bolletje Geplaatst 26 september 2017 Rapport Geplaatst 26 september 2017 Dank jullie. Nee Shei. heb ik niet. Heb er al een paar dagen flinke last van maar neem dat niet zo serieus. Zelfs geen parac., aspro. of wat dan ook in huis, dus eigen schuld dikke.............. juist ja. Dacht eerst dat het door het stof kwam. Woon langs een drukke weg, dus flink aan het poetsen geweest, heeft het daar niets mee te maken.
Sowhat Geplaatst 26 september 2017 Rapport Geplaatst 26 september 2017 Ja Jopie,gelukkig weer een stuk rustiger. Zo te lezen heb jij al jaren lang je handen vol gehad aan een zeer manipulatieve moeder,
Sowhat Geplaatst 26 september 2017 Rapport Geplaatst 26 september 2017 Waar mijn uitbarsting gisteren dan wel goed voor was,is dat ik me realiseerde dat ik me niet meer laat omringen door mensen waar ik een hekel aan heb,niet meer voor de goede vrede het spelletje meespelen. Het kost me teveel.
Lars Geplaatst 26 september 2017 Rapport Geplaatst 26 september 2017 De dagen gaan hier snel. Ik vind het fijn in mijn kamer te zijn maar ook in de woonkamer of woonkeuken. Krant lezen kop koffie erbij. Mevrouw x is begonnen met legpuzzel en af en toe help ik. Meneer q kijkt voetbal en hij weet het beter dan de trainer. Leiding z is aan het haken. Alles oke in huize weltevree. Nu de vogels nog wat eten en schoon water en dan droog naar bed Yvonne reageerde hierop 1
jowan Geplaatst 26 september 2017 Rapport Geplaatst 26 september 2017 Je mag het best wat spannender maken, Lars.... Goed je zo te horen! Ik meld me droog te kooi, welterusten. NB, juf Italiaans was niet zo gemakkelijk, ik maakte wat fouten en werd stevig gecorrigeerd. Maar we hebben ook flink gelachen, gekke meid is het toch, lekker. Lars reageerde hierop 1
Lars Geplaatst 26 september 2017 Rapport Geplaatst 26 september 2017 27 minuten geleden zei jowan: Je mag het best wat spannender maken, Lars.... Goed je zo te horen! Ik meld me droog te kooi, welterusten. NB, juf Italiaans was niet zo gemakkelijk, ik maakte wat fouten en werd stevig gecorrigeerd. Maar we hebben ook flink gelachen, gekke meid is het toch, lekker. Tja ik heb geen spannende italiaanse juf zoals jij Nee voel me aardig goed voel me hier thuis blij dat ik deze stap gezet heb. Welterusten Jannigje, lady jane en jowan reageerden hierop 3
Sowhat Geplaatst 26 september 2017 Rapport Geplaatst 26 september 2017 En hier ook een nuchtere dag, kruidenthee67 en lady jane reageerden hierop 2
renate Geplaatst 27 september 2017 Rapport Geplaatst 27 september 2017 Ben heel erg de fout in gegaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden