Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 juli 2017


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! Vakantiedag 1...wat was ik daar aan toe! Hier al lang niet geschreven of überhaupt gelezen realiseer ik me..zo geleefd door werk etc. 

Nu werk-mailaccounts uitgezet en tijd voor mezelf 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Ik werd om vijf uur wakker zeg..gelukkig terug in slaap gevallen.

Nu pas wakker, dus zal er eens invliegen. Moet ik weer gaan schilderen bij broer. Dat stond zooo niet op mijn lijstje. Maar goed...voor wat, hoort wat. Er komt een dag dat ik.iets nodig heb en dan roep ik.lief 'broooooeee-ooooeeer' :D

Maak er een fijne dag van :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, hier zo'n langslaper, nou ja..... Slapen? Meer veel te veel wakker liggen. 

Maar omdat ik mijn energie, die nu nogal beperkt is, wil steken in de brijdergroep heb ik erg langzaamaan gedaan. 

En net heerlijk gewandeld met het hondje. Kwam bijnabuurvrouw met haar hondje tegen. Lekker met elkaar gewandeld. Supergezellig voor ons, maar ook voor de hondjes. 

Strakjes met de regiotaxi richting brijder. Fijn dat het zo kan. Verder geen plannen vandaag. Kalm aan nu effetjes. 

Ik heb jowan nog niet gezien? 

Lars, ook ik vroeg al eerder hoe de woensdag was gegaan. Ben erg benieuwd alsnog hoor. 

Suikertje, ook snel herstel gewenst.

ieder een fijne, droge dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraagje: gister een telefoongesprek met mede aa- er. Ik vertelde dat voor mij dingen die moeilijk zijn voor mij fikse triggers kunnen zijn. Zoals nu het lichamelijk behoorlijk belabberd voelen, gister nare onderbuurman weer aanwezig beneden mij, teruggefloten zijn qua gezondheid etc. 

Hij gaf me eigenlijk op mn kop dat ik " externe factoren " geen aandacht moet geven, dat die op ieders pad komen etc.  

Ik ga er juist van uit dat het helpt moeilijke dingen te delen zodat ze ontmanteld worden als trigger. En dus niet aanzetten tot eventueel drankgebruik als ik het deel. Tenslotte zijn leuke dingen juist geen trigger. En als ik me goed voel ,voel ik me dus ook op dat punt veel sterker. 

Hoe zien jullie dat? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor je reacties Spirit. Net terug van brijdergroep en daar dezelfde vraag gesteld. Fijn dat meedenken, hoor. 

En de bijeenkomst was zeer goed vandaag, heel constructief. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ook uitgeslapen. Schandalig lang. Lekker koffie Yvonne. Heerlijk Vol: vakantie! Succes met de kwast Fleur; niemand zal dat ooit aan mij vragen want dan is er meer verf op andere plekken dan op de muur ;-) Fijn dat je je iets beter voelt Suikertje.

Gisteren voor mij best groot dat ik niet heb gedronken. Voel me down en shitty maar voel door gisteren wel dat ik vandaag op het dagpact wil en durf. Ik las gisteren in een online meeting van AA dat het echt beter wordt. Daar hou ik me nu gewoon maar even aan vast. Iedereen succes vandaag!

Dagpact:

Lars

Bor

Rosa

Sita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog meer nadenken over drank, Spirit? :blush:

Dat levert heeeel veeel denkfouten op! ;)

Ik krijg het ook niet zo makkelijk uit mijn brein,

maar van één ding weet ik  zeker dat het niet helpt,

toch af en toe voor de bijl :(

 

Niks, nada, niets...volhouden, voor langere tijd :)

En accepteren.....zennnnnnnn...fijn weekend!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier net een biobouillonnetje op. En zo direct een verse, maar simpele maaltijd maken. Effe wokken, en klaar! Ik meld me zo ook voor het dagpact. Even kopieren en plakken nog. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei kruidenthee67:

maar van één ding weet ik  zeker dat het niet helpt,

toch af en toe voor de bijl :(

Wel potverdikkeme jij ook? Heb je geen vrienden waar je naar toe kan? Of mensen die je kan bellen. Ik vind het altijd zo jaar van al die moeite en pijn.

 

Hier Nasi met één rode grote peper. Beetje teveel van het goede ppppppfffffffttttt. De vlammen slaan uit m'n zitvlak zeg.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, Bolletje.:D:D:D

lekker gegeten, geen drank, wel een goed gevoel. Beetje relaxen en vroeg na de wandeling mijn mandje in. Dat wordt mijn avond. 

Fijne avond allen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...