Spring naar bijdragen

Zaterdag 5 augustus


Tinto

Aanbevolen berichten

Ik zeg dat altijd Lieve....

1 minuut geleden zei lieve:

Goeiemorgen, over welke zomer hebben we het? Hoe grappig is het dat mensen nu zeggen och het maakt me niet veel uit, liever dit weer dan de hittegolf in het Zuiden. Ai ik mis de zon.. never mind genoeg te doen

Maar nu, maar nu...tja. Ik zal heel eerlijk toegeven dat ik die zon wel een klein beetje mis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je nu voorlopig alleen maar chocolade eieren eet Asterix! Dan weten we zeker dat het goed met je zal gaan. :unsure:

Lars! Wat heb jij een boel spullen gekocht! Ik ben gisteren niet meer gegaan. Mijn reisdate werd ziek.

Geniet van de zon als die schijnt Lika ik heb liever regen :D

Vandaag ben ik Bryan van bouwen met Bryan. Ik ga een rolgordijn ophangen.  Nu mis ik die emoiji met dat 'rock en roll' gebaar. 

Getver Fleur! Likken aan mijn cola! :blink:    Die sla ik vanochtend over Yvonne :brokenheart::angry: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

misschien heeft ze gewoon last van te weinig zon ;-).. Ik ben eigenlijk ook wel wat bang van alcohol. Heb ook nog steeds van die stomme dromen waar ik drink en drank aan het verstoppen ben en continu op de vlucht ben.  lastig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Asterix. Mijn eieren staan er niet bij. 

En wat fijn als je die zucht kwijt bent.zover ben ik nog niet. 

Gelukkig voel ik me nu een pietsie beter dan vanmorgen. Wel nadat ik toch maar de zo nodig medicatie heb genomen. Ik twijfel nog heel erg of ik vanavond naar de aa ga. Ik voel me nog supermoe, zelfs uitgeput. Ik weet nog niet wat ik moet doen, want het uitlaten van het hondje lukt me al amper. Ergens MOET ik van mezelf, anderzijds denk ik dat het nu te zwaar is. Tja

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Fruitvlieg:

Ik vind het wel bijzonder. Voor mijn gevoel hebben we een mooie zomer. Ik ben vanaf april bijna elke dag op het strand geweest. Ok, af en toe een buitje maar ik zou niet meer weten hoe mij  jas eruit ziet. 

In mijn beleving hebben We inderdaad al jaren mooie zomers en gebruik al ik Jaren in de zomer geen schoenen, jas en spijkerbroek. Ben al jaren iedere dagbuiten en...etcetc

Zou zelfs het weer een kwestie van beleving zijn???? Grijns. 

Ik weet t wel zeker. 

Zeikerds...

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En voordat ook daar de hel weer over losbreekt: "zeikerds" is een metaforische constatering, geen aanklacht of veroordeling van welk persoon dan ook...

Wel een levenshouding die ik persoonlijk afwijs waar ik graag verre vanblijf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Fruitvlieg:

Ik vind het wel bijzonder. Voor mijn gevoel hebben we een mooie zomer. Ik ben vanaf april bijna elke dag op het strand geweest. Ok, af en toe een buitje maar ik zou niet meer weten hoe mij  jas eruit ziet. 

Helemaal mee eens Fruit, met die mooie zomer dan...
En valt er een bui... dan daarna lapje mee naar buiten, stoeltje afdrogen en weer lekker buiten zijn. 
Maar tis inderdaad een kwestie van 'beleven' .... net als die halfvolle en halflege glazen. 
Bijna ieder jaar voeren we hier thuis de discussie over de voorbije zomer en vaak heeft Kees die als matig of slecht ervaren terwijl ik vind dat we zat mooi weer hebben gehad. 
Kees ziet de wolken, de beren/ de problemen... ik zie de zon (achter de wolken soms) en de mogelijkheden. 
Ook deze week was het weer hetzelfde.... Kees had medelijden met de gezinnen met kinderen omdat het zo regende... Ik herinnerde me de huisjes die we onder tafel maakten, de tenten die we van oude lakens op zolder maakten en het knutselen en noem maar op als het slecht weer was. Hond uitlaten met de kinderen en lekker stampen in de plassen met je laarzen.. .noem maar op. 
 

Tis maar net hoe je er tegenover staat en wat je er van maakt denk ik dan... 
 

bewerkt door Yvonne
woorden weggevallen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ook dat Is een in feite zinloze, en wellicht onjuiste conclusie, herstel, die slechts je gevoel van zorg, angst, ontevredenheid steunt en voedt. Je beleving voedt. 

Het hoeft niet zo. Het kan anders. 

Suikertje❤

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, ik snap wat je bedoelt, maar ontevredenheid is geenszins aan de orde. Zorg en angst bij mij wel, gevoedt door de depressieve gevoelens en een groot verdriet wat al een poos speelt. Maar je hebt gelijk als ik dat dan voed. Ik zal proberen meer positief te reageren. Ik heb moeite de zon te zien op het moment. Maar ontevredenheid is niet aan de orde. Excuus, ik ga mijn best doen anders te reageren.

maar wat bedoel je met " ook", wat meer dan? 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...