) is het niet geweldig! ? 

En een perkamenten huid is gewoon een heel droge huid, een cola maskertje erop en voila! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even binnen piepen,

Alweer gewerkt vanochtend, en zo nog een uurtje
Bah, wat een vreselijk weer buiten
Helemaal geen zin om er weer op de fiets op uit te gaan
Gelukkig is het dichtbij
En dan de rest van de middag, maar eens helemaal niets doen !

Fleur;

gefeliciteerd
Trakteer jezelf vandaag maar op een lekker dagje cremmetje hoor :):present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Reacher:

Wat een mooi dagpact  heb je trouwens gemaakt Kohtje: met al die mooie kleurtjes! :)

Ja hè? Ik bedacht me vanmorgen ineens dat dat lijstje best iets feestelijks heeft en er daarom ook wel een beetje feestelijk uit mag zien.
Een belofte omdat het mag en kan.. niet omdat het moet.

Meestal wordt gezegd: belofte maakt schuld.
In dit geval kun je zeggen: belofte maakt vrij.

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Reacher:

Prisonbreak! :D

Ach, die serie begon hier net toen ik in deeltijdbehandeling (3x per week een dag) was in een verslavingskliniek.. vond het reuzespannend.
Helaas (nou ja, gelukkig eigenlijk) ging die deeltijdbehandeling na 2 maanden over in een klinische behandeling wegens gering (lees: geen)
succes. Dat betekende dat ik die serie niet meer echt kon volgen omdat de tv in de 'woonkamer' er niet alleen voor mij was..
Er was wel een groepsgenoot die de serie op de één of andere manier illegaal op dvd gebrand heeft, speciaal voor mij (zo hé, wat aardig!!)
maar het is er nooit meer van gekomen om er lekker ontspannen naar te kijken.
Er zat ook een jongeman bij me in de groep die van top tot teen getatoeëerd was waarvan we het vermoeden hadden dat het de gecodeerde plattegrond
van de kliniek voorstelde. We waren allemaal bevriend met hem om te voorkomen dat ie alléén zou ontsnappen..:P.

Dit bericht is weer eens een bewijs van hoe een mens 'van de hak op de tak' kan springen...
Zo heb je het over de verjaardag van fleurtje, en zo heb je het over tv-series en verslavingsklinieken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol! Nu ben ik toch benieuwd naar die tattoos..... 

Net even boodschappen gedaan. Zat een mannetje op het bankje, triest voor zich uit kijkend met een blikje bier in zijn handen en een plastic tasje naast hem met nog meer. Onze ogen kruisten heel even toen hij een slok nam. Lege ogen, trieste blik, moedeloos... ik hoop dat het een momentopname voor hem was. 

Maar goed.... that's life. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmiddag. 

Thuis van dag werken (rij-cursus). Voor de meeste mensen Is dat wellicht "gewoon", voor mij heel vreemd om met licht thuis te zijn en nog een hele avond voor me te hebben.....mijn middagdip niet in bed door te brengen. Maar goed, gelukt en achter de rug. 

Nu lekker eten en dan koffie, stukje chocola en een boek (en het gebit uit!!!!!). Ik vind t allemaal helemaal goed. 

Sta paar dagen op een camping in het kader van goed voor mezelf zorgen. Heeft ook wel weer wat hoor, 220V, sanitair en gezelschap. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo Jopie, goed voor jezelf zorgen. Je hebt een heel ander leven dan ik, maar ik probeer je te begrijpen. Geniet van de camping. Eet smakelijk. Ik pak mijn triggers stevig aan, want die zijn hier ook. Heb een fijne, warme avond. In alle opzichten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag  een beetje een moeilijke dag gehad, en nu last van hoofdpijn. Vanochtend een heel mooi liggend boeket besteld dat op de kist komt te liggen van mijn lieve grote broertje. Maandag wordt hij gecremeerd. Morgen komen twee vriendinnen van me. Misschien gaan ze mee zodat als het teveel word ik naar huis kan. Alleen ga ik niet want dan kan ik niet weg. Krijg ik teveel prikkels en kan niet weg raak ik in de war. Ben dan bang dat ik misschien alles verstoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei bolletje:

Vandaag  een beetje een moeilijke dag gehad, en nu last van hoofdpijn. Vanochtend een heel mooi liggend boeket besteld dat op de kist komt te liggen van mijn lieve grote broertje. Maandag wordt hij gecremeerd. Morgen komen twee vriendinnen van me. Misschien gaan ze mee zodat als het teveel word ik naar huis kan. Alleen ga ik niet want dan kan ik niet weg. Krijg ik teveel prikkels en kan niet weg raak ik in de war. Ben dan bang dat ik misschien alles verstoor.

Dat heb je super geregeld lieve bol. Mensen om je heen die er even alleen voor jou zijn. 

Heel veel sterkte de komende dagen, de komende tijd. t Kan wel "goed" zijn maar dat maakt t niet perse minder verdrietig. 

:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei jopie:

Sta paar dagen op een camping in het kader van goed voor mezelf zorgen. Heeft ook wel weer wat hoor, 220V, sanitair en gezelschap. 

Fijn om te lezen dat je toch ook nog grenzen kent voor wat betreft goed zijn voor jezelf.. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil de jarigen wel feliciteren en de mensen die verdriet hebben een hart onder de riem steken maar dat voelt zo nep omdat ik jullie nog niet goed ken, dus vergeef me.

Hier gaat het wel. Niet goed en niet slecht. Nog steeds gestopt met roken en nog steeds gestopt met drinken. Naar een AA bijeenkomst geweest waar vervolgens maar 7 mensen waren. Ik had dat niet verwacht voor zo'n groot gebied. Ik weet nog niet wat ik er van moet denken. Net een beetje gevoel als hier op het forum, een indringer, iedereen kent elkaar al en kent de inside jokes...ongemakkelijk.

Wil voor mezelf als doel stellen om weer te leven met niets. Niet meer te denken dat ik alles maar moet hebben en me verongelijkt voelen als dat niet zo is. Weer iets meer bij mezelf. Ik haal adem, mijn hart klopt, ik kan denken, dus ik besta. Dat, niet meer en niet minder. Dat, in het hier en nu.

 

 

bewerkt door renate
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog mijn late felicitaties voor Fleuroppemieneke; vrolijk meisje!

En nOg latere felicitaties voor Jane en Adam!

Renate: nog een welkom van mij! Schrijf gerust en voel je welkom; op een dag ben je gewoon
ook een ingewijde. En los van het schrijven is er ook heel veel te lezen. Maar fijn dat het je zo goed af gaat!

Lars: lekker veel slapen... dan komt het wel goed.

Slaap goed mensen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...