Lars Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Ik heb om hulp gevraagd. Maandag naar de huisarts om te kijken of die wel achter refusal staat. Dat in ieder geval en dan met psycholoog overleggen wat verder wijsheid is. Of zij het kan of een door verwijzing naar bijvoorbeeld verslavingszorg. Dit weekend blijf ik binnen. Morgen wel naar dochter word opgehaald en thuis gebracht. Voor nu opgelucht ik ben gehoord en begrepen en er gaat iemand met mij mee naar de afspraken volgende week Sophie60 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 @MarQ ;-) komt goed hoor.. rugzakje proberen leegmaken @Lars, prima man. Je weet dat ik refusal in huis heb en dat ik het neem als ik voel dit kan wel eens een lastige worden, mij helpt het. Goed zo Lars goeie actie genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Heel goed Lars! Goed dat je erover hebt gepraat. Als je huisarts moeilijk doet, neem contact op met verslavingzorg. Lijkt me sowieso goed voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Is eerste keer dat ik hier naar huisarts ga ga niet alleen gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Beetje een raar gevoel, vandaag 1 volle maand sober. Is al paar keer eerder gebeurd, tot soms wel 7 maanden. Maar daarvoor steeds met Antabuse. Echter ging ik antabuse manipuleren, als ik wou drinken ging ik het bewust niet nemen. Nu doe ik het dus voor de eerste keer in meer dan 40 jaar, zonder. Zoals reeds eerder gezegd, dank zij jullie, AA in Panama en mijn psychiater. En hunkering is er ni echt, wel af en toe een moeilijk moment maar toch minder van voorheen.Geeft wel een speciaal gevoel, denk een soort van gelukkig gevoel, moet het nog even plaatsen ... rapilos, Berlioz2015 en Sophie60 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 oh ja........ter info over mijn urinecontrole 3 x per week , dit is op vrijwillige basis want in verband mijn diagnose mag ik geen refusal/antabus slikken ivm bijwerking (wel geprobeerd maar kreeg toch klachten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 3 uur geleden zei jopie: Jij ook graag een beetje respect voor iemand die het anders doet, maar ook doet en dat hier deelt!! Helemaal mijn idee!! Ik bedoel...net wat ik dacht jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Ik was aan t bijlezen maar hoeft al weer niet voor mij.. Stop met projecteren. Ik kocht gerookte look op de markt. Ik ga in dat zakje wonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Complimentendag is voorbij. Bah! Laters Gelukkig voor de gerookte look, nu naar den action. Muffin1956 en Berlioz2015 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Ik durf gewoon niets meer te zeggen en ga gewoon tegen iedereen roepen proficiat ... goe bezig want dan is het goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Gewoon jezelf blijven. Ik lees je graag lieve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 dank je wel suikertje.. ik lees jou ook graag. Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 1 uur geleden zei Sheila: Dan snap ik het nog minder. Zelf ervoor kiezen en vervolgens drinken en het goed praten. Ik snap je niet, sorry. Maar dat is niet belangrijk, als jij het maar snapt. M hoeft zich niet te verantwoorden. En dat gevoel overheerste bij mij van t moment dat hij schreef wat hij schreef. Ik las zelf t goedpraten niet. Heb ik er vragen bij? Ja. Je stelt dat wat jij vindt of niet vindt onbelangrijk is en toch stel je jezelf daarbij door de manier waarop je t formuleert als meerderwaardig op. Lieve, idem dito. Volgens joops formule zegt dit meer over mij dan over iemand anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Ik ben niet altijd fan van joops formule Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Meerderwaardig was misschien niet t juiste woord. Ik kan er niet op komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Dank je wel lieve, het gaat wel aardig nu met me. Ik vind het alleen veel te koud, heb kachel hier maar eens aan gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Mij verbaast t me net dat je t niet begrijpt. Maar misschien is dat net ook mooi. Dat verschil tussen mensen. Ik vind je nog steeds aardig hoor. Niet dat dat iets hoeft te betekenen. Heb jij krulletjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Nee ben het met je eens.. en naar mijn mening (die ik toch weer ga geven maar wel wat minder uitgesproken) iemand zich hier niet meerderwaardig opstelt ben jij het wel sheila. Niemand hoeft zich hier te verantwoorden en iedereen heeft zijn eigen verhaal en manier van omgaan met zijn of haar problemen. Maar het hoera roepen en altijd zeggen het valt wel mee daar heb ik moeite mee. Ik sta al lang droog maar *** het blijft verdomd moeilijk gewoon en één is en blijft gewoon geen één bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Zo bizar hoe je een fysiek beeld van iemand in je hoofd kan hebben, getekend door iemands manier van zijn hier. En t totaal niet klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Oh suikertje fijn te horen dat het redelijk goed gaat.. Het is gewoon ook niet goed dat het zo een sombere dag is hé.. Ik ga zo wel de haard aan doen en lekker in bad. Dan een lekkere ovenschotel maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Marq riep niet hoera. Dat is wat jij ervan maakte lieve Soit, ik ga eens aan de kook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 1 minuut geleden zei Sheila: Zelfs niet eens nepkrullen! Not funny! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 fleur, ik zie jou nog steeds als de creatieve met lange rokken door antwerpen fietsende madame met zo een grote mand aan haar stuur..ook wel wat raar hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 I rest my case Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Zo, weer terug hier. Was naar de kapper ( wel nepvolume, geen krullen) Heftig draadje vandaag. En inderdaad ieder moet zijn of haar verhaal kwijt kunnen en daarbij kunnen vertellen, als hij of zij dat wil, hoe hij of zij bezig is adb te worden. Minderend of stoppend. Ik moet zelf die eerste domweg niet pakken want dat wordt een fles of meer. Ik ben blij dat ik de strijd gestaakt heb. Me overgegeven heb ( jeeeeemig wat was dat moeilijk) en beseft heb dat alcohol MIJ de baas was. Ik zit nu aan een bouilonnetje en ga zo starten met koken. Vanavond mijn cluppie. En bijna alles klaar voor mijn weekje zeeland. Best ingewikkeld zo'n draadje als vandaag, maar anderzijds ook prachtig om te zien ( lezen) hoe ieder hier bezig is adb te worden, wat dat ook voor ieder persoonlijk inhoudt, en dat er vooral bereidheid is te delen en elkaar te helpen met tips of adviezen. Ze zijn duidelijk allemaal goed bedoeld en dat vind ik dus heel mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden