Spring naar bijdragen

Zaterdag 15 juli 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen mannen. 
Ja, heerlijk, weekend, maar wel een heel drukke zaterdag, leuk maar druk. 
Afijn, dan is het 'niets moeten' op zondag weer extra fijn. 
Maar eerst lekker een bakje en genieten van het geluid van de vogeltjes... 

post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen , 

 

vervelend Suikertje. Beterschap!

Hier ook beetje ziekenboeg. Nog steeds enorm duizelig en misselijk. Ik betwijfel of ik er slim aan doe vanavond met de regiotaxi naar de aa te gaan. Dat is alles bij elkaar een vrij lange avond. En op dit moment lukt het rondje met het hondje net aan, maar was ik ook blij dat ik weer thuis was. Vanmiddag toch weer even plat. En droog houden uiteraard. Ik twijfel nog even door:(

Ieder een goede dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitgetwijfeld. Aa en taxi afgezegd en met mezelf afgesproken als ik het moeilijk heb vanavond de 24uurslijn van de AA te bellen. 

( en hier te komen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doemme nu zit ik met dat liedje in mijn hoofd spirit :blush:

Ik heb een ietwat onhandige dag. Mijn knie gestoten, net op t schijfje. Pijnlijk als ik door de knieen Wil gaan. En daarnet mijn armvel tussen de keukendeurtjes. T zijn zo van die krammikkele deurtjes die je met beide tegelijk moet dichtknallen anders waaien ze terug open. Ik dacht ik doe t ff met mijn arm want had iets in de handen. Niet goed gedacht he fleurtje :angry:

ik kijk wel uit nu.

de oven staat aan. Als je me niet meer horen moest...tja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol...rusten is toch niet perse slapen?

Vermoeidheid voel je niet direct, als je het voelt ben je eigenlijk te laat.

Ik ga na de lunch vaak ff op de bank.

Boekje of een docu die ik wil zien.

Soms vallen mijn ogen dicht, prima...niet? Dan ook goed.

Een oppepper..siesta...kan ik de dag door.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook maar ff . Deze dagdraad. 

Lieve mensen, moeilijk allemaal wat ik lees. Maar we zijn hier allemaal mensen met ern bepaalde mate van kwetsbaarheid. Meer of minder. Anders kwamen we niet op dit forum om te werken aan onze ( alcohol-)verslaving en de onderliggende factoren. ( die vaak zo moeilijk zijn, of moeilijk te hanteren of zelfs nog niet te begrijpen). Ieder zit in zijn eigen meestal pittige proces. En dat is een hele klus voor ons allemaal. De een is verder in zijn herstel , de ander startend. Maar allemaal met een goed doel voor ogen. Daarom mogen we ook trots op onszelf zijn dat we eraan WILLEN werken. Ieder op zijn manier en/ of zijn tempo.

De kracht van het forum is te mogen delen, elkaar te steunen, soms goede raad vragen, steun ook te ontvangen. Etc

dat is met een zo gemeleerd " gezelschap" al super bijzonder vind ik. 

Laten we allen ons doel voor ogen houden, elkaar respecteren, en vooral " luisteren" naar wat de ander wil delen of vragen of vertellen. Zonder oordelen. Dat is al moeilijk genoeg.  Zo helpen we elkaar en onszelf het meest, denk ik. 

Ik ben blij met dit forum, met de medeforummers, we zitten allemaal in een ( leer-) proces. Dat is onze forumkracht, vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...