Geus Geplaatst 10 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Het accepteren dat ik af en toe wakker lig, dat is niet zo'n probleem. Maar als ik de buurman hoor wegrijden, ik merk dat het echt niet meer gaat lukken en ik me realiseer dat ik het de dag met zo weinig slaap moet gaan doen, dan word ik wel eventjes goed sacherijnig. Twaalfde dag droog, tot nu toe maar één dag gewerkt, prima te doen. Maar nu weer de 50-urige werkweek in, dan kan ik dit er niet bij hebben. Is inderdaad al moeilijk genoeg. Maar ik ga vanmiddag inderdaad horen wat de hooggeleerde dame erover te zeggen heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 3 uur geleden zei lady jane: mijn wondertip is een fakirmatje, die ik al 7 a 8 jaar gebruik en me zonder drank weer heeft leren slapen op een gezonde manier. Hij staat ook bekend als yantramat, spijkermat en flowmat. Onder die laatste naam kun je voor rond de 30,= een mèt kussentje kopen (belangrijk omdat die de verbinding tussen hoofd en lijf stimuleert). Lees de reviews op diverse gegooglede sites en je zult er denk ik geen spijt van hebben als je het probeert. Succes! Oeh lekker lijkt me dat, maar krijg je daar niet allemaal gaatjes van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geus Geplaatst 10 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Allemaal gatenboortjes op een rij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 kleine deukjes Jim, en die deuken vanzelf weer uit Het zorgt dat de doorbloeding beter op gang komt, werkt als detox en tegen restless legs ook nog. Iedereen heeft recht op sceptisch denken Geus, maar uiteindelijk is de ervaring wat telt. Ik leen mijn matrasje soms uit en op 1 na hebben ze er daarna allemaal een aangeschaft.(en ja het werkt op korte termijn en het betekent dus ook geen chemische medicijnen innemen), Ja ik ben en nou eenmaal lyrisch over, dus zal er maar gauw over stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geus Geplaatst 10 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Zoiets valt ook wel zelf te maken. Zolang ze maar niet ronddraaien... Misschien overtuig je me nog, @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 hoop ik eigenlijk niet, want ik hoef niets te bewijzen en jij ook niet. Lees wat reviews als je twijfelt en zo niet dan kan het over een tijd nog altijd ze lopen niet weg hoor.succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geus Geplaatst 10 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Goed gesprek gehad met de dokter. Volgens haar hoort het inderdaad nog bij het ontwennen en ging het afbouwen van de benzo's vorige week te snel. Nu voor een paar dagen diazepam gekregen, een beetje zelf te doseren. Dan dinsdag weer even telefonisch contact om de voortgang te bespreken. Blij mee, want met een serie werkdagen nu moet ik wel een beetje kunnen slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Goed dat je het met de dokter besproken hebt. Hoop dat je de komende nachten lekker kunt slapen. Mijn eigen ervaring was dat een paar weken na het stoppen de slaap weer goed lukte en ik zelfs beter dan voorheen uitgerust wakker werd. Nog steeds, trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geus Geplaatst 10 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Daar zie ik heel erg naar uit, @Bob. Echte slaap vs coma, zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Uitgerust wakker worden. Nu je het zegt... dat ben ik tegenwoordig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geus Geplaatst 13 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Mijn 14-daags jubileum vandaag!!! Bob, kruidenthee67 en Anne01 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anne01 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Proficiat Geus! Goed voorbeeld doet goed volgen, hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden