Gast Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 komt het goed Fleur?? pralines maken, wow, maak je die zelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Ja hoor, komt wel goed! Al moet ik erbij doodvallen. Die kast zal er staan. Nu ja pralines is miss een te chique woord . Ik zag een filmpje op facebook. Chocolade smelten en dan in een geolied ijblokjesvorm gieten. Wat ronddraaien zodat er overal een dun laagje is. Twee min in de koelkast en dan de vormpjes vullen met nootjes, nutella, cocosschaafsel, konfituur etc..dan er terug een laagje chocolade over en in de vriezer (dacht ik) en klaar is kees. De chocoladevormpjes tik je er gewoon uit. Moet t nog eens opzoeken maar was zoiets in den aard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Zal es verder gaan timmeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 dat klinkt inderdaad best gemakkelijk en lekker ook.. timmer ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 volgende x gewoon een Ikea kast?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Volgens mij ben je een poosje 'weggeweest', niet? Welkom terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Goedenavond allen. Vanaf de hoge veluwe. Erwtensoep (blik) staat op, in mijn deur met koffie. Ik Was een dag op pad met het kleintje en ze werd moe. "Ga je zo lekker even slapen dan?" "Ja. Met een flesje. In de oma zijn bus". Ik leg t in bed, t krult zich in de dekens en om haar hond heen, ligt nog 1 minuut rustig te kijken en boem...slaapt. Wat een vertrouwen eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Yes Fleurtje! Pralines gevuld met cola! Moet heerlijk zijn! Fijn dat je vrouw weer thuis is Kohtje! Ik heb steeds t idee dat ik iets wilde zeggen tegen iemand hier op t forum, maar ik ben vergeten wat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Je wilde tegen mij zeggen dat ik lief Was reacher. Doe maar. Kan t gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Je bent lief Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Dat was 'm Jopie! Nu kan ik in alle rust een dutje doen Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Goedemiddag. Het gaat al een stuk beter. Gistermorgen even paniek ik was benauwd en pijn op de borst. Ze wilden geen risico nemen dus gebeld en meteen werd duidelijk dat mijn hart goed was. Kunnen ze tegenwoordig gewoon thuis een hartfilmpje maken. Toch mee naar ziekenhuis en ik heb een longontsteking. Had hoge koorts nu nog wat verhoging. Krijg antibiotica via infuus. Als het goed blijft gaan en koorts weg is mag ik dinsdag naar huis en verder met tabletten. Ben wel ontzettend moe gisteren bijna de hele dag geslapen. @Reacher ik hou me wel rustig hoor. Net voor de eerste keer met zuster naar wc gelopen. Dat plassen in een fles is maar niks. Bedankt voor de reacties doet me goed Sophie60, smart en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Ooh joopsie, dikke dikke Lars, fijn dat t al iets beter is! Goed dat ze dadelijk actie ondernomen hebben. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn. Reacher, cola pralines??? Gij moet in therapie Er bijna door spirit! Goed bezig! Mijn kast staat er, kleding hangt. Nu nog koken en dan niets meer. Ben er moe van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 NPO 1 finale EK volley, kijken en huiver! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Fijn om van je te horen @Lars. Een spoedig herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 6 uur geleden zei Snorri: Dat is zo Lady Jane, maar percentages geven wel een indicatie voor de slagingskans. Ik wil maar zeggen: je bent kansrijker in een loterij waar op de helft van de loten een prijs valt, dan in een loterij met voor elke honderd loten drie prijzen. In een loterij heb je als deelnemer geen invloed Snorri, in het adb worden is je eigen inbreng doorslaggevend. erik en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 (bewerkt) Fijn @Lars, je bericht. Nu goed uitrusten en opknappen. Veel beterschap en ( mag dat?) een virtuele knuffel. 1 oktober 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 beterschap @Lars ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Lars, goed van je te horen. Sterkte verder nog. En neem de tijd. Ik ben ook 100 keer gestopt met roken hoor, maar nu lukte het opeens. Dus toch de moeite waard om het te blijven proberen.... Ben druk aan het sporten geslagen. Overal spierpijn, Verder mooie middag beleefd. Gesprek over verslaving en ik heb toneel gespeeld. Was goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Laat je maar goed verzorgen Lars.. wel schrikken hé. Maar dinsdag al naar huis, dus nog 2 nachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 (bewerkt) . 5 oktober 2017 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 (bewerkt) . 5 oktober 2017 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Welterusten allemaal. Na een lange dag vol emoties lekker naar bed. Duim in de mond en slapen. In mijn veilige plek, mijn bus. Waar ie ook staat. Morgen weer werken. Net als heel veel mensen. Heel gewoon. Beterschap @Lars. Blij dat ze ff voor de zekerheid gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Ah voor de rookstoppers: go for it!!!!! Stoer en dapper. En wijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden