fleurtje Geplaatst 16 september 2017 Rapport Geplaatst 16 september 2017 Meerderwaardig was misschien niet t juiste woord. Ik kan er niet op komen.
Antoinnette Geplaatst 16 september 2017 Rapport Geplaatst 16 september 2017 Dank je wel lieve, het gaat wel aardig nu met me. Ik vind het alleen veel te koud, heb kachel hier maar eens aan gedaan
fleurtje Geplaatst 16 september 2017 Rapport Geplaatst 16 september 2017 Mij verbaast t me net dat je t niet begrijpt. Maar misschien is dat net ook mooi. Dat verschil tussen mensen. Ik vind je nog steeds aardig hoor. Niet dat dat iets hoeft te betekenen. Heb jij krulletjes?
fleurtje Geplaatst 16 september 2017 Rapport Geplaatst 16 september 2017 Zo bizar hoe je een fysiek beeld van iemand in je hoofd kan hebben, getekend door iemands manier van zijn hier. En t totaal niet klopt.
fleurtje Geplaatst 16 september 2017 Rapport Geplaatst 16 september 2017 Marq riep niet hoera. Dat is wat jij ervan maakte lieve Soit, ik ga eens aan de kook
fleurtje Geplaatst 16 september 2017 Rapport Geplaatst 16 september 2017 1 minuut geleden zei Sheila: Zelfs niet eens nepkrullen! Not funny!
jowan Geplaatst 16 september 2017 Auteur Rapport Geplaatst 16 september 2017 Zo, de hele dag buiten geweest, lekker. Weer een potje of tien bramen ingemaakt. Het is hier heerlijk weer, een graag of 18, 19 en veel zon met af en toe een hollands wolkje. Kennelijk bevind ik me in het qua weer betere deel van het land. Een beetje mazzel mag je wel hebben, toch? Gisteren was ik in Utrecht, prachtig weer en op de thuisbasis regen.... Net omgekeerd. Wat ik in het begin van mijn herstel leerde, en wat me flink helpt heeft mijn ego te bedwingen, is: Kijk naar de overeenkomsten, die verbinden, en niet naar de verschillen die immers uiteen drijven. Als ik dit forum zie als een culminatie van alcohol de baas worden/zijn, dan zou dat adagium hier misschien ook wel kunnen helpen. Maar wellicht is dat niet gemakkelijk hier met soms hele series berichten die slecht bestaan uit hele of halve regels. Als kreten die geschreeuwd lijken te worden.
Asterix Geplaatst 16 september 2017 Rapport Geplaatst 16 september 2017 Het gaat de verkeerde kant op hiero, Marq aan de drank, Fleurtje aan de kook, ohoh, waar moet dat naar toe... En een beeld van iemand in je hoofd, ja, bij de naam Fleurtje denk ik aan pannekoeken, hoe dat toch komt??
Lika Geplaatst 16 september 2017 Rapport Geplaatst 16 september 2017 Ik meld me af. Wens jullie nog een goede avond. Gisteren bood iemand mij een wijntje aan. Ik zei natuurlijk : nee. Maar het leuke ws, ik voelde zo'n enorme overtuiging. ' Nee. Natuurlijk niet, want ik drink niet.' Heerlijk gevoel. Is ook niet altijd zo, maar gisteren heel erg wel. jowan, Sita2, Berlioz2015 en 1 andere reageerden hierop 4
jowan Geplaatst 16 september 2017 Auteur Rapport Geplaatst 16 september 2017 Overtuiging of zelfvertrouwen? Toegenomen gevoel voor eigenwaarde?
Lika Geplaatst 16 september 2017 Rapport Geplaatst 16 september 2017 Geen idee. Vanzelfsprekend gevoel. Heel stevig voelde dat. Hoefde ook niets te verdedigen. Fijn. Natuurlijk. jowan en kruidenthee67 reageerden hierop 2
Lars Geplaatst 16 september 2017 Rapport Geplaatst 16 september 2017 Meld me droog af huttula, lady jane en Sita2 reageerden hierop 3
jowan Geplaatst 16 september 2017 Auteur Rapport Geplaatst 16 september 2017 Droog te kooi, de rust. Sita2 reageerde hierop 1
Mootje Geplaatst 16 september 2017 Rapport Geplaatst 16 september 2017 Droog, fijne avond nog en slaap lekker. Sita2 reageerde hierop 1
Berlioz2015 Geplaatst 16 september 2017 Rapport Geplaatst 16 september 2017 5 uur geleden zei Francoise: Ik vind dit op zich een waardevoller draadje als wanneer het vaak alleen maar prietpraat Is, daar heb ik helemaal niks mee . Vind ik ook
Berlioz2015 Geplaatst 16 september 2017 Rapport Geplaatst 16 september 2017 Hier ook droog :-) .. nachtdienst .. Sita2 reageerde hierop 1
Sophie60 Geplaatst 17 september 2017 Rapport Geplaatst 17 september 2017 3 uur geleden zei Francoise: Meld me ook droog af . Morgen dag 9. Voel me wel een beetje eenzaam (zielig) maar het is voor een goed doel. Iedereen is namelijk feesten (lees drinken) en daar wilde ik niet tussen staan . Welterusten iedereen Ik snap je wel hoor, je voelt je er een beetje buiten staan nu. Maar al die feestende mensen hebben morgen een kater en jij staat fris en fruitig op!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden