Kohtje Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 3 minuten geleden zei Suikertje: Het houdt niet over Bolletje. Ik deel niet alles, wordt niet altijd op prijs gesteld. Vanmiddag naar psycholoog Niet zeuren, Suikertje. Gewoon zeuren. Als dat ook al niet meer mag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 2 minuten geleden zei Kohtje: Ettettie... die vind ik dan wel weer leuk in een blauw blokje. Goeiemorgen ettettie.... Moet ik me zorgen over je gaan maken, Kohtje? Je doet wat vreemde uitspraken... Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Graag jowan. Ik vind het aardig van je dat je je zorgen om me wilt maken. Echt nodig is het overigens niet. Maar wel aardig. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Maar wat is er nou met ettiketettie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 3 minuten geleden zei jowan: Maar wat is er nou met ettiketettie? Dat is gewoon (?) @Etty @=at=et et etty ettettie...... Pfffffffff, lach nou!!! ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Oowwww ja, Harp.. vergeet helemaal te melden dat ik uiteraard ook voor je duim. Een prettige woning is net zo belangrijk, zo niet belangrijker nog, als een nieuwe baan. Dus laat het lot je maar gunstig gezind zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Sugartje, wat mijn vriend altijd zei, Klagen heeft een functie, en dat is ook zo, je wordt daardoor minder eenzaam, raakt meer dingen kwijt, en daardoor krijg je weer meer ruimte. Dus blijven delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 2 uur geleden zei Tinto: Citaat van de dag: ALS JE HET NIET EENS BENT MET HOE DE DINGEN ZIJN, VERANDER ZE DAN, JE BENT GEEN BOOM. ...........Jim Rohn.......... Kohtje Ervaren Forummer Forumdeelnemers 8597 berichten Dit berichtje van Tinto deed me denken aan, zoeken naar en vinden van een berichtje dat ik ooit bij 'Treffende uitspraken' plaatste: Geplaatst 16 november 2013 · Bericht rapporteren om zo evenwichtig en overtuigd in alle seizoenen van je leven jezelf te blijven moet je wel een boom zijn Kore reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Tjeeee, wat een zooitje wat knip- en plakwerk betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Valt mee hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Mogguh! Zit in de weerstand Blijf maar huilen en voel me bleeeh Er is geen reden toe, weet niet goed meer hoe te leven Zal wel weer oke komen. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Mai, ook huilen en bleeeh voelen hoort er bij. Er zijn geen regeltjes voor hoe te leven. Dus een reden hoeft niet. Vandaag is het 'huilen en bleeeh voelen, en 'weer oke komen' is er wanneer je het oke vindt. Dat kan zelfs nú al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Ik zou je graag willen helpen Mai, ik wens je sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Ja, het hoort erbij Ik weet dat wel Maar, ik wil! dat niet (stampvoetende kabouter) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Ja Sheila Ik laat het er idd maar even zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Mai je hebt van de week toch een fijne ontmoeting met je ex gehad? Misschien heb je heimwee naar je ex en ben je daarom verdrietig? Even een arm om je heen wijfie. Huil maar het mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Mooi geformuleerd Jopie. Soms is het gewoon clean en adequaat handelen, zonder het allemaal in je hoofd op te blazen. Dat heb ik nu wel geleerd, werd ook tijd... Wat betreft doorlopend "verdriet", betaal je dan niet mega veel rente? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 De engelse afkorting van wát, Etty?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Het lijkt me dat onze moedertaal genoeg adequate uitdrukkingen heeft die het niet nodig maken te vluchten in een vreemde "coole" taal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 @Etty? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Maar jowan toch... kijk eens naar je avatar. Lars en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden