Gast Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 beter nu lieverd.. hé trouwens er is niets mis mee hoor om lekker in je bank te hangen met de margriet of de VT wonen. Of lekker je fiets in te richten met kunstbloemen ;- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Doe maar lekker schat, luisteren naar je lichaam (uch who's talking). Tietze dat is naar zeg.. Wat ben je aan het lezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Oh leuk.. echt een lekker gek mens, genieten toch. Nog even de oven afmaken, ben nu eigenlijk wel echt aan een rot klus begonnen, zo vuil. Eigenlijk erg dat een mens daarin kookt. De koelkast ook al gedaan. Ik geef er altijd de draai aan dat ik gewoon te weinig tijd heb, maar misschien wel ik gewoon een viezerik ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Ik overdrijf gewoon altijd in alles. Er zijn echt wel zondagen dat ik gewoon bijna mijn bank niet uitkom . Heeft ook opnieuw te maken met waardering te krijgen. Iedereen is hier op stap en hoe zalig is het dan als ze thuiskomen en zeggen wow mama wat jij allemaal gedaan hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Goeiemiddag Ik sluit me aan bij het mosterd na de maaltijd peleton. Maar ik weet dan ook waar Abraham de mosterd haalt Koh Euh trouwens..nee dat weet ik eigenlijk niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 euh nee Theetje waar heeft hij dat eigenlijk gehaald en waarom is het opnieuw een man die achter de mosterd aan gaat? Daarbij volgens mij zijn alle vroege vogels inmiddels een dutje aan het doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Sluit me dan ook maar weer aan. Rondje gefietst en op terras kop koffie gedronken. Ik deed het zonder nadenken. Koffie uit mijn keel gekregen appeltaart lukte niet dan maar aanwijzen en vriendelijk lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Fijn Lars, het weer valt nog mee. Ik loop weer achter op het forum door te druk geweest op het werk. Maar hoezo haal jij koffie uit je keel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Het woord koffie bij bestellen en appeltaart lukte me niet dus dat aan gewezen op de kaart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 door het stotteren bedoel hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Ja dat bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Maar... het heeft wel gesmaakt?? Volgende week inkopen doen voor je nieuwe plekje. Waar ga je naar Ikea en dan begin september erin hé. Ik weet dat je waarschijnlijk zenuwachtig zult zijn, maar komt goed Lars. Je hebt al voor ergere uitdagingen gestaan hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Soms is niet nadenken dus heeeeeel goed! Was de appeltaart lekker? Met slagroom?. Jammie. Mooie fiets inderdaad Lars. Ga je in een mooie fietsomgeving wonen? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Oh eh Lieve: ik heb hier nog een hele flat voor je! Enne, ik moet rustig aan doen van de dokter, dusssss.... Hoe laat kom je? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Het heeft gesmaakt en fietsen kun je overal toch? Lieve ik ben al naar de Ikea geweest. Klein spul hebben we mee genomen meubels zijn besteld via internet en worden volgende week daar bezorgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Ff rustpauze...ben ook aan de poets. Altijd voor ik op reis vertrek. Vooral omdat lief van dochter hier dan logeert. Beeld ne keer een appeltaart uit . Ik zou daar goed in zijn! Diene kelner weet niet wat hem overkomt.. Ik wou vroeger altijd gebarentaal kennen. Vind ik nog steeds cool! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Ga je alleen op vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Moest ik in jouw schoenen staan en er lichamelijk zo slecht aan toe zijn herstel zou ik t zelfs niet overwegen. En dat is natuurlijk gemakkelijk praten want pijn verdoven is heeeeel verleidelijk. Maar in jouw geval klinkt t eens zo dodelijk. Of je moest graag dood willen natuurlijk. Dat kan altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 2 minuten geleden zei Lars: Ga je alleen op vakantie? Nee met dochter. Die wil t nog wel voor t moment maar waarschijnlijk niet voor lang. Alleen reizen is denk ik te stressvol voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Heb je daar geen medicijnen voor die tiete problemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Anders had ik graag met je mee gewild Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 1 minuut geleden zei Lars: Heb je daar geen medicijnen voor die tiete problemen Tiete problemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 @ jannigje & @Herstel ik kom eraaaan. Eigenlijk zou ik dat nog super leuk vinden gewoon ook om bij jullie te zijn. Lars de Ikea altijd goed, ik ga daar zo graag. De nieuwe gids komt eraan en ik kijk daar altijd naar uit dat hij weer in de bus valt. Sommige dingen kunnen gewoon niet vervangen worden door Internet. Maak gewoon een lekkere wandeling Herstel. Zijn de winkels bij jou open? Hier alles dicht. Kun je niet lekker Netflixen ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Zojuist zei fleurtje: Tiete problemen Borstproblemen toch? Sorry Herstel mag er niet mee spotten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 1 minuut geleden zei Lars: Anders had ik graag met je mee gewild Als dochter niet meer mee wil, houik je eraan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden