jowan Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 Goedemorgen jowan. Fijne dag voor allen. Bor en Ajna: gewoon doorgaan met ademhalen. Niet roken. Jullie kunnen het! Lars. Beetje geslapen daar in het ziekenhuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 Goedemorgen. Nee niet zo goed veel wakker en hoesten. Ga nog even proberen wat te slapen mijn lijf voelt aan of ik een zware marathon heb gelopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 Groot ziekenhuis, Lars, waar je een marathon in kunt lopen. Beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 Goedemorgen frummers. Als een blok geslapen. Donker buiten en regen. Niet echt koud nog. Binnen de lampjes aan en verse koffie en thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 Koffie. Lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 Heerlijk rondje gelopen, heb een fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 Jij ook een fijne dag jowan. Mai, Bor en Ajna nog peukloos? Een blommetje voor jullie als aanmoediging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 Mevrouw Koh weer thuis, fijn, en nu hopen dat alles snel en goed heelt.... Bolletje, al iets meer bekend? En hoe was het om na al die tijd weer op de ambulance te zitten??? Joop vandaag weer aan het werk, extra bakje en een knuf voor jou dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 En soms vind ik het best jammer dat er geen 'dislike' knop hier te gebruiken is... Sophie60 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 2 minuten geleden zei Yvonne: En soms vind ik het best jammer dat er geen 'dislike' knop hier te gebruiken is... Waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
renate Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 Goedemorgen, hier ook peukloos en alcoholvrij. Contact gehad met de dichtstbijzijnde AA. Waren erg vriendelijk. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 Knap Renate dat je de stap hebt genomen.... Zojuist zei Lars: Waarom? Weet je Lars, soms neem ik me voor op bepaalde opmerkingen/personen niet meer in te gaan, maar dan zie ik weer een opmerking van betreffende persoon waar de tenen krom van in de schoenen gaan staan en dan zou zo'n knop handig zijn. Geen discussie aangaan, alleen even laten merken dat je het er niet mee eens bent... Maar goed, hij zit hier niet, klaar. Hoop dat jij snel gaat opknappen. Jammer dat je niet goed hebt geslapen, maar om eerlijk te zijn: ik kan in een ziekenhuis ook niet goed slapen, het vreemde en toch vaak veel geluiden.... Hopen dat je morgen lekker naar huis mag man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 Dit is mijn eerste keer in het ziekenhuis. Opname dan. Ze zorgen prima voor je maar hoop wel dat ik morgen weer in mijn eigen bed lig. Ga er van uit gaat al stuk beter. Ik weet van de vorige keer dat de vermoeidheid nog wel een tijdje aan blijft. Deze week maar even niets meer doen. Volgende week zien we wel weer verder. Ik heb broodje voor mijn neus staan ga eens wat proberen te eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 (bewerkt) Goeie morgen allemaal, Gisteren een fijne rustige dag gehad. Een paar keer uitgerukt voor een melding van een gevonden hond maar konden weer terug, baasje gevonden. Wat is het goed om, als je je niet al te prettig voelt, onder vrienden te zijn, en bezig te blijven. Snorri ben jij hier al eerder op dit forum geweest. Ik weet niet hoe het komt maar ik heb een raar gevoel bij jouw berichtjes . Nog ff uitvogelen hoe dat komt. 2 oktober 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 Goedemorgen, Beetje somber weer buiten, wel erg zacht. Utreg gisteren een puntje gehaald bij Vitesse. Zo weer aan het werk..... Fijne dag aan u allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 Goedemorgen allemaal. Dagpact: jowan Artax Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 Ik heb één keer een weekje in het ziekenhuis gelegen. Ik sliep er ook niet zo lekker. Dat kwam vooral omdat het er zo warm was en er (uiteraard) geen raam open kon... Verder had ik de mazzel dat ik overdag gewoon m'n bed uit mocht en daaropvolgend dan ook weer de mazzel (toen) dat er een rookhok op de afdeling was... Eten ging wel, behalve die keer dat ik met m'n bordje op de rand van m'n bed zat terwijl de buurman achter een gordijntje op de po-stoel moest.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 28 minuten geleden zei Kohtje: Goedemorgen allemaal. Dagpact: jowan Artax Kohtje Francoise Goedemorgen en voor ajna en bot, hou vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 Ik wil ook even alle net-met-roken-gestopten een hart onder de riem steken. En mezelf toch ook nog maar even... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 6 minuten geleden zei Francoise: Goedemorgen en voor ajna en bot, hou vol klinkt bijna of ajna een hondje is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 Goedemorgen, voor mij een oefendag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 Goedemorgen allemaal. Fijn Lars dat je je al wat beter voelt en wie weet morgen naar huis. Ik heb de twinfelachtige eer erg vaak ziekenhuisopnames t hebben gehad. Keer of 18 ofzo. En tig operaties. Was lang kind aan huis bij vele disciplines in het academisch ziekenhuis hier vlakbij ( ik heb mijn huidige woonplaats er zelfs op uitgekozen qua bereikbaarheid). nu heerlijk dat ik bij diverse diciplines wat langer mag wegblijven. Dat is heerlijk en in eerste instantie was dat ongekend. zowaar heerlijk geslapen. Lag voor tienen en werd na achten wakker. Wel ook paar uurtjes wakker gelegen, maar dit is wel zalig hoor. Teken ik voor. zo, en nu verder aan de slag. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 Suikertje, wat voor oefendag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 Cognitieve gedragstherapie Herstel, nog steeds angst om alleen buiten te wandelen. Met fiets of met hondje gaat prima, maar alleen blijft probleem. Vooral op maandagochtend als het rustig op straat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden