Spring naar bijdragen

Zondag 30 juli


Lars

Aanbevolen berichten

Asterix (e.a.)

Lezen op internet als leek Is verraderlijk. 

Je krijgt over het algemeen niet de objectieve informatie (of je moet al erg goed zijn in de juiste zoekwoorden gebruiken en dat ook doen). 

Tik maar eens je zoekwoorden in, terwijl iemand die geheel andere dingen belangrijk vindt dezelfde woorden intikt. Jouw resultaten zullen geheel verschillend zijn van die ander. 

Google Is zo ingericht dat je dat te zien krijgt wat volgens hen bij jou past. Zelfbevestigend dus. En als er iets niet verrijkend Is,  dan Is het zelfbevestigende informatie. 

En dat geldt drie dubbel bij psychische en psychosomatische klachten. Immers, juist daar houdt je eigen overtuiging je gevangen. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal

Hier alweer gewerkt
Gaat slecht met client
Op bed wassen,verschonen, helpen met eten
Ach, ik ben er al zo lang, en dan maak je je best zorgen
Verzorgd achter gelaten, maar client is weer alleen tot 13.00
Zo sneu, vooral omdat ze nu de hele dag op bed ligt
Pfff, kunst van loslaten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat lijkt me heel ingewikkeld van jouw werk Rapilos. Ik heb groot respect voor je dat je dat kunt. Inclusief het loslaten....

Hier nog één die van alles moet van zichzelf. Kunst van het loslaten ook daar. Jopie, ik voel met je mee. Wij hebben een huisje gehuurd waar heel veel NIET is. ( wel de basis op orde hoor, min of meer.) ik heb uitzicht, hoor de wind, zag gisteren een jonge ree. En bedenk wat we wel of niet gaan doen. 

Bedacht me net dat dit de eerste zomervakantie is, zonder dat ik de hele tijd ergens heen wil waar ze alcohol hebben of dat ik met rust gelaten wil worden om te kunnen roken. Ik zit hier maar een beetje als mezelf. Ja, dan kom ik die verwachtingen tegen die ik heb van mezelf. Soms leidt dat tot boosheid. Gisteren nog. Maar daarna zag ik ze. Kon ik even een arm om mezelf heen slaan. En nu is het vandaag en heb ik eieren gebakken voor het gezin. Ieder tevreden.

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha... iemand die mijn dekbedhoezenliefde van de aeki deelt @lieve

Goeiemiddag allen. Fijne vakantie gewenst Lika en anderen (jowan?)

Sjonge wat een ships-weer; wat een hemelwater! Het zou droger worden.... hoop het maar want ik ga
brandnetels plukken (voor een extract) en wil bessen plukken bij de kweker.

Eerst me uit mijn nachtpon wurmen.... :P

Maak er een mooie dag van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Smart.. ik kan niet vertrekken uit de Ikea zonder dekbedhoes en meestal ook nieuwe badmatjes.. raar. Kijk nu ook al uit naar de nieuwe Ikea gids. Wat ga je doen met een brandnetel extract?

Het is gewoon vervelend weer vandaag.. wat ga je koken Suikertje?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een somber weer hé. Even wel wat jaloers op mensen die in het zuiden wonen en gewoon al vanaf april elke dag in de zon zitten, 's ochtends mee opstaan en 's avonds lekker lang buiten kunnen zitten. Maar goed, we zullen het ermee moeten doen. Gelukkig kunnen we het zelf droog houden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee de hele vakantie zulk weer is niet fijn, maar zal wel verbeteren. Wat wel heel fijn is is dat je niet op zoek moet naar drank en dat je die drang niet hebt. Dat je kunt genieten van elk moment en echt kunt ontspannen. Hoe dubbel is het als mensen zeggen dat je ontspannen kunt worden van drank.. is al lang niet meer zo. Na één glas moet er meer komen en voordat je het weet ben je aan het plannen hoe je je moet organiseren om genoeg in huis te hebben. Ben blij voor je Lika, wees blij met jezelf en vooral ook trots op jezelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Lieve...... hij schijnt hier écht de hele dag al hoor... 
Zo gek, Zeeland heeft de naam de meeste zon-uren te hebben, maar ik denk dat Friesland tegenwoordig toch vaak daar nog boven komt. 
Net zoals wij ook vaak best wel mazzel hebben met de regen.. Of... mazzel, tis maar net hoe je het bekijkt: wij moeten dan weer meer en vaker sproeien ... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ennnnn, echt in het zuiden wonen??? 
Pffff, heb een vriendin die in Spanje woont en inderdaad vanaf april zo'n beetje elke dag zon heeft. 
En echt hartstikke vaak in een hittegolf zit... moet er echt niet aan denken hoor. 
Doe mij ons koude kikkerlandje maar. 

Suiker..... al bekend wat je gaat koken? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh ja.. ik weet het niet. Vriendin van mij woont in Italie en dat is toch wel zalig hoor. Vanaf april gewoon al buiten kunnen eten.. tot september. Maar Friesland, hoelang geleden is het dat ik daar ben geweest, denk mssn wel 15 jaar en dat is toch ook wel fantastisch wonen hé. Och mssn moet ik gewoon maar verhuizen.. (ai ontevreden?). Ik heb dat eigenlijk altijd na een vakantie, dan maak je plots de wildste plannen nieuwe hobby's, sporten.. huis veranderen.. even rustig blijven ademen misschien en gewoon werken om centen te verdienen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier iemand met de luxe van iedere dag zon en warm tot hete temperaturen. Ik vind het heerlijk! Ik kan wel op de hitte mopperen hoor, als ik bijvoorbeeld druk aan het huishouden ben. Dan ben ik compleet nat erna, maar probeer eigenlijk steeds meer ook dat te accepteren en dan bijvoorbeeld vaker pauzes in te lassen en erna een koude douche te nemen. Ik heb n.b. de luxe van een airco in de slaapkamer om in te duiken om bij te komen. Kantoor en auto ook met airco. Dus, ik ben blij met alle zonuren, licht en warmte. Doet mij goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt als een zeer leuke middag Herstel. Ik ben ook nog altijd onbewust (soms ook bewust) bezig hoor met drank. Ik droom nog altijd bij momenten dat ik drink of zelfs dat ik stiekem drink en daar ben je dan even niet goed van als je wakker w. Op vakantie was het voor mij ook opvallend hoeveel mensen er al 's ochtends aan het bier begonnen zo onder het mom van in Europa is het nu het moment om aan drank te beginnen, dus zetten wij dit gewoon verder. Soms prent ik mij ook nog in dat ik een stuk saaier ben zonder drank. Maar een keuze heb ik niet.. dus is het gewoon zonder drank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...