Spring naar bijdragen

Woensdag 13 september 2017


Lars

Aanbevolen berichten

41 minuten geleden zei rapilos:

Een hele goede morgen allemaal

Jeetje wat een storm hier
Ja, woon hemelsbreed ook maar 10 km. van de zee
Zou vanochtend gaan wandelen, maar is toch niet zo'n goed plan denk ik

Wonen we wie weet vlak bij elkaar. Ik max 7 km ervandaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De betere dagen wisselen nog af met wat mindere. Vandaag weer ff minder, maar die gaat ook voorbij. Geen afspraken vandaag, dus ik kan kalm aan doen en op mijn dooie gemak wat spullen uitzoeken ,klaarleggen voor mijn weekje zeeland. En verdere karweitjes die voor maandag wel moeten worden gedaan. Ben erg benauwd dus dan doe je vanzelf wel rustig aan.:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Bor:

Och, ik probeer nog weleens een bier of zo maar giet die zooi net zo snel weer door de gootsteen, geen zin meer in.

Blijven proberen, Bor. De aanhouder wint. Wie weet heb je op een dag wél weer zin. Hoef je de zooi tenminste niet meer door de gootsteen te gieten. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei jopie:

Lars als je "dat kan ik niet" (ook en juist hardop tegen anderen) verandert in "ik denk niet dat ik dat kan" doe je je eigen gevoel geen geweld aan en laat je toch al iets meer ruimte open. Misschien een idee om jezelf dat aan te wennen als tussenstap? Het lijken maar woorden maar......

Dat kan ik niet :lol: Ik zeg inderdaad te snel dat ik iets niet kan. Ook angst om een flater te slaan. Als ik iets doe wil ik het graag goed doen. Traumaatje uit verleden nooit iets goed kunnen doen en me daardoor willen bewijzen. Nu dingen minder worden heb ik daar heel veel moeite mee. Het voelt als falen. Zie je wel ik zei toch dat je niets kunt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lars, als ik jou lees moet ik denken aan een uitspraak van pippi langkous ( of eigenlijk van haar bedenkster natuurlijk)" ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel  kan" .

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovendien, Lars, geeft als iets niet lukt de zin: 'maar ik heb 't tenminste geprobéérd" veel meer voldoening dan wanneer iets
niet lukt of gebeurt omdat je niets gedáán hebt.
Waarbij dan nog wel komt kijken dat je niet te snel moet opgeven..  één keer niet lukken wil niet zeggen dat een tweede of zelfs
tiende keer gedoemd is te mislukken. En je mag dus altijd hulp vragen, heb je hier geleerd.
Ik herken je 'traumaatje' en zeg altijd dat ik geen 'sleutelaar' ben. Toch probeer ik zo nu en dan wat en sta soms versteld van mezelf
om wat ik toch voor elkaar krijg, simpelweg door te dóen.. moet soms wel eerst dagenlang voorbereiden en 'inlezen', maar dán....
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap je wel Kohtje maar ja weten en doen dat zijn nog 2 verschillende dingen. Och kijk Bor snapt je ook al wat ben je toch verhelderend. Suikertje ik wil je eigenlijk vragen of de psychiater je geholpen heeft. Maar er word wel vaker wat gevraagd en daar geef je totaal geen reactie op net als gisteren dat je zegt ik moet naar de huisarts en dan vragen er meerdere mensen hoe het gegaan is. Als je niet wilt reageren prima natuurlijk maar dan denk ik zet er dan ook niet op dat je naar de huisarts of waar dan ook heen gaat. Maar goed dat is mijn mening 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even mijn reactie op Lars. Ik voel me niet verplicht om te reageren, zeker niet als ik het niet wil. Ik heb ook geen zin om te vertellen hoe het met me gaat, zeker niet gezien sommige reacties hier. 

Ik ben op dit moment niet goed in staat zaken goed te verwoorden. 1 ding wil ik wel kwijt. Heb diepgaand conflict hier met medewerker, uitgerekend degene die hier bijna altijd bij de kookclub zit. Betekent dat ik vanaf nu zelf hier weer kook. Niks mis mee hoor. Heb gelukkig voldoende steun van management hier. Bedoeling is dat ik voortaan op andere locatie gaat eten, maar ik wil eerst even rust. Ben er wel trots op dat ik voor mezelf ben opgekomen. Dat is erg moeilijk voor me.

Ben ook niet vaak hier op forum te vinden, voelt even niet goed voor me. Lees wel me en ik hou het droog.

Groet

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...