Spring naar bijdragen

Maandag 31 juli


Tinto

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Frummers. 
Jeetje wat een stilte hier, iedereen aan het uitslapen? 
Dacht dat ik al laat was.
Afijn, de douche is vrij. 
Koffie en thee staan klaar. 

post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg
Buiten is het bijna windstil en bewolkt. 
En nog heerlijk koel. 
De regen die we zouden krijgen gisteren heeft ons niet bereikt... 
Geen idee wat vandaag brengt, ik laat me verrassen.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé he Yvonne is uit de badkamer! Nou dan ga ik nu maar eens;)

De koffie was heerlijk! Thanks!

Zometeen tassen in de auto en op naar Friesland!

Elk jaar weer trots op ons dat we met 2 volwassenen en 2 dochters (waarvan 1 puber!) Toch alles in onze daihatsu Cuore krijgen:lol:

Plus een bbq en wat spelletjes:)

Lieve mensen succes weer vandaag! Samen sterk:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Ik geloof dat ik er weer een beetje ben. Merk dat vooral aan het feit dat ik weer opsta met honger en weer netjes na mijn 1e koffie moet poepen. Grijns. Kleine dingetjes.

En tussendoor, juist door het een stap terugdoen, ben ik 1 of 2 dagen oneindig moe, kom tot weinig behalve slapen. Voorheen Was het net dat wat me weerhield ("nee als ik nu stop stort ik in")

Doorgaan op je reserves Is geen kunst. De hormonen (adrenaline en cortidinges) houden je op de been en laten t lijken alsof je nog van alles kan en wil. Meer. En meer. En nog even wat meer. Het wás de enige manier, het ís nog steeds de ingesleten manier.

Ik kan t (nog steeds) niet altijd vóór  zijn, maar herkennen aan mijn gedrag als ik eenmaal daarin zit lukt nu wel. 

Red zone area. 

Ze noemen het tegenwoordig burnout. Ik noem het liever gewoon wat t is: beetje te lang te veel gedaan. En dat levert blijvende schade aan lijf en gedrag op waar je gewoon rekening mee moet houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh,

Lastig Jopie, hoe bepaal je je grens precies, doe je niet teveel, mag je wel iets meer doen.
Als ik teveel doe wat zijn dan de consequenties...

Er is een rode zone, dat is duidelijk, maar die is niet scherp begrenst, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Asterix:

Mogguh,

Lastig Jopie, hoe bepaal je je grens precies, doe je niet teveel, mag je wel iets meer doen.
Als ik teveel doe wat zijn dan de consequenties...

Er is een rode zone, dat is duidelijk, maar die is niet scherp begrenst, denk ik.

Het ís niet meer lastig als je weet dat het er Is Asterix. Dat ís wat ik bedoel met "accepteren". Als je weet dat het er Is,  dat in je systeem opneemt, dus ook weet en ok vindt dat t soms ff mis gaat......  dan Is t niet lastig meer. Hoef je er niet meer over te denken. 

Misschien wel een beperking, maar.... ten opzichte van wie. Of van wat? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen mensen. Wat een mini dagpact....niemand meer: nieuwe week, nieuwe kansen?
Het is alweer maandag en ik ben twee weken droog. Het waren geen makkelijk, maar wel waardevolle en soms mooie weken. Deze week begin ik met EMDR. Ik vind dat best spannend. 

Herstel, sterkte!

Jopie, herkenbaar. Asterix je schrijft" hoe bepaal je je grens precies, doe je niet teveel, mag je wel iets meer doen.'' Ik denk dat je die grens niet precies hoeft te kennen. Als je hem maar ongeveer kent. Of je er nu net voor of net na bent, als je hem maar ziet/ ervaart.

Fijne dag iedereen en sterkte voor degene die het nodig heeft.

Dagpact:

Tinto

Lars

Sita

bewerkt door Sita2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jopie, het is niet erg dat het een beperking is.
Ik zie hier ook iemand worstelen met hetzelfde, alleen weet zij nog niet hoe of wat.

Niet hoever, geen acceptatie, wel frustratie.

Het gaat gevoelsmatig telkens mis, ook als het goed gaat, snap je?
Het gevoel staat compleet losgekoppeld van de gedachte, hoofd en lichaam lijken een eigen leven te leiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Asterix:

Het gaat gevoelsmatig telkens mis, ook als het goed gaat, snap je?
Het gevoel staat compleet losgekoppeld van de gedachte, hoofd en lichaam lijken een eigen leven te leiden.

Asterix, wat ontzettend moeilijk voor haar en voor jou. Ik weet even niets anders te zeggen dan dat ik hoop dat deze twee weer samen komen en de frustratie voor haar afneemt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Balen Herstel.

 

Kun je echt niet naar de AA? Waarom ik dit vraag...

Ik heb sinds ik daar ben, twee keer een uitglijder gehad.

Verschrikkelijk om dat daar op te moeten biechten...maar ook fijn om erover te kunnen praten met de groep.

Dus voor mij heel helpend. Belangrijk in mijn proces nu. 

Er moet nogal wat gebeuren wil ik niet gaan ;)

 

Sterkte in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...