Asterix Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 WD40? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 1 uur geleden zei Muffin1956: ik ga seffes toch maar naar de AA, er is een meeting om de hoek om 20:30, baat het niet, schaden doet het ook niet 1 uur geleden zei Muffin1956: alleen spijtig dat het zo laat is .... Muffin, voor drinken was het voor mij nooit te laat. Ook nooit te vroeg.. Voor herstel is ook het nooit te laat... Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 1 uur geleden zei Lika: Kohtje als jij nou met je autootje door de straten gaat rijden dan ga ik met een megafoon door het dak aankondigen dat de ADB-band in de stad is. Mensen, komt dat zien, komt dat horen! Gaan we een circus beginnen, dan? Circus ADBTINI.. Acrobatische toeren zónder alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 (bewerkt) of ABSTINI? Maar nee. Laat maar zitten.t Hoeft voor mij al niet meer. Lika heeft weer de leukste klus ingepikt. Is altijd hetzelfde met dat mens. (Ken joe hendel it, Lika? ) Een circus met glijmiddel..... t mot niet gekker worden. 8 augustus 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Zo direct hondje wat vroeg uitlaten. Nu is het licht nog en kan ze haar schade een beetje inhalen. Ik heb weer wat energie. Droge avond en daar blij om. Morgen hopelijk beetje fijnere dag. Ik meld me dus ff af. Zat niet op het dagpact, maar toch. Fijne avond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Wij gaan morgen onze hondjes weer ophalen van hun vakantieadres. Meenemen naar Portugal was geen optie. Te ver, te warm. Het was heerlijk om eens even twee en een halve week geen rekening met ze te hoeven houden, het was vooral ook erg stilletjes zonder die twee duveltjes. Helemaal nu we weer thuis zijn. Morgen zijn ze er weer. Komt meteen de echte regelmaat weer terug. En da's ook wel weer fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Ik meld me nuchter af. Fijne avond Sita2, Lika en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 1 uur geleden zei jopie: of ABSTINI? Maar nee. Laat maar zitten.t Hoeft voor mij al niet meer. Lika heeft weer de leukste klus ingepikt. Is altijd hetzelfde met dat mens. (Ken joe hendel it, Lika? ) Een circus met glijmiddel..... t mot niet gekker worden. Tja, had je eerder moeten wezen Jopie. Maar misschien wil je de band wel aankondigen op het podium? En anders heb je pech inderdaad... Ik heb me weer eens de auto ingesleurd in deze nieuwe omgeving. Rijden Lika, is goed voor je. Ging ook goed. Ik rijd wel om op zoek naar een gemakkelijke parkeerplek en blijf lekker lang achter een tractor hangen, maar toch heen en weer met goed gevolg volbracht. Lekker aan het strand geweest, voetjes in de zee en heerlijk geluncht. Nu spelletjes doen terwijl het regent. Dochter maakt het woord 'knus' en kijkt super tevreden. Soms kan het even niet beter. Sita2 en Momentum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Ik kom me ook weer netjes afmelden, dag 2 zit erop. Het begin is er zullen we maar zeggen. Gezellige avond gewenst nog Lika, Sita2, Momentum en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Een heel goed begin! En een goed is het halve....? well done. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 En ik heb ruzie met een teek op een plek waar ik niet goed bij kan. Zit weinig anders op dan ff te buurten maar ben niet echt in de buurt-mood (maar dat was al duidelijk vermoed ik) en al helemaal niet in de vreemdehandenopmijnblotehuid-mood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Kom maar even hier langs dan...;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Eikes joops!! Walgelijk! T idee alleen al! Dat is bijna zo erg als een spin Maak dat je met je kont bij de buren zijt. Straks zuigt dat beest zich dik. Urgglll...een dikke teek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Tijd om te slapen. Hopelijk morgen tekenvrij jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Trusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 meld me bij deze droog af, na een geslaagde AA meeting smart, NickyLJ80, Momentum en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Meld me ook droog af en @fleurtje ik zal ophouden smart, Momentum en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Zal ik me, tegen mijn gewoonte in, nou ook eens droog afmelden? Okee... bij deze!! (voor de 'nieuwkomers': niet denken dat ik nooit droog de nacht haal. Ik meld me alleen nooit af...) smart en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 O, en 'oudkomers', niet denken dat ik gedronken heb, dat heb ik niet. Ik meld me gewoon zomaar en zonder idee waarom, zomaar een keer af van het dagpact. Omdat dat hier gebruikelijk lijkt te zijn en omdat ik ook eens een keer gebruikelijk wil doen. Kijken hoe dat voelt.. Lars en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 1 minuut geleden zei Kohtje: voor de 'nieuwkomers': niet denken dat ik nooit droog de nacht haal. Ik meld me alleen nooit af... Jij bent zo droog als die ouwe korst die al drie weken onder dochters bed ligt maar die ik vertik op te ruimen! Een mooie ouwe droge korst weliswaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 @Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Whoooooo, fleurtje.. wat ben jij goed in prachtige complimentjes... Ik kijk in het vervolg met romantische gevoelens naar mijn ouwe brood... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Zo droog als de huid op mijn hielen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Zo droog als....hmm kan op niets meer komen. Soit! T zou me serieus van mijn stoel knallen moest ik jou niet meer droog weten. Daar ben je te nuchter voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 En sterk en al die andere mooie dingen.. Maar goed...genoeg complimenten voor vandaag Slaapwel ouwe boterham Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden