Lars Geplaatst 18 september 2017 Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 Goedemorgen Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 Goedemorgen Harp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 18 september 2017 Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 Dagpact: Lars Mootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 Goedemorgen Mootje en Sheila. Ja ik hoop dat ik terecht kan vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 september 2017 Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 Goedemorgen, vandaag oefendag voor me. Laat ik er maar eens een positieve dag van maken Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 Je kunt het Suikertje goedemorgen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 september 2017 Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Lars Mootje jowan Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 Morgen jowan nog wilde plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 september 2017 Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 Ha Lars. Niet echt wild, straks met een groepje wandelen, ik wil nog met huiswerk mijn best gaan doen om de nieuwe juf Italiaans te imponeren, een kaartje schrijven naar iemand die net vader is geworden van zijn eerste kind, een fotoreportage die ik maakte nawerken en op stick zetten en afleveren, mijn aanrecht staat nog vol, en stappenwerk natuurlijk. Ik krijg mijn dag wel weer om. Fijne dag voor jou. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 september 2017 Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 Goedemorgen, Nog donker en fris buiten. Utreg 4-0 verloren, wat een afgang Vandaag weer aan het werk. Fijne dag gewenst....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 18 september 2017 Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 10 minuten geleden zei Ajna: Goedemorgen, Dagpact: Lars Mootje jowan Ajna Tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 18 september 2017 Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 Citaat van de dag: MIJN LEVEN BEGINT NU PAS. .......Onbekend........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 september 2017 Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 Mooi Citaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 september 2017 Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 september 2017 Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 Mogguh allen, fijne dag allemaal. hier niet best geslapen door alle spanningen en ook pijn, maar straks na douche, ontbijt en wandeling de auto in naar zeeland. Ik heb er zin in. Even afstand van alles en lekker bijkomen. Mijn tabletje gaat mee dus ik kan gewoon inloggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 18 september 2017 Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 Mogguuhh , droge afmelding van gister en nu aansluiten op dagpact Dagpact: Lars Mootje jowan Ajna Tinto MarQ rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 september 2017 Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 Ik ben zo blij en dankbaar voor mijn nuchterheid, herstel en het programma wat me dit laat beleven: als er vandaag iemand komt met een pil die mijn alcoholisme zou genezen, zou ik hem vriendelijk glimlachend bedanken. Ik heb een leven waarin alcohol niet meer van belang is. Voor mij is inmiddels water veel lekkerder dan alcohol ooit geweest is. Ik hoef en wil het niet meer. En al zeker die afhankelijkheid niet. MarQ, Mai en Sophie60 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 18 september 2017 Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 2 minuten geleden zei jowan: Ik hoef en wil het niet meer. En al zeker die afhankelijkheid niet. ik ben nog niet helemaal zover als jij jowan , maar al wel een heel eind in de richting en al goed in beeld dat drinken gewoon niet werk maar weet wel dat de alcohol valkuilen op mn pad legt en soms tuin ik er in helaas....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 september 2017 Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Lars Mootje jowan Ajna Tinto MarQ Francoise Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 september 2017 Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 Goedemorgen, beetje laat, maar hier dan eindelijk koffie en thee. Buiten ruist de regen en kwetteren de vogels, binnen de lamp maar aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 september 2017 Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 Dat is momenteel het enige voordeel dat ik kan vinden in drinken: dat je alleen maar hoeft te stoppen met drinken om een stuk gezonder te worden. Makkelijk praten als je al een tijdje niet meer drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 september 2017 Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 Het is al bijna lunchtijd Yvonne Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 september 2017 Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 15 minuten geleden zei Suikertje: Het is al bijna lunchtijd Yvonne beetje respect voor de leeftijd, Suikertje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 september 2017 Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 Volgens mij is ze al weer in slaap gevallen Kohtje, maar de koffie smaakt wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2017 Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 Jopske zo moedig hoe je in je leven door dingen heen slaat wereldwijfie. Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden