Gast Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 iemand heeft mij ooit gezegd.. als je zin hebt om te drinken kun je net zo goed je parfum opdrinken is ook vergif. Vond het toen nogal raar.. maar toch. Slechter dan het ooit is geweest kan zeker niet. zie het ook aan mezelf ik heb weer een huid van iemand van mijn leeftijd (och bescheiden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Dagpact: jowan Rosa Lars Momentum Nicky Sheila Kohtje Mootje Berlioz2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 (bewerkt) Fleurtje Groet terug van grote garnaal Ze rookt niet meer, moest ik je laten weten. 13 augustus 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 (bewerkt) Weer eraf gegooid . Waarom? 13 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Van de de dagpact afgegooid, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 51 minuten geleden zei jopie: Fleurtje Groet terug van grote garnaal Ze rookt niet meer, moest ik je laten weten. Grote garnaal? Onze scampi heeft streken gekregen Wow!! Die meid gaat er helemaal voor en doet t dan ook nog es allemaal. Buiten den afwas. Trots! Superfijn even iets te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Zo weer thuis, van mijn laatste dienst Over mijn rug zullen we het maar niet hebben.. Je sjort, tilt en manouvreert wat af in de zorg Trek maar eens iemand omhoog in bed, die zelf bijna de kracht niet meer heeft Pfff, hoop dat ik dit nog 5 jaar vol kan houden hoor Herstel, Ik denk echt niet dat je expres van het dagpact afgegooid wordt hoor Ik lees dat dat vaker gebeurt en heeft volgens mij iets met verkeerd knippen en plakken te maken ofzo Daarom citeer ik altijd, dan kan dat volgens mij niet geneuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 14 minuten geleden zei rapilos: ... kan niet geneuren Kweenie, kan er de vinger niet op leggen... maar ik vind je een hartstikke lief mens. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Zit hardop te lachen op een terras... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Ik meld me weer netjes droog af. Eerste week is volbracht. De kop is eraf dusFijne zondagavond nog en slaap lekker voor straks. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Oh ha,ha typefout Nicky , Gefeliciteerd met je eerste volle week droog ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Nicky, zo'n eerste week is een hele overwinning.. goed gedaan dus. De volgende weken, maanden, jaren zijn natuurlijk ook overwinning, maar dan komt het neer op je ingeslagen weg voortzetten. Maar zo'n eerste week is er nog niet veel voort te zetten, nog geen echt 'recht zo die gaat'.. Nu heb je in elk geval je richting bepaald.. ga zo door!! recht zo die gaat!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Ook droog hier en tevreden over mijn dag. Kohtje wat ben je toch ook een fijne vent rosa45 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Ik ben ook weer geslaagd Welterusten voor straks smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 12 uur geleden zei Kohtje: Nou Kohtje, ik krijg je niet weg Snap er zelfs in droge toestand helemaal niks van. Enfin, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Droog te kooi. Twee bijeenkomsten bezocht vandaag: AA en vanavond NA. Gewoon gezellig en goed. Maar het moet geen verslaving gaan worden....... (geintje..) Welterusten en wellicht tot morgen. smart en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Vandaag een groot deel van de dag op een steiger gezeten. Was bepaald niet saai. Het werd eb, veel vogels, zon, windje, bootjes etc. Na zes uur met moeite weggegaan. Slaap lekker smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Sensoor gebeld. En wilden me niet te woord staan. .oke wat is dat? Verdrietig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 huh??? waarom niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 nog eens proberen? Of chatten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Hoi! Just wonder How's Had? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Hee Joop! Ik dacht net aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Tevreden buiten met thee...jongensjongens wat Is t stil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Lief. Hoe ga je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden