Spring naar bijdragen

Zaterdag, 16 september 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Ik heb om hulp gevraagd. Maandag naar de huisarts om te kijken of die wel achter refusal staat. Dat in ieder geval en dan met psycholoog overleggen wat verder wijsheid is. Of zij het kan of een door verwijzing naar bijvoorbeeld verslavingszorg. Dit weekend blijf ik binnen. Morgen wel naar dochter word opgehaald en thuis gebracht. Voor nu opgelucht ik ben gehoord en begrepen en er gaat iemand met mij mee naar de afspraken volgende week 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@MarQ ;-) komt goed hoor.. rugzakje proberen leegmaken

@Lars, prima man. Je weet dat ik refusal in huis heb en dat ik het neem als ik voel dit kan wel eens een lastige worden, mij helpt het. Goed zo Lars goeie actie genomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje een raar gevoel, vandaag 1 volle maand sober. Is al paar keer eerder gebeurd, tot soms wel 7 maanden. Maar daarvoor steeds met Antabuse.  Echter ging ik antabuse manipuleren, als ik wou drinken ging ik het bewust niet nemen. Nu doe ik het dus voor de eerste keer in meer dan 40 jaar, zonder. Zoals reeds eerder gezegd, dank zij jullie, AA in Panama en mijn psychiater. En hunkering is er ni echt, wel af en toe een moeilijk moment maar toch minder van voorheen.Geeft wel een speciaal gevoel, denk een soort van gelukkig gevoel, moet het nog even plaatsen ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Sheila:

Dan snap ik het nog minder. Zelf ervoor kiezen en vervolgens drinken en het goed praten. Ik snap je niet, sorry. Maar dat is niet belangrijk, als jij het maar snapt.;)

M hoeft zich niet te verantwoorden. En dat gevoel overheerste bij mij van t moment dat hij schreef wat hij schreef.

Ik las zelf t goedpraten niet. Heb ik er vragen bij? Ja. 

Je stelt dat wat jij vindt of niet vindt onbelangrijk is en toch stel je jezelf daarbij door de manier waarop je t formuleert als meerderwaardig op.

Lieve, idem dito.

Volgens joops formule zegt dit meer over mij dan over iemand anders. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ben het met je eens.. en naar mijn mening (die ik toch weer ga geven maar wel wat minder uitgesproken) iemand zich hier niet meerderwaardig opstelt ben jij het wel sheila.  Niemand hoeft zich hier te verantwoorden en iedereen heeft zijn eigen verhaal en manier van omgaan met zijn of haar problemen. Maar het hoera roepen en altijd zeggen het valt wel mee daar heb ik moeite mee. Ik sta al lang droog maar *** het blijft verdomd moeilijk gewoon en één is en blijft gewoon geen één bij mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh suikertje fijn te horen dat het redelijk goed gaat.. Het is gewoon ook niet goed dat het zo een sombere dag is hé.. Ik ga zo wel de haard aan doen en lekker in bad. Dan een lekkere ovenschotel maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer terug hier. Was naar de kapper ( wel nepvolume, geen krullen:D)

Heftig draadje vandaag. En inderdaad ieder moet zijn of haar verhaal kwijt kunnen en daarbij kunnen vertellen, als hij of zij dat wil, hoe hij of zij bezig is adb te worden. Minderend of stoppend. Ik moet zelf die eerste domweg niet pakken want dat wordt een fles of meer. Ik ben blij dat ik de strijd gestaakt heb. Me overgegeven heb ( jeeeeemig wat was dat moeilijk) en beseft heb dat alcohol MIJ de baas was. Ik zit nu aan een bouilonnetje en ga zo starten met koken. Vanavond mijn cluppie. En bijna alles klaar voor mijn weekje zeeland. 

Best ingewikkeld zo'n draadje als vandaag, maar anderzijds ook prachtig om te zien ( lezen) hoe ieder hier bezig is adb te worden, wat dat ook voor ieder persoonlijk inhoudt, en dat er vooral bereidheid is te delen en elkaar te helpen met tips of adviezen. Ze zijn duidelijk allemaal goed bedoeld en dat vind ik dus heel mooi. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...