Spring naar bijdragen

Maandag, 2 oktober 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Mevrouw Koh weer thuis, fijn, en nu hopen dat alles snel en goed heelt.... 

Bolletje, al iets meer bekend? 
En hoe was het om na al die tijd weer op de ambulance te zitten??? 

 

Joop vandaag weer aan het werk, extra bakje en een knuf voor jou dan. post-1140-0-62145700-1386047491_thumb.jpgAfbeeldingsresultaat voor knuffel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knap Renate dat je de stap hebt genomen.... 

 

Zojuist zei Lars:

Waarom? 

Weet je Lars, soms neem ik me voor op bepaalde opmerkingen/personen niet meer in te gaan, maar dan zie ik weer een opmerking van betreffende persoon waar de tenen krom van in de schoenen gaan staan en dan zou zo'n knop handig zijn. Geen discussie aangaan, alleen even laten merken dat je het er niet mee eens bent... 
Maar goed, hij zit hier niet, klaar. 
Hoop dat jij snel gaat opknappen. Jammer dat je niet goed hebt geslapen, maar om eerlijk te zijn: ik kan in een ziekenhuis ook niet goed slapen, het vreemde en toch vaak veel geluiden.... Hopen dat je morgen lekker naar huis mag man. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is mijn eerste keer in het ziekenhuis. Opname dan. Ze zorgen prima voor je maar hoop wel dat ik morgen weer in mijn eigen bed lig. Ga er van uit gaat al stuk beter. Ik weet van de vorige keer dat de vermoeidheid nog wel een tijdje aan blijft. Deze week maar even niets meer doen. Volgende week zien we wel weer verder. Ik heb broodje voor mijn neus staan ga eens wat proberen te eten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,

Gisteren een fijne rustige dag gehad. Een paar keer uitgerukt voor een melding van een gevonden hond maar konden weer terug, baasje gevonden.

Wat is het goed om, als je je niet al te prettig voelt, onder vrienden te zijn, en bezig te blijven.

Snorri ben jij hier al eerder op dit forum geweest.

Ik weet niet hoe het komt maar ik heb een raar gevoel bij jouw berichtjes . Nog ff uitvogelen hoe dat komt.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb één keer een weekje in het ziekenhuis gelegen. Ik sliep er ook niet zo lekker. Dat kwam vooral omdat
het er zo warm was en er (uiteraard) geen raam open kon... Verder had ik de mazzel dat ik overdag gewoon m'n
bed uit mocht en daaropvolgend dan ook weer de mazzel (toen) dat er een rookhok op de afdeling was...:huh:
Eten ging wel, behalve die keer dat ik met m'n bordje op de rand van m'n bed zat terwijl de buurman achter een
gordijntje op de po-stoel moest....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Fijn Lars dat je je al wat beter voelt en wie weet morgen naar huis. Ik heb de twinfelachtige eer erg vaak ziekenhuisopnames t hebben gehad. Keer of 18 ofzo. En tig operaties. Was lang kind aan huis bij vele disciplines in het academisch ziekenhuis hier vlakbij ( ik heb mijn huidige woonplaats er zelfs op uitgekozen qua bereikbaarheid).

nu heerlijk dat ik bij diverse diciplines wat langer mag wegblijven. Dat is heerlijk en in eerste instantie was dat ongekend.

zowaar heerlijk geslapen. Lag voor tienen en werd na achten wakker. Wel ook paar uurtjes wakker gelegen, maar dit is wel zalig hoor. Teken ik voor.:lol:

zo, en nu verder aan de slag. Fijne dag allen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...