jowan Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Goedemorgen. Dagpact: jowan Lars jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Goedemorgen @Sheila ja ben rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Ga naar mijn dochter vanmiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Twee kleinen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Goedemorgen. Dagpact: jowan Lars Muffin Koffer(tje) aan het pakken, even voor weekje op en neer naar mijn tweede thuis. Maar ben op 26/09 al terug want dan komen er nieuwe ramen en een nieuw dak op ons huisje. En daar kan ik mijne lieve vrouw niet mee alleen laten. En tevens nieuwe keuken en nieuwe vloer in het restaurant, druk druk druk. Maar we houden het wel droog !!! aan iedereen nog een prettige "zonnige" zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 4 minuten geleden zei Sheila: Zo, druk programma Muffin! Morgen toch ook hypno? Succes met alles en hou het lekker droog inderdaad! yep, morgen hypno, wat een geheugen heb jij !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Goede reis Muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Goedemorgen Dagpact: jowan Lars Muffin Mootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Goeiemorgen, Goed Lars dat je het droog hebt gehouden. Weer buiten ziet er redelijk uit (nu nog) lange wandeling straks. Fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Goedemorgen frummers. Hier heerlijk rustig weer buiten, riekt een beetje naar herfst... Binnen staan koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Goedemorgen, slecht geslapen helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 (bewerkt) Moghu zondag frummels. Veel plezier vandaag Lars. Heerlijk genieten kerel das gezond. Muffin veel plezier. Frummels kennen jullie het gevoel van adem tekort komen? Net of je even je adem ingehouden hebt? Heb daar al een tijdje last van en het schijnt te maken te hebben met spanningen. Veel liggen denken Sugartje? 17 september 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 12 minuten geleden zei Mootje: Dagpact: jowan Lars Muffin Mootjes tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Citaat van de dag: DE BESTE MANIER IS ALTIJD ER DOORHEEN ....Robert Frost....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Je bedoeld dat ik te hoog adem haal Shei? Zal ik vanmiddag eens gaan proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Slecht slapen is gevolg van angst. Ik ga straks even iemand bellen zodat er vandaag even iemand bij me komt. Ik heb ook vaak veel last van hyperventileren. Lars, ik wens je een hele fijne middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Ik moet inderdaad erg goed letten op mijn ademhaling, maar vaak ben ik al te laat. Veel plezier in de manege Sheila, rijd jezelf ook paard of ga je alleen kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Ik heb ook ooit gereden hahaha. Moest m'n paard met het zweepje aantikken maar dat verdomde ik. Als het paard niet luisterde was dat omdat ik het niet goed deed dus moest ik veranderen, met het gevolg dat mijn paard afsloeg en op z'n gemakkie naar z'n stal liep. Z'n naam Black Devil deed er natuurlijk ook geen goed aan. Ik was als de dood voor hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 sterkte suikertje, ken dat gevoel wel denk ik, lijkt of je teveel koffie hebt gedronken..een wandeling maken en heel bewust op je ademhaling letten dat helpt vaak wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Goedemorgen. Dagpact: jowan Lars Muffin Mootjes tinto Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 38 minuten geleden zei Yvonne: Hier heerlijk rustig weer buiten, riekt een beetje naar herfst... ZEEEEEEEGGG!!! Gij hebt iets met da woord he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Jullie ook een goedemorgen Tinto, Bol, Suikertje en Fleurtje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Bolletje toch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden