jowan Geplaatst 16 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Zo, de hele dag buiten geweest, lekker. Weer een potje of tien bramen ingemaakt. Het is hier heerlijk weer, een graag of 18, 19 en veel zon met af en toe een hollands wolkje. Kennelijk bevind ik me in het qua weer betere deel van het land. Een beetje mazzel mag je wel hebben, toch? Gisteren was ik in Utrecht, prachtig weer en op de thuisbasis regen.... Net omgekeerd. Wat ik in het begin van mijn herstel leerde, en wat me flink helpt heeft mijn ego te bedwingen, is: Kijk naar de overeenkomsten, die verbinden, en niet naar de verschillen die immers uiteen drijven. Als ik dit forum zie als een culminatie van alcohol de baas worden/zijn, dan zou dat adagium hier misschien ook wel kunnen helpen. Maar wellicht is dat niet gemakkelijk hier met soms hele series berichten die slecht bestaan uit hele of halve regels. Als kreten die geschreeuwd lijken te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Het gaat de verkeerde kant op hiero, Marq aan de drank, Fleurtje aan de kook, ohoh, waar moet dat naar toe... En een beeld van iemand in je hoofd, ja, bij de naam Fleurtje denk ik aan pannekoeken, hoe dat toch komt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 oh ja lekker pannekoeken.. ik weet niet zo spannend is het draadje toch ook niet vandaag, misschien is er inderdaad eens minder hoera geroep.. Oh Herstel wat zalig een weekje zeeland. Wat een goed vooruitzicht. Ga zo ook eens koken, lasagne met verse spinazie en gerookte kip, weet het niet hoor een experiment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 13 minuten geleden zei lieve: .. Oh Herstel wat zalig een weekje zeeland. Wat een goed vooruitzicht. Ga zo ook eens koken, lasagne met verse spinazie en gerookte kip, weet het niet hoor een experiment Eet smakelijk. Klinkt lekker. Ja, erg veel zin in. In maart heb ik het voor het eerst een paar daagjes geprobeerd. Best gek, alleen op vakantie. Moest ik leren. Maar wel samen met mijn ukke hondje. Het ging toen zo goed dat ik het nu een weekje aandurf en kan doen. Ik heb wel vanalles zeker gesteld. Dus het koelkastje staat daar nu leeg op mijn verzoek. Ik neem eigen sapjes mee. En zo heb ikmeer van te voren goed voorbereid, zodat ik vrolijk alcoholvrij ben en blijf. Geen alcoholische verrassingen dus ( had ik toen wel met een toetje). Maandagochtend op stap. Vanavond eerst naar mijn groep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 (bewerkt) Helemaal mee eens Francoise. een dolletje vind ik af en toe ook best heel erg leuk, maar mijn intentie hier is toch vooral en in eerste instantie om adb te worden, zijn en te blijven. Van de anderen te mogen leren en hopelijk ook wat te kunnen bijdragen naar anderen. 16 september 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Geniet ervan Herstel, klinkt zalig in elk geval. Knap dat je dat doet hoor zo alleen. Ik hou van Zeeland, zalige lekker wandelingen en rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Thanks. Nu afmelden en zo het autootje in. Ook hier heb tegenwoordig echt zin in. En hond mag mee. De aa mascotte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Ik meld me af. Wens jullie nog een goede avond. Gisteren bood iemand mij een wijntje aan. Ik zei natuurlijk : nee. Maar het leuke ws, ik voelde zo'n enorme overtuiging. ' Nee. Natuurlijk niet, want ik drink niet.' Heerlijk gevoel. Is ook niet altijd zo, maar gisteren heel erg wel. jowan, huttula, Berlioz2015 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Overtuiging of zelfvertrouwen? Toegenomen gevoel voor eigenwaarde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Geen idee. Vanzelfsprekend gevoel. Heel stevig voelde dat. Hoefde ook niets te verdedigen. Fijn. Natuurlijk. jowan en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Meld me droog af Sita2, lady jane en huttula reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Droog te kooi, de rust. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Droog, fijne avond nog en slaap lekker. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Ik meld mij ook kurkdroog af. Ik ga het steeds " prettiger" vinden. Heldere kop, mijn avonden terug etc. Was een goede aa meeting. Gonst nog even na. Met een kwartiertje mijn mandje in. Hondje lag keurig onder tafel. Iemand naast mij die het moeilijk had kreeg een lief pootje onder tafel. Een ware aa mascotte die ukkehond van mij. Wel terusten ieder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 5 uur geleden zei Francoise: Ik vind dit op zich een waardevoller draadje als wanneer het vaak alleen maar prietpraat Is, daar heb ik helemaal niks mee . Vind ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Hier ook droog :-) .. nachtdienst .. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 3 uur geleden zei Francoise: Meld me ook droog af . Morgen dag 9. Voel me wel een beetje eenzaam (zielig) maar het is voor een goed doel. Iedereen is namelijk feesten (lees drinken) en daar wilde ik niet tussen staan . Welterusten iedereen Ik snap je wel hoor, je voelt je er een beetje buiten staan nu. Maar al die feestende mensen hebben morgen een kater en jij staat fris en fruitig op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden