Lika Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Mooi Tinto. Je gaat goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 5 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 4 dagen gelukt, vandaag de dagpact weer aangemeld, 11 uur de feesttent opbouwen volgens de buienradar is de bui dan voorbij. ja vanavond dus buurtfeest met een bbq en een overdaad aan drank er komen ongeveer 50 mensen, hoe zal het voor mij verlopen gewoon goed natuurlijk aan de jus of water toch moeilijk hoor, maar ik ga er voor Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 5 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Op 1 augustus 2017 om 12:17 zei kruidenthee67: Wat ik me afvraag is wat je beweegt om dan nu wat te drinken, het voor zaterdag te plannen...en daarna in het gareel. Voor mij persoonlijk geldt, 'niet' is gemakkelijker dan af en toe en een beetje....heb ik ook uitgeprobeerd. De planning is dus niet te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Succes Tinto. Goed dat je er vantevoren over nadenkt. Een keuze maakt. Ik wens je een goede voorbereiding en een hele gezellige avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 fijne bbq Tinto. Wat zul je jezelf dankbaar zijn morgenochtend. Heerlijk gevoel is dat. En je kunt het hoor. Zeker weten. Veel plezier en kijk maar wat het niet drinken tijdens deze gelegenheid met je doet. Misschien wel iets goeds. Een mooi gesprek misschien dat je je morgen nog kunt herinneren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 5 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Gelukkig is het bij mij nooit zo erg geweest dat ik me niks kan herinneren, ik ben meer een thuisdrinker en behoorlijk wat of was moet ik zeggen. Maar als ik uit ga nooit meer dan 2a 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Gelukt om niet te drinken op de BBQ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Stap voor stap Tinto, je gaat goed!! Per dag, alleen vandaag is belangrijk, vandaag drink ik niet. Zo blijft het behapbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 6 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Neen helaas het is niet gelukt, de avond begon goed maar hoe later de avond ...........ben gezwicht bij de 2e keer eten halen. En ben toen aan de rode wijn begonnen, het feest was ontzettend leuk ook oude buurtbewoners waren gekomen er was even een grote hoosbui maar we hielden het allemaal droog behalve mijn wollen tas niet die had ik laten liggen op een tafeltje buiten. 2 uur snachts waren we thuis. Heerlijk geslapen en nu buiten in mijn ochtendjas nog aan, aan een ontbijtje manlief heeft de honden al uitgelaten. een fijne zondag gewenst, ik heb er zin in en vandaag begin ik gewoon weer opnieuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 7 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Ondertussen is het weer maandag en heb net de dagdraad doorgelezen van zondag ik heb heel wat teweeg gebracht zag ik, waarschijnlijk had ik niet moeten zeggen dat ik me goed voelde zodat ik anderen daar door getriggerd had, maar het was gewoon een last die van mijn schouders afviel even weg te zijn even plezier te maken gewoon het feest ook nog niet eens de drank dat ik zoveel energie had de volgende dag, want van drank krijg ik echt geen energie hoor alleen vermoeidheid. vandaag een nieuwe week gisteren niet gedronken , vandaag ook Niet dat zeg ik tegen mezelf want als ik schrijf of denk "waarschijnlijk ook niet " dat klinkt al half Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Hoi Tinto, Ja, je bericht bracht eea teweeg. Eerlijk gezegd vond ik dat wel mooi. Het zette mensen aan het denken en dan krijg je toch zinvolle, alcoholgerelateerde berichten dat is hoe ik dat zie. En als ik het goed begrijp heb jij dat ook zo kunnen lezen, dat het niet 'persoonlijk' is gericht naar jou. Dus ik zou willen zeggen...blijf schrijven wat jij voelt. Want dat is wat het is voor jou. Als het anderen triggert zegt dat ook iets over anderen. En het is goed als daar op gereageerd kan en mag worden. 'Waarschijnlijk niet'...is al een open achterdeurtje he? In je eerste bericht schreef je ook, wil liever minderen...komt tijd, komt raad. Tinto het is jouw proces...op jouw manier, jouw tempo... Goeie dag vandaag. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 7 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Dankjewel voor je bericht kruidenthee, natuurlijk blijf ik schrijven want ik leer ook van de anderen hoe die zich voelen en wat ze er proberen aan te doen. In de eerste instantie wil ik stoppen zoals de meeste doen want ik denk als ik zeg minderen drink je toch meer. En als ik een keer drink begin ik de volgende dag opnieuw met niet drinken. Moet zelf ook nog wennen ik ben tenslotte net nieuw hier maar ik kom er wel ben positief een fijne dag kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Stap voor stap. Dag voor dag, dat werkt echt. Succes Tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Succes op jouw pad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 8 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Stap voor stap dag voor dag dat werkt echt, die zin zie je hier vaak voorbij komen. daar hou ik me dan ook aan . En jullie ook veel succes op jullie eigen pad. vandaag drink ik niet kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Mooi. Ik ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 8 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 (bewerkt) Goed van je herstel fijn dat je hebt gebeld en dat het je een goed gevoel heeft gegeven. 8 augustus 2017 bewerkt door Tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 8 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Goed van je herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Hier ook 60+ en al dikwijls gestopt en terug begonnen, bekend verhaal veronderstel ik? Vandaag is het weer eens dag 1 .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 9 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Muffin sterkte op je pad en dag 1 wordt dag 2 afgesproken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 10 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2017 Zaterdag vakantie we blijven in Nederland een nat landje op dit moment, een huisje gehuurd onze kleinkinderen gaan mee gelukkig is het een park met overdekte spelen en zwembad die amuseren zich wel, en als die zich amuseren wij ook gisteren had ik het ineens moeilijk om niet te drinken maar het is me mooi gelukt om het niet te doen Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2017 Hier nog maar net 60 plus. Volgende week lijkt het eerst mooi weer te worden. Wat leuk om met de kleinkinderen op vakantie te gaan. Ik heb 1 kleindochter en over een paar weken krijg ik een kleinzoon erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2017 Fijn vooruitzicht Tinto. Nederland is nat, maar ook veel droog hoor. Er is gewoon veel weer. Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 10 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2017 Dank jullie wel zal wel lukken, lars een mooi vooruitzicht een kleinzoon binnenkort. ik heb 2 kleindochters en 2 kleinzoons de oudste ia al weer 13 jaar de jongste 6 dus geen poepluiers hahaha. bahh vandaag watten in mijn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 11 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 (bewerkt) Na 4 dagen droog toch weer gedronken vandaag opnieuw. Morgen vakantie met 4 kleinkinderen dan zijn we weg laat ik een weekje niks van mij horen ik ben van plan om het goede voorbeeld te geven en zeker in het huisje niet te drinken, dat lukt me wel heb ik trouwens nooit gedaan waar de klein kinderen bij waren ook het plan als we met z,n tweetjes uitgaan (de oudste past dan op) om niet te drinken het plan heb ik nu in mijn hoofd maar bij uit eten een wijntje in de vakantie wordt het moeilijk denk ik. vanaf week 29 4x gedronken 11 augustus 2017 bewerkt door Tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden