Spring naar bijdragen

Dinsdag, 8 augustus 2017


jowan

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Muffin1956:

ik ga seffes toch maar naar de AA, er is een meeting om de hoek om 20:30, baat het niet, schaden doet het ook niet 

 

1 uur geleden zei Muffin1956:

alleen spijtig dat het zo laat is ....

Muffin, voor drinken was het voor mij nooit te laat.
Ook nooit te vroeg..:huh:

Voor herstel is ook het nooit te laat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lika:

Kohtje als jij nou met je autootje door de straten gaat rijden dan ga ik met een megafoon door het dak aankondigen dat de ADB-band in de stad is.

Mensen, komt dat zien, komt dat horen!

Gaan we een circus beginnen, dan? Circus ADBTINI.. Acrobatische toeren zónder alcohol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

of ABSTINI? 

Maar nee. Laat maar zitten.t Hoeft voor mij al niet meer. Lika heeft weer de leukste klus ingepikt. Is altijd hetzelfde met dat mens.

(Ken joe hendel it, Lika? )

Een circus met glijmiddel..... t mot niet gekker worden. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo direct hondje wat vroeg uitlaten. Nu is het licht nog en kan ze haar schade een beetje inhalen. Ik heb weer wat energie. Droge avond en daar blij om. Morgen hopelijk beetje fijnere dag. Ik meld me dus ff af. Zat niet op het dagpact, maar toch. 

Fijne avond allen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij gaan morgen onze hondjes weer ophalen van hun vakantieadres. Meenemen naar Portugal was geen optie. Te ver, te warm.
Het was heerlijk om eens even twee en een halve week geen rekening met ze te hoeven houden, het was vooral ook
erg stilletjes zonder die twee duveltjes. Helemaal nu we weer thuis zijn.
Morgen zijn ze er weer. Komt meteen de echte regelmaat weer terug. En da's ook wel weer fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jopie:

of ABSTINI? 

Maar nee. Laat maar zitten.t Hoeft voor mij al niet meer. Lika heeft weer de leukste klus ingepikt. Is altijd hetzelfde met dat mens.

(Ken joe hendel it, Lika? )

Een circus met glijmiddel..... t mot niet gekker worden. 

Tja, had je eerder moeten wezen Jopie. Maar misschien wil je de band wel aankondigen op het podium? En anders heb je pech inderdaad...

Ik heb me weer eens de auto ingesleurd in deze nieuwe omgeving. Rijden Lika, is goed voor je. Ging ook goed. Ik rijd wel om op zoek naar een gemakkelijke parkeerplek en blijf lekker lang achter een tractor hangen, maar toch heen en weer met goed gevolg volbracht.

Lekker aan het strand geweest, voetjes in de zee en heerlijk geluncht.

Nu spelletjes doen terwijl het regent. Dochter maakt het woord 'knus' en kijkt super tevreden. Soms kan het even niet beter.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik heb ruzie met een teek op een plek waar ik niet goed bij kan.  Zit weinig anders op dan ff te buurten maar ben niet echt in de buurt-mood (maar dat was al duidelijk vermoed ik) en al helemaal niet in de vreemdehandenopmijnblotehuid-mood. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kohtje:

voor de 'nieuwkomers': niet denken dat ik nooit droog de nacht haal. Ik meld me alleen nooit af...

:D

Jij bent zo droog als die ouwe korst die al drie weken onder dochters bed ligt maar die ik vertik op te ruimen! Een mooie ouwe droge korst weliswaar.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...